Select the type of procedure
Commercial procurement
21026889
1
Enquiry period
with
04.08.2020 13:36
to 14.08.2020 10:00
to 14.08.2020 10:00
2
Bidding period
with
14.08.2020 10:00
to 25.08.2020 10:00
to 25.08.2020 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 786 743,84 MDL
Period of clarifications:
4 Aug 2020, 13:36 - 14 Aug 2020, 10:00
Submission of proposals:
14 Aug 2020, 10:00 - 25 Aug 2020, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de curățenie pentru 4 luni (01.09.2020 – 31.12.2020) ale anului 2020
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Aug 2020, 13:36
Date modified
13 Aug 2020, 17:59
Achizitii.md ID
21026889
MTender ID
CPV
90910000-9 - Servicii de curăţenie
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de curățenie pentru 4 luni (01.09.2020 – 31.12.2020) ale anului 2020
Budget: 2786743.84 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
documentatia standard servicii.signed.pdf
documentatia standard servicii.signed.pdf
Bidding Documents
4.08.20 13:36
Date:
13 Aug 2020, 17:59
Question's name:
întrebarea
Question:
1. Punctul 6 din criteriile de calificare , Minim 3 ani de experienta specifica in prestarea serviciilor similare - va rugam careva clarificari in privinta termenului de executare a contractului este obligariu ca contractul executat sa fie pentru o perioada de 3 ani sau oricare contract executat din ultimii 3 ani? 2. Anunt de participant Punctul 5 Declarație pe proprie răspundere privind asigurarea cu personal. Explicati: trebuie să specificam numărul de persoane pentru a efectua contractul sau numărul de persoane rămîne la alegerea agentului economic după regulamentul intern al companii? 3. Specificați graficul de munca saptamanal MS si Back office (exemplu: Luni-Mercuri sau Luni-Sambata) și orele pentru fiecare birou? (Anexa 1) 4. Punctul 1 din Anexa 3 Precizați programul de lucru a pestarii serviciilor de curatenie comform graficul între orele 6.00-20.00? Va fi mai mult de opt ore pe zi? 5. Punctul 1 din Anexa 3 Care este metoda de acces în sediul încaperii: de la 06:00 pînă la 8:00, de la 17:00 pînă la 20:00? 6. Care este perioada exactă pentru articolul „la necestatea”? (O dată pe lună sau mai mult)
Answer (14 Aug 2020, 09:56):
1) Răspuns: Autoritatea contractantă va accepta un contract pentru perioada de 3 ani sau mai multe contracte executate în ultimii 3 ani, care cumulativ constituie minim 36 luni consecutive, privind prestarea serviciilor similare.
2) Răspuns: Conform pct. 5 din Anunțul de participare, operatorul economic va prezenta o declarație pe proprie răspundere privind asigurarea cu personal suficient pentru executarea contractului de achiziție, conform caietului de sarcini. Nu este necesar să specificaţi numărul de personal deţinut, ci doar să asiguraţi cu personal suficient pentru prestarea calitativă a serviciilor acordate.
3) Răspuns: Conform pct. 1 din Anexa nr. 3, curățenia se va face conform graficului întocmit şi coordonat cu conducătorul fiecărei subdiviziuni teritoriale, între orele 06:00 și 20:00, de luni până sâmbătă.
4) Răspuns: Prestarea serviciilor se fa efectua conform graficului intern întocmit și coordonat cu conducătorul fiecărei subdiviziuni teritoriale, iar serviciile vor fi prestare în intervalul orelor 06:00 – 20:00. Totodată menţionăm că, programul de lucru nu va depăși 8 ore pe zi.
5) Răspuns: Accesul în sediile ASP va reieși din graficul stabilit și coordonat în prealabil cu conducătorul subdiviziunii teritoriale.
6) Răspuns: „La necesitate” vor fi efectuate serviciile care depind de factorii meteorologici (tunsul ierbii, evacuarea frunzelor, evacuarea zăpezii).
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK