Status Cancelled
Estimated value without VAT 270 000 000 MDL
Period of clarifications: 23 Jul 2020, 12:16 - 6 Aug 2020, 10:00
Submission of proposals: 6 Aug 2020, 10:00 - 10 Sep 2020, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

M3, Autobuzul pentru transportul de pasageri pe rutele urbane și suburbane, la o temperatură ambiantă de minus 35 ° C la plus 45 ° C
Mai multe detalii Documentaţia standard cap. II, punc. 2.1 - Specificaţia tehnică
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Web site
---
The contact person
Full name
Ruxandra Macari
Contact phone
373 689 32 878
Purchase data
Date created
23 Jul 2020, 11:26
Date modified
16 Dec 2020, 9:44
Estimated value (without VAT)
270 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21026474
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Contract period
12 Sep 2020 12:11 - 30 Dec 2021 12:11
List of positions
1)
Title
Autobuze categoria M3 CPV: 34100000-8 - Motor vehicles
Quantity: 100.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
documentatia standard romînă.docx
Bidding Documents
23.07.20 12:16
duae.doc
Bidding Documents
23.07.20 12:16
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
24.07.20 15:46
documentatia standart rusa.docx
Bidding Documents
29.07.20 09:53
documentatia standart engleza.docx
Bidding Documents
29.07.20 09:53
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Autobuze categoria M3
Date:
4 Aug 2020, 13:20
Question's name:
Solicitare de clarificari
Question:
Buna ziua, Va rugam sa ne ajutati cu urmatoarele clarificari: 1) Este nevoie ca ofertantul să aibă un atelier subcontractat la Chișinău în faza de depunere a ofertei și / sau pe toată durata de garanție / durata de serviciu a autobuzelor? 2) Este necesar să existe un atelier subcontractat pentru reparații de accident / repartii non garantie, dacă da, acesta trebuie sa existe pe perioada de garantie sau pe toata perioada de serviciu a autobuzului? 2) Cine va efectua operațiunile de întreținere preventivă? 3) Autoritatea contractantă are un garaj / depozit și personal tehnic pentru a efectua întreținere preventivă și reparații mici / minore? 4) Există vreo cerință cu privire la pregătirea tehnică și de conducere a personalului tehnic și a șoferilor autorității contractante? 5) Cine va efectua operațiunile de reparație care nu se încadrează în condițiile de garanție ale producătorului? Cine va acoperi costul acestor reparații? 6) Vânzătorul poate emite cumpărătorului o factură fără TVA CIP Chișinău (Incoterms), iar cumpărătorul se ocupă de „formalitățile de import” sau trebuie să completeze formalitățile de import de unul singur și să emită o factură în lei moldovenești. cu TVA la cumpărător? Va multumim.
Answer (5 Aug 2020, 17:09):
1. Ofertantul cîștigător va fi obligat să dețină/închirieze/subcontracteze un atelier de reparații doar pe durata de garanție a autobuzelor. 2. Ofertantul cîștigător nu va fi obligat să dețină/închirieze/subcontracteze un atelier de reparații de accident/non garanție. 3. Operațiunile de întreținere preventivă a autobuzelor vor fi efectuate de către ofertantul cîștigător la atelierile de reparație a acestuia. 4. Î.M. “Parcul urban de autobuze” deține un sector de reparații și personal calificat pentru a efectua întreținere preventivă și reparații minore. 5. Î.M. “Parcul urban de autobuze” va solicita ca ofertantul cîștigător să organizeze cursuri de instruire a personalului tehnic și a conducătorilor auto la sediul beneficiarului. 6. Operațiunile de reparație care nu se încadrează în condițiile de garanție ale producătorului vor fi efectuate și achitate de către beneficiar. 7. Ediţia aplicabilă a Incoterms și termenii comerciali acceptați vor fi: Incoterms 2013, DAP (livrarea la sediul beneficiarului)
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications