1
Enquiry period
with 23.06.2020 11:19
to 28.06.2020 10:00
2
Bidding period
with 28.06.2020 10:00
to 06.07.2020 10:00
3
Auction
with 07.07.2020 13:00
to 07.07.2020 15:37
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 269 767 MDL
Period of clarifications: 23 Jun 2020, 11:19 - 28 Jun 2020, 10:00
Submission of proposals: 28 Jun 2020, 10:00 - 6 Jul 2020, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Dulap frigorific profesional cu 1 usa, Volum 500-600 l, culoare albă, cu blocare si 4 polițe reglabile. Controlul digital al temperaturii.Sistema de racire cu ventilator. Piciorușe reglabile pe înălțime, Temperatura maximă a mediului ambiant 32° C.Izolație de protecție compactă de 40-60mm. Temperatura de la 0...+7° C Dimensiuni interioare cu aproximație 650-680x500-550x1630-1860 mm. Dimensiuni exterioare cu aproximație 750-800x700-750x1870-2100 mm. Garanția minim 3 ani din momentrul livrării la sediul instituțiilor conform repartizării secției materiale cu. OE va instala frigiderelor. Să aibă Certificat de conformitate

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Web site
---
The contact person
Full name
Melnic Violeta
Contact phone
022210335
Purchase data
Date created
23 Jun 2020, 11:19
Date modified
25 Jun 2020, 14:38
Achizitii.md ID
21025124
CPV
39700000-9 - Aparate de uz casnic
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
documentatia standard.docx
Bidding Documents
documentatia standard.docx
23.06.20 11:19
caiet de sarcini utilaj.xlsx
Bidding Documents
caiet de sarcini utilaj.xlsx
23.06.20 11:19
anunț de participare.docx
Bidding Documents
anunț de participare.docx
23.06.20 11:19
duae.docx
Bidding Documents
duae.docx
23.06.20 11:19
Date:
23 Jun 2020, 11:54
Question's name:
Solicitare de reducere a perioadei de garanție
Question:
Inoxplus SRL cu regret constata ca fiind exagerata perioada de garanție (3 ani) reieșind din termenul standard oferit de producător (2 ani), iar orice perioada care depășește durata de funcționare este supusa unor cheltuieli suplimentare (deservire, intervenție, reparație) suportate de furnizor local, care cumulativ vor depăși valoarea bugetata a unui bun destinat achiziției. De aceea solicitam reducerea termenului la 2 ani. Cadrul legal de referința: Legea Nr. 105 din 13.03.2003, Articolul 17 (12), al. (3) Dacă termenul de garanție este stabilit de producător, vânzătorul nu poate stabili un termen mai mic. + al. (4) În cazul în care producătorul nu a stabilit un termen de garanție pentru produsele de folosință îndelungată, consumatorul beneficiază de drepturile prevăzute la art. 18 alin. (2) dacă neconformitățile au apărut în termen de 2 ani de la livrarea produsului. La fel citind Articolul 183 al. (1) Răspunderea vânzătorului, conform prevederilor art. 18, este angajată dacă neconformitatea apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. + al. (2) Pentru produsele a căror durată de funcționare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut la alin. (1) se reduce la această durată.
Answer (23 Jun 2020, 13:49):
Vom examina oferta Dvs in comun cu alte oferte la etapa de evaluare, daca nu va fi garantia de 3 ani asa cum au solicitat sectia materiale, va incurajam sa participati si eventual puteti castiga
Date:
23 Jun 2020, 12:05
Question's name:
Solicitare de reducere a perioadei de garanție
Question:
Dina Cociug SRL cu regret constata ca fiind exagerata perioada de garanție (3 ani) reieșind din termenul standard oferit de producător (2 ani), iar orice perioada care depășește durata de funcționare este supusa unor cheltuieli suplimentare (deservire, intervenție, reparație) suportate de furnizor local, care cumulativ vor depăși valoarea bugetata a unui bun destinat achiziției. De aceea solicitam reducerea termenului la 2 ani. Cadrul legal de referința: Legea Nr. 105 din 13.03.2003, Articolul 17 (12), al. (3) Dacă termenul de garanție este stabilit de producător, vânzătorul nu poate stabili un termen mai mic. + al. (4) În cazul în care producătorul nu a stabilit un termen de garanție pentru produsele de folosință îndelungată, consumatorul beneficiază de drepturile prevăzute la art. 18 alin. (2) dacă neconformitățile au apărut în termen de 2 ani de la livrarea produsului. La fel citind Articolul 183 al. (1) Răspunderea vânzătorului, conform prevederilor art. 18, este angajată dacă neconformitatea apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. + al. (2) Pentru produsele a căror durată de funcționare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut la alin. (1) se reduce la această durată.
Answer (23 Jun 2020, 13:49):
Vom examina oferta Dvs in comun cu alte oferte la etapa de evaluare, daca nu va fi garantia de 3 ani asa cum au solicitat sectia materiale, va incurajam sa participati si eventual puteti castiga
Date:
23 Jun 2020, 12:07
Question's name:
Termenul de livrare
Question:
livrarea acestei cantități de marfa în termen de 30 zile este inoportun, doar dacă cineva din OE nu are deja în stoc, ceea ce nu înseamnă ca trebuie de restricționat accesul pentru ceilalți pretendenți. rugam extinderea până la 2 luni, fiindcă în conjunctura actuala privind import-export, logistica, transport - pot interveni impedimente în ciclul de livrare de la fabrica. mulțumim anticipat!
Answer (23 Jun 2020, 13:53):
noi am indicat termenul limita pentru livrare de 30 de zile, extinderea este o propunere alternativa care nu se examineaza, vom examina oferta Dvs. impreuna cu alte oferte care pot livra marfa in termen 30 zile
Date:
23 Jun 2020, 12:12
Question's name:
Certificat de conformitate eliberat de către Organul Național de verificare a conformității produselor
Question:
Ajustați va rog cerința conform Legii 131, Articolul 22. Standarde de asigurare a calității (1) În cazul în care autoritatea contractantă solicită prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atestă faptul că operatorul economic respectă anumite standarde de asigurare a calității, aceasta trebuie să se raporteze la sistemele de asigurare a calității, bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, sau la standarde internaționale pertinente, emise de organisme acreditate. (2) În conformitate cu principiul recunoașterii reciproce, autoritatea contractantă are obligația de a accepta certificatele echivalente emise de organismele stabilite în statele membre ale Uniunii Europene. În cazul în care operatorul economic nu deține un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractantă, aceasta din urmă are obligația de a accepta orice alte certificări prezentate de operatorul economic respectiv, în măsura în care acestea confirmă asigurarea unui nivel corespunzător al calității.
Answer (23 Jun 2020, 13:55):
Clarificati intrebarea Dvs., daca corespundeti Legii nicio problema?
Date:
23 Jun 2020, 12:12
Question's name:
Declarația pe propria răspundere
Question:
Ce subintelegeti ,,La necesitate operatorul economic va evacua utilajul vechi'' ???? Unde il evacuam???
Answer (23 Jun 2020, 13:56):
Este o cerinta suplimentara de a prezenta aceasta declaratie, care nu va va obliga decat in caz de necesitate
Date:
23 Jun 2020, 12:16
Question's name:
Declarația pe propria răspundere
Question:
In caz ca punctul de conectare nu exista? Noi nu suntem licentiati de a efectua astfel de lucrari... aveti nevoie de electrecieni. Conditiile sunt inadmesibile. ,,Fiecare unitate din utilaj tehnologic va fi conectat la reșelele electrice cu utilizarea cablului electric din contul operatorului economic de la unitatea de utilaj până la cutia de distribuire , inclusive până la panoul central de distribuire cu includerea tuturor accespriilor necesare (întrerupător diferențial, demaror magnetic etc)."
Answer (23 Jun 2020, 13:58):
Cu regret oferta Dvs. va fi examinata in comun alte oferte depuse la etapa de evaluare, nu putem favoriza un singur agent economic
Date:
23 Jun 2020, 12:17
Question's name:
Declarația pe propria răspundere
Question:
includerea tuturor accesoriilor necesare (întrerupător diferențial, demaror magnetic etc); necesitatea reînnoirii rețelelor electrice; lucrările de transportare, montare și darea în exploatare a utilajului și rețelelor electrice - conform normelor în vigoare OE nu are dreptul de interveni în panourile electrice și sistemul existent a AC. ajustați cerința va rog.
Answer (23 Jun 2020, 14:12):
Declaratia este formala, in functie de necesitate AC va solicita reinnoirea
Date:
23 Jun 2020, 12:18
Question's name:
Declarația pe propria răspundere
Question:
rețelele de apeduct, canalizarea, ventilarea - conform normelor în vigoare OE nu are dreptul de interveni în sistemul existent de apeduct și ventilare a AC. ajustați cerința va rog.
Answer (23 Jun 2020, 14:11):
Declaratia pe propria raspundere constituie un element obligatoriu conform documentatiei de atribuire este ceva formal, necesitatea va interveni doar la solicitarea AC
Date:
23 Jun 2020, 12:18
Question's name:
Declarația pe propria răspundere
Question:
Nu este admisibil ,,În urma examinăriii situației la fața locului, operatorul economic va constata necesitatea reînnnoiriii reșelelor electrice conform necesităților de utilizare a utilajului propus pentru conectare, îndeplinește lucrările de transportare, montare și darea în exploatare a utiliajului și rețelelor electrice. Totodată, utilizând accesoriile necesarw, conectarea se face și la reșelele de apeduct, canalizarea, ventilarea, confrom utilajului, din contul operatorului economic."
Answer (23 Jun 2020, 13:57):
Aceasta Declaratie va va obliga doar in caz de necesitate
Date:
23 Jun 2020, 12:30
Question's name:
Termen de livrare
Question:
In perioada de pandemie este practic inposibil de produs si de livarat utilajul in termen de 30 zile, rugam sa modificati acest indice
Answer (23 Jun 2020, 14:24):
Oferta Dvs. va fi examinata cu alte oferte care eventual pot propune termenul de livrare 30 zile
Date:
23 Jun 2020, 12:34
Question's name:
Inoirea retelelor electrice
Question:
Pentru aceste lucrari trebuie sa faceti licitatie aparte. Foarte comod pentru dvs sa venim noi cu buldozerul sa va evacum gunoiul!!!!! Sa va tragem apa, canalizare, electricitate, ventilare !!!!!!
Answer (23 Jun 2020, 13:59):
Nu inteleg intrebarea? nu puteti participa cu oferta confrom documentatiei de atribuire
Date:
23 Jun 2020, 13:57
Question's name:
Termenul de livrare
Question:
în 30 zile poate interveni un al doilea val de pandemie, nu este predictibil ce va fi săptămâna viitoare, nici vorbind peste o luna. oferiți posibilitate OE sa organizeze logistica. știm ca sunteți tentați de a pune amenzi de întârziere, sa rețineți garanții, prin acțiuni de intimidare și nenefondate. cine știe ce faceți cu acești bani reținuti de la OE, poate raportați public destinația banilor reținuti???
Answer (23 Jun 2020, 14:00):
Procedura de achizitie va avea loc confrom Legii nr. 131/2015
Date:
23 Jun 2020, 14:01
Question's name:
clarificare întrebare certificat de conformitate
Question:
după cum am menționat, prin cerința actuala cereți certificat obligatoriu de la Organul Național - pe când am făcut referire la legea care stipulează clar ca sunteți obligat sa acceptați orișicare alt certificat recunoscut. de aceea cerem reformularea cerinței sau revizuirea obligativității.
Answer (23 Jun 2020, 14:13):
Daca corespunde Legii nr. 131/2015 nu e nicio problema
Date:
23 Jun 2020, 14:01
Question's name:
clarificare întrebare certificat de conformitate
Question:
după cum am menționat, prin cerința actuala cereți certificat obligatoriu de la Organul Național - pe când am făcut referire la legea care stipulează clar ca sunteți obligat sa acceptați orișicare alt certificat recunoscut. de aceea cerem reformularea cerinței sau revizuirea obligativității.
Answer (23 Jun 2020, 14:25):
Certificatul tb sa corespunda legii nr. 131/2015 si va fi considerat valabil
Date:
23 Jun 2020, 14:31
Question's name:
La necesitate operatorul economic va evacua utilajul vechi.
Question:
In caz de necesitate, unde ne oibligat sa evacam utilajul? ,Cine achita serviciile de transport pentru evacuarea? Daca din contul agentului, atunci lamuritimi cum pot calcula costul utilajuli pentru DETS Buiucani , in cazul cind nu cunosc ce lucrari si in ce cantitati adtionale o sa trebuiasca sa execut.
Answer (23 Jun 2020, 17:41):
vedeti documentatia de atribuire
Date:
23 Jun 2020, 15:11
Question's name:
ignorare licitatie
Question:
Nu este o intrebare, dar o propunere pentru toti agentii economici care nu doresc ca de ei sa fie sterse picioarele. Ignorati astfel de licitatii. succes DETS Buiucani
Answer (23 Jun 2020, 17:42):
nu am intels intrebarea?
Date:
23 Jun 2020, 15:25
Question's name:
Totul din contul operatorului economic, conform cerințelor și normelor în vigoare.
Question:
Specificati va rugam, care cerinte si norme in vigoare cu indicarea concreta, permit agentilor economici sa execute lucrari la retelele electrice existente, canalizare si ventilare. Este o incalcare a legislatiei in vigoare.
Answer (23 Jun 2020, 17:43):
strict confrom documentatiei de atribuire
Date:
23 Jun 2020, 16:06
Question's name:
ignorare licitatie
Question:
constatam cu regret condiții lipsite de destoinicie în raport cu OE care contribuie inclusiv la formarea bugetelor de achiziții prin defalcări masive de fonduri, iar gestionarii și beneficiarii petrec achiziții intimidatoare ca procedura, documentație și obligațiuni impuse, neechitabil (trebuie sa livram, sa montam, sa facem reparații capitale, sa nu avem profit, sa cedam garanții și sancțiuni impuse fraudulos de conducerea AC). Clarificările nu se iau în calcul, chiar parvenite de la companii diferite, solicitările și recomandările sunt ignorate. Rugam sa luați atitudine, de altfel o sa petreceți achiziții cu revânzători ordinari și intermediari care vor dubla bugetul vostru, iar importatorii vor sta la o parte. Piata risca sa fie stricata. Faceți adunare cu grupul de lucru, chemați OE și terminați cu bătaia de joc.
Answer (23 Jun 2020, 17:45):
dupa depunerea ofertelor grupul de lcuru le va examina
Date:
23 Jun 2020, 16:35
Question's name:
Ignorare licitatie
Question:
Ca importator declar, in caz ca nu modificati conditiile licitatiei, ignor licitatia DVS, aveti de pierdut si DVS in aceeasi masura ca si noi.
Answer (23 Jun 2020, 17:45):
la ce va referiti?
Date:
25 Jun 2020, 11:55
Question's name:
Ignorare licitatie
Question:
Stimați bugetari, aveți o abordare neconstructiva fata de cerințele simple și clare din partea furnizorilor. exista doar 3 solicitări argumentate, elementare: 1) prelungiți va rugam termenul de livrare până la 2 luni (situația cu pandemia frânează interacțiunile cu făbricile și cu transportatorii); 2) reduceți va rugam termenul de garanție la 2 ani (exista temei legal, dar și povara economica pare a fi mai optima); 3) reformulați va rugam condițiile care nu au nimic în comun cu livrarea utilajelor, care țin de obligațiunile antreprenorilor de lucrări de profil: rețea electrica, de gaz, apeduct, canalizare, ventilare (aceste lucrări au alt cod CPV, exisa alte firme, alți bani alocați aparte). Deci, după cum vedeți nu se cere nimic neacceptabil - convocați va rugam ședința grupului de lucru, prezentați dovezile din clarificări de mai sus, chemați furnizorii. Daca importatorii nu participa, înseamna ca participa revanzatorii, cărora noi le vindem cu preț standard (nu de tender), la care intermediarii mai pun încă interesul lor astfel incit putem prognoza ca bugetul curent va fi depășit minim în cuantum de 85-105%. Daca extrapolam, tenderul va fi anulat și anulat, din nou și din nou, din lipsa de fonduri, până nu o sa ajustați cerințe, numai 3 cerințe. Fiti cumpătați și chibzuiți!
Answer (25 Jun 2020, 14:37):
mersi pentru sugestie, prorogarea termenului nu se accepta
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.