1
Enquiry period
with 18.06.2020 12:51
to 30.06.2020 08:00
2
Bidding period
with 30.06.2020 08:00
to 09.07.2020 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 3 285 988,66 MDL
Period of clarifications: 18 Jun 2020, 12:51 - 30 Jun 2020, 8:00
Submission of proposals: 30 Jun 2020, 8:00 - 9 Jul 2020, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Full name
Inna Frunză
Contact phone
+37322776711
Purchase data
Date created
18 Jun 2020, 12:51
Date modified
22 Jun 2020, 10:14
Achizitii.md ID
21024815
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
duae (2).doc
Bidding Documents
18.06.20 12:51
fda .doc
Bidding Documents
18.06.20 12:51
anunț de participare iet 79.doc
Bidding Documents
18.06.20 12:51
lucrari de reparatie f1 iet 79.doc
Bidding Documents
18.06.20 12:51
doc standart lucrări (2).docx
Bidding Documents
18.06.20 12:51
Date:
22 Jun 2020, 10:14
Question's name:
Clarificari
Question:
Buna ziua, din care motiv solicitati certificatul ISO? Pot participa la achizitie cei care nu sunt detinatori de acest certificat, dar intrunesc toate celelalte conditii?
Answer (22 Jun 2020, 10:48):
CETRIFICAT ISO este solicitat pentru asigurarea executării calitativă a lucrărilor solicitate. Articolul 17. Datele de calificare ale operatorilor economici (1) Pentru constatarea datelor de calificare în cadrul procedurilor de achiziţie publică, operatorul economic va prezenta documentele eliberate de autorităţile competente stabilite de autoritatea contractantă în cadrul procedurilor de achiziţie publică. În funcţie de obiectul achiziției publice, în sensul art. 1, şi de tipul procedurii alese conform art. 46 alin. (1), autoritatea contractantă are obligaţia de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare și selecție, precum şi documentele-suport, prevăzute de legislaţia în vigoare, necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici. Articolul 44. Oferta. Ofertele alternative (1) Ofertantul are obligaţia de a elabora oferta în conformitate cu prevederile din documentaţia de atribuire.
Date:
25 Jun 2020, 13:34
Question's name:
Termenul de execuție.
Question:
Buna ziua . Care este termenul de execuție și care lucrari se atîrnă la 1 etapă și care la etapa 2.
Answer (25 Jun 2020, 13:41):
termen de executare este stipulat în anunț. I parte până -30.08.2020 și II parte până – 01.06.2021. volumul de lucrări (p/u I parti și II ) va fi stabilit cu câștigătorul după încheierea contractului.
Date:
25 Jun 2020, 14:28
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Buna ziua! Poz 35 DE18B norma este pentru grosime strat de 5 cm, dvs cereti grosimea de 10 cm, indicati va rog norma pentru grosime strat de 10 cm. Multumesc!
Answer (26 Jun 2020, 08:24):
Poz 35 din caietul de sarcini este DE18B simbol normei /cod resursul DE18B prevede grosime strat de 10 cm.
Date:
25 Jun 2020, 14:34
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
spuneti va rog ce lucrari include I parte, si ce lucrari include a II-a parte
Answer (25 Jun 2020, 14:42):
volumul de lucrări (p/u I parti și II ) va fi stabilit cu câștigătorul după încheierea contractului.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.