1
Enquiry period
with 31.07.2020 16:55
to 05.08.2020 13:06
2
Bidding period
with 05.08.2020 13:06
to 13.08.2020 13:06
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 740 521 MDL
Period of clarifications: 31 Jul 2020, 16:55 - 5 Aug 2020, 13:06
Submission of proposals: 5 Aug 2020, 13:06 - 13 Aug 2020, 13:06
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

(repetat) Amenajarea pistelor de biciclete din str.Conev, mun. Bălți. Etapa II (de la str.Alexandru cel Bun pînă la str.Lesecico)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, p-ţa Independenţei, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
3 Aug 2020, 13:06
Estimated value (without VAT)
740 521 MDL
Achizitii.md ID
21026793
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, mun.Bălți, str. Conev
Contract period
17 Aug 2020 03:00 - 31 Dec 2020 02:00
List of positions
1)
Title
(repetat) Amenajarea pistelor de biciclete din str.Conev, mun.Bălți, Etapa II (de la str.Alexandru cel Bun pînă la str.Lesecico) CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare - piste pentru ciclisti
Bidding Documents
anunt
31.07.20 16:55
Doc_standard_piste pentru ciclisti
Bidding Documents
FDA, formulare, lista cu cantitatile de lucrari, contract-model
31.07.20 16:55
DUAE
Bidding Documents
DUAE
31.07.20 16:55
Plan Conev Modificat Lung
Bidding Documents
desen tehnic
31.07.20 16:55
Anunt, FDA - repetat piste pentru ciclisti
Bidding Documents
PDF
1.08.20 08:49
Drum Conev-Et2- f .5
Bidding Documents
formularul nr.5
3.08.20 13:06

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Primaterax-nord

Normalized price: 685 999 MDL
Status: Cancelled
Reason: În scopul evaluării și constatării a minim trei oferte calificate.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

MARSHARCON

Normalized price: 708 325,57 MDL
Status: Winner
Reason: Operatorul economic SC “Primaterax-Nord” SRL care a oferit cel mai mic preț este descalificat, din următoarele considerente: 1. Documentul DUAE este întocmit de agentul economic pe formularul ce nu corespunde FORMULARULUI STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN, aprobat prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr.72 din 30.06.2020. 2. Agentul economic nu dispune de experiență similară privind pavarea trotuarelor, suficientă pentru a întruni cerința de calificare: suma celor două contracte executate în ultimul an de activitate în cuantum de 836 183 lei cu TVA este mai mică decît valoarea viitorului contract (888 625,00 lei cu TVA). De asemenea, nu a fost confirmată finalizarea lucrărilor respective prin procese verbale și recomandări (conform cerinței de la pct.15 (tabel) din Anunțul de participare). 3. Mostra de pavaj prezentată nu corespunde descrierii tehnice: se solicită h=6 cm, s-a propus h=3,5 cm. 4. Agentul economic a elaborat devizul-ofertă fără a fi respectate normativele în domeniu: NCM_L.01.01-2012 prevede la pct.5.3.4 Transportul se calculează şi se include în calcule conform datelor de facto sau medii pentru unitatea de măsură adoptată pentru materialul transportat (la m³, t, m², ş.a.) sau în procente din valoarea materialelor pentru 1 t-km de încărcătură. Din clarificările oferite de agentul economic reiese că cheltuielile de transport 3% incluse în devizul-ofertă au fost calculate din valoarea Utilajelor 15 180 lei x 3% = 455 lei, ceea ce este o încălcare a prevederilor Catalogului de prețuri nr.13-01-09 ținînd cont de coeficienții de trecere la prețurile actuale, ce reflectă cheltuielile reale, fapt menționat și în scrisoarea informativ-normativă ”Cu privire la determinarea valorii obiectivelor de construcții începînd cu 01 mai 2018”. Astfel, nu se respectă și prevederile de la pct.20.3 din Documentația standard pentru realizarea achiziţiilor publice de lucrări, aprobată prin ordinul MF nr.176 din 05.10.2018. 5. Agentul economic SC “Primaterax-Nord” SRL a prezentat confirmarea prețurilor pentru pavaj și bordură, de la furnizorul SC ”Iacobaș Construct”, Factura nr.6 247 din 19.08.2020, plătitorul și destinatarul căreia este compania SRL ”Calibcom”, care nu este participant la procedură. CONTRACTUL ESTE ATRIBUIT SRL ”MARSHARCON”. Operatorul economic SRL ”Marsharcon” a prezentat oferta care corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele ce ţin de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi utilaj specializat care urmează a fi antrenat la execuţia lucrărilor. De asemenea, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiile pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. S-a constatat că operatorul economic SRL „Marsharcon” a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzînd toate lucrările şi respectînd toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei, conform caietului de sarcini.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Nostalitserv-Prim SRL

Normalized price: 714 062,44 MDL
Status: Cancelled
Reason: În scopul evaluării și constatării a minim trei oferte calificate.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

"VLADMIH COMPANY "

Normalized price: 714 695 MDL
Status: Cancelled
Reason: În scopul evaluării și constatării a minim trei oferte calificate.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Obiectul achiziției - (repetat) Amenajarea pistelor de biciclete din str.Conev, mun. Bălți. Etapa II (de la str.Alexandru cel Bun pînă la str.Lesecico)
Date:
3 Aug 2020, 11:04
Question's name:
Cerinte
Question:
Dupa caiet de sarcini - Forma 3 utilaj participantul are nevoie de: Compactor 5-6 t; Excavator pe pneuri cu motor termic de 0,21-0,39 mc buldoex; Buldozer 79kw (108CP); Autobasculanta-10t; Autocisterna 5-8 t cu dispozitive de stropire. Autoritatea contractanta din anuntul de participare punctul 15 (pozitia 16 (F3.11)) cere: freza, autogreder, repartizor finisor de mixturi asfaltice cu motor Pentru??? atit inca trebuie să dețină obligatoriu. Doar legea permite si arenda. Explicati Va rog!
Answer (3 Aug 2020, 11:20):
Conform Declarației privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului (F 3.11), operatorul economic va specifica la rubricile corespunzătoare dacă utilajul este în dotare sau în arendă. Pentru utilajul arendat se va anexa contractul de arendă.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications