1
Enquiry period
with 24.06.2020 16:28
to 04.07.2020 15:00
2
Bidding period
with 04.07.2020 15:00
to 14.07.2020 15:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 9 739 910 MDL
Period of clarifications: 24 Jun 2020, 16:28 - 4 Jul 2020, 15:00
Submission of proposals: 4 Jul 2020, 15:00 - 14 Jul 2020, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

reparația capitală cu replanificare a Casei de Cultură și amenajarea terenului adiacent

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
8039, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Truşeni, strada 27 august 30
Web site
---
The contact person
Full name
Munteanu Stela
Contact phone
022-598-111
Purchase data
Date created
24 Jun 2020, 16:28
Date modified
2 Jul 2020, 11:04
Achizitii.md ID
21025212
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
duae_.semnat.pdf duae_.semnat.pdf
Bidding Documents
24.06.20 16:28
caiet de sarcini 2.semnat (1).pdf caiet de sarcini 2.semnat (1).pdf
Bidding Documents
26.06.20 14:43
documentatia standart (1).semnat.pdf documentatia standart (1).semnat.pdf
Bidding Documents
2.07.20 11:04
Date:
24 Jun 2020, 16:56
Question's name:
Bani Lichizi
Question:
Buna ziua. De ce cereti sa avem pe cont 2500000? dupa legislatie nu dati nici avans.intreprinderea indeplineste lucrari din banii sai si apoi dupa facturare voi achitati.Pentru ce asa incomoditati ,din start excludeti 90 de procente de firme de constructie.Ori cum firma la semnarea contractului o sa prezinte garantie de buna executie
Answer (29 Jun 2020, 14:19):
Bună ziua! Oferta se prezintă conform cerințelor din documentatia standart.
Date:
24 Jun 2020, 17:16
Question's name:
Proiect
Question:
Buna ziua, putem vedea proiectul la acest obiect? La cine putem sa ne apropiem pentru a vedea proiectul pentru toate compartimentele solicitate?
Answer (25 Jun 2020, 09:18):
Buna ziua! Puteți vedea proiectul la sediul Primăriei Truseni, str. 27 august,30.- anticamera.
Date:
25 Jun 2020, 14:05
Question's name:
Buna ziua
Question:
Caiet de sarcini 2-1-2, poz.95 - verificați vă rog volumul.
Answer (26 Jun 2020, 14:45):
Bună ziua! Caiet de sarcini 2-1-2 a fost redactat. Vă multumim anticipat.
Date:
29 Jun 2020, 11:35
Question's name:
Buna ziua
Question:
Caiet de sarcini 2-1-2, poz.168 - Cornier din aluminiu l = 3m - ce cantitate are ?
Answer (29 Jun 2020, 14:16):
Bună ziua! Cornier din aluminiu l = 3m - norma 0,6 m / m2.
Date:
29 Jun 2020, 14:14
Question's name:
Buna ziua
Question:
Caiet de sarcini 2-1-2, poz.80 - Executarea manuala a suportului pardoselii cu strat termoizolant din placi polistiren extrudat - 8 mm - Grosimea polistirenului extrudat este de 8 mm - este corect ?
Answer (29 Jun 2020, 16:50):
Bună ziua! Conform proiectului grosimea extrudat este de 8 mm.
Date:
30 Jun 2020, 00:01
Question's name:
termenul si achitarea
Question:
Termenul executarii lucrarilor este de 11 luni dar achitarile sunt pe anii 2020, 2021, 2022, 2033. Executarea e 11 luni achitarea de 4 ani?
Answer (30 Jun 2020, 09:42):
Bună ziua! Executarea lucrărilor se va efectua în dependență de alocarea financiară anuală, respectiv volumul de lucrări se vor îndeplini în coraport de suma anuală alocată pe anul respectiv. Termenul de valabilitate a contractului este de 4 ani. Executarea a 11 luni se repartizează pe toti 4 ani.
Date:
2 Jul 2020, 09:13
Question's name:
documentatia standard
Question:
În documentația standard, începînd cu pag.41, textul este pentru altă achiziție (Denumirea achiziţiei: Reparaţia capitală a Blocului alimentar din cadrul Brigăzii 1 Infanterie Motorizată). Corectați, vă rog
Answer (2 Jul 2020, 11:05):
Documentația standart a fost redactată. Mulțumim.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.