1
Enquiry period
with 09.07.2020 12:21
to 17.07.2020 08:00
2
Bidding period
with 17.07.2020 08:00
to 22.07.2020 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 150 688 MDL
Period of clarifications: 9 Jul 2020, 12:21 - 17 Jul 2020, 8:00
Submission of proposals: 17 Jul 2020, 8:00 - 22 Jul 2020, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Full name
Inna Frunză
Contact phone
+37322776711
Purchase data
Date created
9 Jul 2020, 12:21
Date modified
10 Jul 2020, 10:31
Achizitii.md ID
21025946
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
iulia hajdeu caiet de sarcini.rtf
Bidding Documents
9.07.20 12:21
anunț de participare lt iu hașdeu.doc
Bidding Documents
9.07.20 12:21
duae_0.doc
Bidding Documents
9.07.20 12:21
doc standart lucrări (2).docx
Bidding Documents
9.07.20 12:21
fda .doc
Bidding Documents
9.07.20 12:21
Date:
10 Jul 2020, 10:31
Question's name:
Caiet de sarcini.
Question:
Propunerea pentru Dvs. - Divizati caietul de sarcini pe 2 lotul : Lot 1 - Construirea gardului si lucrari pe platforme sportive; Lot 2 - Lucrari santehnice interioare (caiet de sarcini este deja ispartit). Multumesc.
Answer (13 Jul 2020, 09:47):
mersi pentru propunere dar nu va fi separat pe loturi
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.