Select the type of procedure
Commercial procurement
21025386
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
831 185 MDL
Period of clarifications:
1 Jul 2020, 14:47 - 6 Jul 2020, 10:30
Submission of proposals:
6 Jul 2020, 10:30 - 13 Jul 2020, 11:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Lucrări de reparații a blocului alimentar din gradinițile de copii ,,Andrieș,,(nr.3) și ,,Guguță,,(nr.4) din or. Teleneşti,cu efectuarea lucrărilor în termen de 45 zile din momentul înregistrării contractului
Information about the cancellation
The reason of cancellation
În conformitate cu art.71 alin.1 lit.b) al Legii nr.131 din 03.07.2015 şi HG nr.669 privind aprobarea Regulamentului privind achiziţiile publice la lucrări,sect.7 pct.150 alin.1,procedura de achiziţie publică se anulează din motivul că nu a fost acumulat numărul necesar de oferte calificate.Au fost depuse doar 1ofertă.
Date of cancellation
13 Jul 2020, 13:09
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
5801, MOLDOVA, Teleneşti, or.Teleneşti, str. 31 August, nr. 8
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Lelic
Contact phone
0258-22530:0258-23454:0258-22531
E-mail
Purchase data
Date created
1 Jul 2020, 14:47
Date modified
13 Jul 2020, 13:09
Achizitii.md ID
21025386
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparații a blocului alimentar din gradinița de copii,,Guguță,,(nr.4) din or. Teleneşti
Budget: 476939.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 2 - Lucrări de reparații a blocului alimentar din gradinița de copii ,,Andrieș,,(nr.3) din or. Teleneşti
Budget: 354246.0 MDL
Cancelled
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK