Select the type of procedure
Commercial procurement
21024910
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
940 608,33 MDL
Period of clarifications:
18 Jun 2020, 15:32 - 3 Jul 2020, 15:00
Submission of proposals:
3 Jul 2020, 15:00 - 10 Jul 2020, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Lucrări de reparație curentă a etajului 1 din incinta Direcției Regionale Centru al IGPF, conform caietului de sarcini și volumului de lucrări
Information about the cancellation
The reason of cancellation
În temeiul art. 71 alin. 1 lit b.
Argumentare: Hotărârea Guvernului nr.669 din 27.05.2016 pentru aprobarea regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, și anume : nu există cel puți trei ofertanți, care au întrunit condițiile de calificare stabilite.
Argumentare: Hotărârea Guvernului nr.669 din 27.05.2016 pentru aprobarea regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, și anume : nu există cel puți trei ofertanți, care au întrunit condițiile de calificare stabilite.
Date of cancellation
20 Jul 2020, 13:53
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
18 Jun 2020, 15:32
Date modified
20 Jul 2020, 13:53
Achizitii.md ID
21024910
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație curentă a etajului 1 din incinta Direcției Regionale Centru al IGPF
Budget: 940608.33 MDL
Cancelled
Date:
29 Jun 2020, 09:34
Question's name:
cerintele de calificare
Question:
garantia de buna executie poate fi acceptata si ca retineri succesive din platile lunare ?
Answer (29 Jun 2020, 15:50):
Nu poate fi acceptată și ca rețineri succesive conform articolul 68 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice.
Date:
1 Jul 2020, 08:18
Question's name:
cerintele de calificare
Question:
HG 669 DIN 27-05-2016 160. Dacă părţile convin, garanţia de asigurare a executării contractului se poate constitui: 1) prin reţineri succesive din plata cuvenită pentru facturile parţiale, cu efectuarea transferului sumei respective la un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziţia autorităţii contractante, la o bancă agreată de ambele părţi; 2) prin reţineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile parţiale. 161. Pentru lucrările a căror perioadă de realizare este mai mare de un an, garanţia de asigurare a executării contractului va fi stabilită conform pct. 160 din prezentul Regulament. Deci cerinta Dtre privind garantia de bune executie (pct 19 din anunt) este restrictiva si contravine normei prenotate.
Answer (1 Jul 2020, 10:00):
Potrivit punctului 25 alte informațiii relevante din anunțul de participare, autoritatea contractantă va cere ofertantului să depună în timpul încheierei contractului garanția de bună execuție în valoare de 5% din suma totala a contractului inclusiv TVA.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK