Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
750 000 MDL
Period of clarifications:
28 Jul 2020, 9:33 - 3 Aug 2020, 8:00
Submission of proposals:
3 Aug 2020, 8:00 - 10 Aug 2020, 8:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Lucrări de reparaţie capitală a sistemului de încălzire din sediul DGP al IGSU DIN str. Ia. Hîncu 3, mun. Chişinău
Information about the cancellation
The reason of cancellation
În temeiul art. 71 alin. 1 lit ¬b).
Argumentare: Conform pct. 150, alin. 1) din HG nr. 669 din 27.05.2016 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziţiile publice de lucrări „ Autoritatea contractantă, din proprie iniţiativă, precum şi la solicitarea Agenţiei, în urma controlului efectuat, va anula procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică de lucrări, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziţie publică de lucrări, în cazul în care nu există cel puţin trei ofertanţi, care au întrunit condiţiile de calificare stabilite”.
Argumentare: Conform pct. 150, alin. 1) din HG nr. 669 din 27.05.2016 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziţiile publice de lucrări „ Autoritatea contractantă, din proprie iniţiativă, precum şi la solicitarea Agenţiei, în urma controlului efectuat, va anula procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică de lucrări, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziţie publică de lucrări, în cazul în care nu există cel puţin trei ofertanţi, care au întrunit condiţiile de calificare stabilite”.
Date of cancellation
11 Aug 2020, 16:56
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
28 Jul 2020, 9:33
Date modified
11 Aug 2020, 16:56
Achizitii.md ID
21026617
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
31 Jul 2020, 10:37
Question's name:
caietul de sarcini
Question:
In caietul de sarcini la pozitia 18 in loc de cantitate e scanata gaura de perforator. Solicitam se indicati clar cantitatea la pozia 18.
Answer (31 Jul 2020, 14:48):
Buna ziua, ne cerem scuze de incomodităţile create, a fost publicat Caietul de sarcini în varianta Word pentru o bună claritate şi comoditate la perfectarea pachetului de documente.
Vă urăm succes!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK