1
Enquiry period
with 02.07.2020 09:58
to 13.07.2020 08:00
2
Bidding period
with 13.07.2020 08:00
to 20.07.2020 08:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 838 075 MDL
Period of clarifications: 2 Jul 2020, 9:58 - 13 Jul 2020, 8:00
Submission of proposals: 13 Jul 2020, 8:00 - 20 Jul 2020, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea lucrărilor de iluminat stradal din str. Podgorenilor, str. Fatarilor, str. Iasului, str. Dimo, str-la Stefan Voda, str. Hotinului pina la numarul 39 , din oraşul Durleşti, mun. Chişinău REPETAT

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Web site
---
The contact person
Full name
Eleonora Saran
Contact phone
022584478
Purchase data
Date created
2 Jul 2020, 9:58
Date modified
10 Jul 2020, 8:50
Achizitii.md ID
21025537
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt.semnat.pdf anunt.semnat.pdf
tenderNotice
6.07.20 16:58
documentatie.semnat.pdf documentatie.semnat.pdf
Bidding Documents
6.07.20 16:58
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Technical Specifications
6.07.20 16:58
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Bidding Documents
8.07.20 17:08
1 fatarilor.semnat.pdf 1 fatarilor.semnat.pdf
billOfQuantity
10.07.20 08:50
1 dimo.semnat.pdf 1 dimo.semnat.pdf
billOfQuantity
10.07.20 08:50
1 iasului.semnat.pdf 1 iasului.semnat.pdf
billOfQuantity
10.07.20 08:50
1 hotinului.semnat.pdf 1 hotinului.semnat.pdf
billOfQuantity
10.07.20 08:50
1 podgorenilor.semnat.pdf 1 podgorenilor.semnat.pdf
billOfQuantity
10.07.20 08:50
1 stefan voda.pdf 1 stefan voda.pdf
billOfQuantity
10.07.20 08:50
Date:
6 Jul 2020, 16:15
Question's name:
Clarificari
Question:
Buna ziua.Va rugam sa ne concretizati garantia bancara se poate si scrisoare si transfer la contul Primariei?
Answer (6 Jul 2020, 16:16):
Buna ziua! Garantia bancara este nevoie sa fie emisa de o banca comerciala.
Date:
6 Jul 2020, 16:19
Question's name:
Clarificari
Question:
In documentatia standart sunt date rechizitele bancare unde se poate efectua transfer dar in anunt este scris in forma de scrisoare. Nu este clar sub ce forma se cere?
Answer (6 Jul 2020, 16:22):
Oferta va fi însoţită de o Garanţie pentru ofertă (emisă de o bancă comercială)
Date:
6 Jul 2020, 16:23
Question's name:
Clarificari
Question:
Buna ziua.Va rugam sa fie incarcate in sistem documentele semnate de catre Autoritatea Contractanta .Este o incalcare a legislatiei .
Answer (6 Jul 2020, 16:59):
Modificarea a fost efectuata.
Date:
6 Jul 2020, 16:26
Question's name:
Documentatia standart
Question:
b) Garanţia pentru ofertă prin transfer la contul autorităţii contractante, conform următoarelor date bancare: Platitor: MF-TT Chisinau-bugetul municipiului Primaria or.Durlesti Adresa: MD-2003, or.Durlesti, str.Alex.cel Bun 5 Cod fiscal: 1007601009679 Prestatorul platitor: Ministerul Finantelor Trezoreria de Stat Telefon: 022 58 55 98 Fax: 022 58 44 78 Primar: Şaran Eleonora Contabil-sef: Vitiuc Larisa IBAN GARANTIE BANCARA: MD35TRPCDV518410A00787AA Explicati va rog aceste date pentru ce sunt?
Answer (6 Jul 2020, 16:59):
Modificarea a fost efectuata.
Date:
7 Jul 2020, 09:06
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Sunt obligatorii spre prezentare a actelor din caietul de sarcini pct. 3.4 Documente care să ateste respectarea condiţiilor tehnice, in cazul in care nu ati facut referinta la ele in anuntul de participare?
Answer (8 Jul 2020, 09:48):
Descrierea tehnica a produselor, în special a corpurilor de iluminat, semnate in original de catre producător și avizate de ofertant.
Date:
8 Jul 2020, 16:23
Question's name:
Clarificari la caietul de sarcini
Question:
Cheltuieli limitate: de ce asigurarea sociala e 27,5%? argumentati.
Answer (8 Jul 2020, 16:30):
Buna ziua. Stimate Operator economic solicitam respectuos sa nu blocati intentionat Procedura data. Caietul de sarcini a fost elaborat de catre specialistii in domeniu in anul 2019 cind asigurarea sociala era 27,5%. Va multumesc.
Date:
8 Jul 2020, 17:00
Question's name:
Documentatia standart
Question:
Buna ziua.Va rugam sa fie incarcate in sistem documentele semnate de catre Autoritatea Contractanta.DUAE.
Answer (8 Jul 2020, 17:01):
Toate documentele sunt semnate.
Date:
8 Jul 2020, 17:02
Question's name:
Documentatia standart
Question:
duae.doc .NUI SEMNAT.
Answer (8 Jul 2020, 17:09):
ESTE INCARCAT DUAE SEMNAT
Date:
9 Jul 2020, 10:31
Question's name:
referitor la lista de cantitati
Question:
Buna ziua . Nu va suparati, nu dorim sa cream impedimente pentru petrecerea concursului, dar D-voastra scriind cheltuielile concrete...27,5%, 7%, 2%,14,5%,76% , 6%... ne obligati , sa urmam indicatiile caietului de sarcini, si le percepem ca o conditie obligatorie a beneficiarului? (intelegem ca devizul a fost intocmit cind erau in vigoare asigurarile sociale si medicale 27,5%, acum la moment noi trebuie sa aplicam , 22,5%, care e in vigoare, , si sa intelegem ca suma estimativa a investorului nu a fost recalculata) ?
Answer (10 Jul 2020, 08:50):
Documentatia a fost modificata
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.