1
Enquiry period
with 29.07.2020 07:45
to 10.08.2020 14:00
2
Bidding period
with 10.08.2020 14:00
to 18.08.2020 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 6 250 000 MDL
Period of clarifications: 29 Jul 2020, 7:45 - 10 Aug 2020, 14:00
Submission of proposals: 10 Aug 2020, 14:00 - 18 Aug 2020, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

1) Cerințele pentru setul de produse alimentare a donatorului de sânge va asigura:
a) lichide în volum de cel puțin 1,0 lit;
b) valoarea nutritivă de proteine în cantitate nu mai puțin de 100 gr;
c) valoarea energetică de calorii în cantitate nu mai puțin de 1500 kcal.
2) Va include obligatoriu:
a) 4 componente;
b) 1 (una) sau mai multe poziții din componentă.
1. Componenta I, lichide în volum de cel puțin 1,0 lit, ambalat în ambalaj Tetrapak:
a) suc din mere, fără adaus de zahăr;
b) suc din mere si struguri, fără adaus de zahăr;
c) suc din struguri, fără adaus de zahăr;
2. Componenta II, produse bogate în proteine, ambalate în ambalaj de tinichea, nu mai mult de 1 unitate per poziție din componentă:
a) conservă de carne în bucăți, de vită înăbușită, de pasăre (pui, găină, curcan) în suc propriu, nu va conține ciorici, substanțe gelatinoase și soie, în cantitate nu mai puțin de 300g;
b) conservă de peste (ton, hering, sardinela, macrou, sardina), în suc propriu si/sau cu adaos de ulei, în cantitate nu mai puțin de 160g;
c) conservă de fasole, în suc propriu, în cantitate nu mai puțin de 300g.
3. Componenta III, produse bogate în glucide, nu mai mult de 2 unități per poziție din componentă:
a) ciocolată cu conținut de cacao nu mai puțin de 70%, în cantitate nu mai puțin de 100g;
b) halva, în cantitate nu mai mult de 200g;
c) fructe uscate, fără sâmbure, în amestec sau separat, în cantitate de cel puțin 250g.
4. Componenta IV, produse bogate în vitamine si substanțe minerale, nu mai mult de 1 unitate per poziție din componentă:
a) conservă aperitiv de legume, în cantitate de cel puțin 350g;
b) conservă legume tocate, în cantitate de cel puțin 350g;
c) conservă ragu de legume, în cantitate de cel puțin 350g.
3)Setul va fi livrat în pungă pentru produse alimentare, câte o pungă pentru fiecare set, prețul pungii se va include în costul setului cu prezentarea declarației privind oferirea pentru fiecare set alimentar a 1 (una) pungă din material bioregenerabil, conform cerințelor prevederilor art. 20¹ al Legii nr. 231 din 23.09.2010 cu privire la comerţul interior*, care va asigura volumul și rezistența la greutatea produselor alimentare ofertate;
4) Eticheta produselor alimentare ofertate la componenta III, poziția c) va include următoarele informații obligatorii: caracteristicile produsului alimentar precum natura, identitatea, proprietățile, compoziția, cantitatea, metoda de producție, data expirare produs, țara de origine, numele și adresa producătorului, numărul lotului/partidei, condiții de păstrare;
6) Costul setului va fi conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 1240 din 27 octombrie 2006 cu privire la aprobarea normelor de asigurare cu produse alimentare, medicamente şi consumabile a bolnavilor (maturi şi copii), precum şi a normelor de compensare a donatorilor de sânge şi componente sangvine şi alimentaţia lor (100 lei/set).
Important!!! Setul va fi livrat lunar, în tranșe, prima tranșă începând cu 04.01.2021 și va constitui 12500 seturi.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Web site
---
The contact person
Full name
Beiu Svetlana
Contact phone
022-10-90-70
Purchase data
Date created
29 Jul 2020, 7:38
Date modified
5 Aug 2020, 17:36
Estimated value (without VAT)
6 250 000 MDL
Achizitii.md ID
21026653
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best cost - quality ratio
Delivery address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Contract period
4 Jan 2021 08:00 - 30 Dec 2021 07:46
List of positions
1)
Title
set pentru alimentarea donatorilor de sânge uman CPV: 15800000-6 - Miscellaneous food products
Quantity: 75000.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

METRO CASH&CARRY MOLDOVA SRL

Normalized price: 6 250 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Moravix

Normalized price: 6 250 000 MDL
Status: Winner
Reason: În urma Licitației deschise nr. ocds-b3wdp1-MD-1595997579874 din 18 august 2020 pentru achiziționarea setului pentru alimentarea donatorilor de sânge uman pentru anul 2021, și evaluării repetate a ofertelor prezentate de către participanți prin prisma constatărilor Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor expuse în Decizia nr. 03D-717-20 din 28.09.2020, prin decizia Grupului de lucru responsabil de achiziții la Centrul Național de Transfuzie a Sângelui nr. ocds-b3wdp1-MD-1595997579874/002 din 05 octombrie 2020 a decis a desemna câștigătoare oferta "MORAVIX" S.R.L. care a acumulat punctajul maxim de 237,08 puncte.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Cerc

Normalized price: 6 250 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

SA "Augur Perla"

Normalized price: 6 250 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

MELTAN SRL

Normalized price: 6 250 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
6
Participant(s) name(s):

Costodar Impex SRL

Normalized price: 6 250 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications