1
Enquiry period
with 20.07.2020 14:01
to 22.07.2020 14:30
2
Bidding period
with 22.07.2020 14:30
to 10.08.2020 11:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 83 300 MDL
Period of clarifications: 20 Jul 2020, 14:01 - 22 Jul 2020, 14:30
Submission of proposals: 22 Jul 2020, 14:30 - 10 Aug 2020, 11:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Notebook-uri (11 unități)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022400642
Purchase data
Date created
20 Jul 2020, 13:48
Date modified
20 Jul 2020, 14:37
Estimated value (without VAT)
83 300 MDL
Achizitii.md ID
21026335
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
13 Aug 2020 13:57 - 30 Dec 2020 13:57
List of positions
1)
Title
notebook-uri CPV: 30213300-8 - Desktop computer
Quantity: 11.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

BTS PRO

Normalized price: 76 277,50 MDL
Status: Winner
Reason: Grupul de lucru pentru achiziții, în baza criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului - Prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de valoare mică privind achiziționarea Echipamentului informatic (Notebook-uri), Cod CPV 30213300-8, operatorului economic ”BTS PRO” SRL cu prețul ofertei 76 277,50 MDL, fără TVA.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

TRIOMAC SRL

Normalized price: 83 290 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid does not comply with the Tender Documents
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Accent Electronic

Normalized price: 87 510 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid does not comply with the Tender Documents
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Notebook
Date:
20 Jul 2020, 14:37
Question's name:
Anunt de particiapre si specificatia tehnica
Question:
Stimati domni, va atragem atentia, la urmatoarele momente Lotul 1: Notebook: cerintele minime ce trebuie intrunite la parametrul Porturi: este scris in totalitate sub producatorul ASUS. motiv din care sunteti rugati sa modificati cerintele minime, pentru a permite unui mai mare numar de participanti sa oferteze. Prin acesta cerinta se favorizeaza o singura companie. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: de asemena sunt exagerati. Mai ales in conditiile de Pandemie, sa indicati un terme de doar 5 zile calendaristice pentru livrare este la fel arogant si doar cu scopul de a favoriza o singura companie ce dispune deja de acest echipament pe stoc,Agepi trebuie de asemena sa respecte legea achizitii publice chiar si pentru achizitii de valoare mica. Va multumim anticipat pentru receptivitate si respunsabilitate de cheltuire a banilor publici.
Answer (21 Jul 2020, 12:44):
Stimate operator economic, Vă mulțumim pentru interesul manifestat și întrebarea acordată! Vă comunicăm faptul că în anunțul de paricipare, în specificațiile tehnice, sunt incluse cerințe minime ce trebuie întrunite de potențialii ofertanți. Astfel noi am cerut setul minimal de porturi care ar satisface necesitățile fucționale ale angajaților AGEPI ținînd cont de specificul activităților/atribuțiilor funcționale. În cerințele față de porturi noi am menționat (min), deci nimeni nu Vă îngrădește dreptul să propuneți echipamente ce pot avea caracteristici mai performante inclusiv porturi mai multe sau mai mai moderne decât cele cerute. O simplă căutare pe internet ne arată cel puțin 3 producători diferiți care ar fi conformi cerințelor la compartimentul porturi: 1. https://www.lenovo.com/gb/en/laptops/thinkpad/thinkbook-series/Lenovo-ThinkBook-15-IML/p/XXTBXTM8001 2. https://store.hp.com/us/en/mdp/elitebook--zbook---probook/hp-470-g7-notebook-3074457345617454669--1#!&tab=vao 3. https://www.dell.com/en-in/shop/laptops-2-in-1-pcs/new-inspiron-14-5490-laptop/spd/inspiron-14-5490-laptop/icc-c582502win8#techspecs_section. Cu referire la termenul de livrare 5 zile- această cerință se impune din necesitatea urgentă de asigurare a condițiilor corespunzătoare realizării atribuțiilor funcționale de la distanță ale angajaților AGEPI, ținînd cont de situația epidemiologică din țară, generată de infecția cu COVID-19, precum și ținînd cont de prevederile HG 381 din 12 iunie 2020, se impune necesitatea organizării procesului de lucru preponderent de la distanță, particularitățile căruia pot fi realizate exclusiv prin intermediul mijloacelor din domeniul tehnologiei informației și comunicațiilor. Prin urmare, în asemenea circumstanțe, respectivele echipamente reprezintă unul din elementele indispensabile realizării într-o manieră cît mai eficientă a atribuțiilor de serviciu.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications