Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
16.06.2020 07:52
to 21.06.2020 11:00
to 21.06.2020 11:00
2
Bidding period
with
21.06.2020 11:00
to 24.06.2020 11:00
to 24.06.2020 11:00
3
Auction
with
25.06.2020 14:00
to 25.06.2020 15:18
to 25.06.2020 15:18
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
665 000 MDL
Period of clarifications:
16 Jun 2020, 7:52 - 21 Jun 2020, 11:00
Submission of proposals:
21 Jun 2020, 11:00 - 24 Jun 2020, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
procurare Mobilier Școlar
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD5316, MOLDOVA, Cahul, s.Colibaşi, str.Libertatii 200
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
16 Jun 2020, 7:52
Date modified
18 Jun 2020, 7:50
Achizitii.md ID
21024563
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest cost
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard mobilier.doc
Documents history
-
documentatia_standard mobilier.doc
ID: 14394e37-699d-4a7d-8ec8-5d7461b2299a
Bidding Documents
-
documentatia_standard mobilier.doc
ID: 14394e37-699d-4a7d-8ec8-5d7461b2299a
Bidding Documents
Bidding Documents
Documentația standard
18.06.20 07:50
anunt mobilier 2020.docx
Documents history
-
anunt mobilier 2020.docx
ID: 783fc8ea-4cd3-402a-9491-1e42508f9a5c
Bidding Documents
-
anunt mobilier 2020.docx
ID: 783fc8ea-4cd3-402a-9491-1e42508f9a5c
Bidding Documents
Bidding Documents
Anunț de participare
18.06.20 07:50
Date:
16 Jun 2020, 08:54
Question's name:
Fotografii și schite
Question:
Bună ziua! Vă rugăm sa atasati fotografii la mobilierul solicitat. Multumim.
Answer (16 Jun 2020, 14:45):
bine 0 sa va trimitem fotografi
Date:
17 Jun 2020, 07:58
Question's name:
garanția pentru ofertă și garanţia de bună execuţie
Question:
Bună ziua! În documentatia standard aceste două tipuri de garantii constituie 0%, pe cînd în anuntul de participare este indicat pentru garanția pentru ofertă - 1% din valoarea ofertei fara TVA (emisa de o banca comerciala), iar pentru Garantia de buna executie (5% din pretul contractului adjudecat). Solicităm să faceti corectări, fiindcă informatia din aceste două documente (documentatia standard și anuntul de participare) trebuie să fie identică.
Answer (18 Jun 2020, 07:55):
Buna dimineata, au fost schimbate documentele care necesitau corectari !
Date:
17 Jun 2020, 08:48
Question's name:
termenul de livrare
Question:
În documentatia standard termenul de livrare indicat este de in timp de trei zile de lacomanda beneficiarului, conform necesitatilor reale, ceea ce nu corespunde cu informatia din anuntul de participare: livrarea se va efectua gratuit de către vînzător în termen de 60 de zile după semnarea contractului, la Autoritatea Contractantă. Vă rugăm să faceti corectări. Multumim.
Answer (18 Jun 2020, 07:55):
Buna dimineata, au fost schimbate documentele care necesitau corectari
Date:
18 Jun 2020, 16:19
Question's name:
Specificatii tehnice
Question:
Bună ziua! La pozitia 4.5 din lotul 4 Mobilier scolar solicitati ca banca școlara sa fie pentru 1 persoană, dar în specificațiile tehnici indicati dimensiunile pu banca școlara pentru 2 persoane. Solicităm să faceti corectări. Multumim.
Answer (19 Jun 2020, 08:35):
buna ziua dar am facut schimbasri la specificatia tehnica
Date:
19 Jun 2020, 16:36
Question's name:
termenul de livrare
Question:
Bună ziua! Spuneti Vă rog care totuși este termenul de livrare 60 de zile (punctul 11 din anuntul de participare) sau 30 de zile de la comanda beneficiarului (documentatia standard pagina 23)? Ajustati Vă rog informatia din documentatia standard si anuntul de participare. Trebuie sa fie acelasi termen în ambele documente. Multumim
Answer (20 Jun 2020, 06:58):
Buna ziua termenul de livrare este 30 zile ca in documentatia standard
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK