1
Enquiry period
with 23.06.2020 15:40
to 09.07.2020 12:00
2
Bidding period
with 09.07.2020 12:00
to 29.07.2020 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 2 229 000 MDL
Period of clarifications: 23 Jun 2020, 15:40 - 9 Jul 2020, 12:00
Submission of proposals: 9 Jul 2020, 12:00 - 29 Jul 2020, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

---
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Drăgălin Cristian
Contact phone
+37322212296
Purchase data
Date created
Date modified
2 Jul 2020, 10:04
Estimated value (without VAT)
2 229 000 MDL
Achizitii.md ID
21025157
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
7 Aug 2020 03:00 - 31 Dec 2020 02:00
List of positions
1)
Title
Lucrări de proiectare pentru executarea detaliilor de execuție și groapa de împrumut pe drumul M3 Chişinău – Comrat – Giurgiuleşti – frontiera cu România (ocolire or.Vulcănești), km 0,00-8,58 CPV: 71300000-1 - Engineering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
DUAE lucrari proiectare M3 ocolire Vulcănești
Bidding Documents
DUAE
23.06.20 15:40
FDA proiectare M3 engleza
Bidding Documents
FDA engleză
23.06.20 15:40
Anunt participare proiectare M3 engleza
Bidding Documents
Anunț de participare
23.06.20 15:40
Documente licitatie proiectare M3 ocolire Vulcănești
Bidding Documents
Documente de licitație
23.06.20 15:40
Anunt de participare proiectare M3 ocolire Vulcănești
Bidding Documents
Anunț de participare
23.06.20 15:40
Documente licitatie proiectare M3 ocolire Vulcănești actualizate
Bidding Documents
Documente de licitație actualizate
2.07.20 10:04

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Universinj

Normalized price: 1 562 857 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S.,,Administraţia de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1592915483545 din 10.08.2020, ce ţine de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1592915483545 din 29.07.2020, în vederea achiziţionării lucrărilor de proiectare pentru executarea detaliilor de execuție și groapa de împrumut pe drumul M3 Chişinău – Comrat – Giurgiuleşti – frontiera cu România (ocolire or.Vulcănești), km 0,00-8,58, vă comunicăm următoarele: În rezultatul evaluării ofertelor, grupul de lucru a solicitat clarificări operatorului economic S.R.L,,Universinj,, în baza demersului nr. 06-22/3547 din 30.07.2020, referitor la prezentarea documentelor confirmative ce țin de formarea prețului ofertei propuse din considerente că aceasta este anormal de scăzută, mai puțin de 85%, din valoarea lucrărilor calculată de autoritatea contractantă. Documentele au fost prezentate în termenii stabiliți, conținînd informația de rigoare. Operatorii economici participanți conform documentelor de calificare au prezentat oferte care corespund cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi tehnică rutieră specializată care urmează a fi antrenată la execuţia lucrărilor. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiile pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare a ofertelor s-a constatat că operatorii economici participanţi au elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Conform clasamentului cel mai mic preț cu corespunderea cerințelor înaintate a fost propus de operatorul economic S.R.L,,Universinj,, în sumă de 1 562 857,00 (un milion cinci sute șaizeci și două mii opt sute cincizeci și șapte lei) fără TVA și 1 875 458,40 (un milion opt sute șaptezeci și cinci mii patru sute cincizeci și opt lei, 40 bani) inclusiv TVA. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul cîştigător numai după expirarea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Astral-Proiect

Normalized price: 2 225 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Vizualizarea tuturor ofertelor pentru stabilirea minimului de 3 (trei) ofertanți calificați
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

SRL Simbo-Proiect

Normalized price: 2 226 218 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Vizualizarea tuturor ofertelor pentru stabilirea minimului de 3 (trei) ofertanți calificați
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

SA INTEXNAUCA

Normalized price: 2 334 166,67 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Vizualizarea tuturor ofertelor pentru stabilirea minimului de 3 (trei) ofertanți calificați
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications