1
Enquiry period
with 12.06.2020 09:32
to 17.06.2020 13:00
2
Bidding period
with 17.06.2020 13:00
to 25.06.2020 12:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 250 000 MDL
Period of clarifications: 12 Jun 2020, 9:32 - 17 Jun 2020, 13:00
Submission of proposals: 17 Jun 2020, 13:00 - 25 Jun 2020, 12:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

”Lucrări de reparație a birourilor de informatică la IP LT ”Principesa Natalia Dadiani””- conform caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Calea Iesilor 21
Web site
---
The contact person
Full name
Mardari Ecaterina
Contact phone
069616090
Purchase data
Date created
12 Jun 2020, 9:25
Date modified
12 Jun 2020, 9:32
Estimated value (without VAT)
250 000 MDL
Achizitii.md ID
21024403
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Calea Iesilor 21
Contract period
3 Jul 2020 09:30 - 3 Aug 2020 09:30
List of positions
1)
Title
”Lucrări de reparație a birourilor de informatică la IP LT ”Principesa Natalia Dadiani”” CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae cop (1).doc
Bidding Documents
DUAE
12.06.20 09:32
doc stand. bir. inform.docx
Bidding Documents
documentatia standard
12.06.20 09:32
informatica f1 (1).doc
Bidding Documents
Caiet de sarcini
12.06.20 09:32

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SRL NICANAS

Normalized price: 98 662,23 MDL
Status: Winner
Reason: În rezultatul evaluării, verificării datelor documentelor de calificare ale ofertanţilor, prezentate de către dumneavoastră, conform cerinţelor/modului expus în documentația de participare, pentru lotul respectiv se desemnează câștigător ”Nicanas” SRL, întrucât a depus oferta cu cel mai mic preț și în corespundere cu documentația de atribuire, precum și justificare relevantă a prețului, argumentându-și oferta, cu prezentarea actelor confirmative. SRL ”IQ Fenster” a prezentat oferta cu al doilea preț și nu a prezentat justificarea prețului anormal scăzut, conform solicitării autorității contractante. Totodată, nu a prezentat certificatul de la centrul de instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă. Suplimentar, reiterăm asupra faptului că art. 33 alin. (14) lit. i) din Legea nr. 131/15, dispune obligativitatea instrumentelor şi dispozitivelor utilizate pentru comunicarea prin mijloace electronice, să asigure depunerea ofertelor electronice prin aplicarea semnăturii electronice, iar în acest sens este de menționat că SIA „RSAP” asigură posibilitatea semnării electronice a ofertelor. Prin urmare, semnarea electronică a ofertelor reprezintă mecanismul prin care este garantată respectarea condiției de validitate a documentelor depuse de ofertanți. De asemenea, vom face referință şi la prevederile art. 65 alin. (5) din Legea nr. 131/15, potrivit cărora oferta, scrisă şi semnată, se prezintă în conformitate cu cerințele expuse în documentația de atribuire utilizând SIA „RSAP”. Totodată, urmează a fi reținut faptul că, potrivit art. 2 din Legea nr. 91 din 27.06.2014 privind semnătura electronică şi documentul electronic, prin semnatar se înțelege persoana care deține un dispozitiv de creare a semnăturii electronice şi care acționează fie în nume propriu, fie în numele persoanei fizice, al persoanei juridice sau al entității pe care o reprezintă. Conform art. 1 din Legea 131/15 privind achizițiile publice oferta reprezintă actul juridic prin care operatorul economic îşi manifestă voinţa de a se angaja din punct de vedere juridic într-un contract de achiziţii publice. Oferta cuprinde propunerea financiară, propunerea tehnică, precum şi alte documente stabilite prin documentaţia de atribuire. Astfel, în temeiul normelor menţionate, examinând oferta depusă de către SRL ”IQ Fenster”, grupul de lucru pe achiziții constată că formularul ofertei, precum și alte documente prezentate au fost depuse cu încălcarea prevederilor enunțate supra, întrucât semnătura electronică aplicată de facto aparține persoanei Boțan Alina, în timp ce administrator este Toma Cătălin, fapt confirmat prin extrasul din Registrul de stat al persoanelor juridice. La acest aspect, se rețin prevederile art. 177 alin. (1) a Codului Civil nr. 1107-XV din 06.06.2002 conform cărora „Persoana juridică își exercită, de la data constituirii, drepturile și își execută obligațiile prin administrator”, precum și art. 362 din același Cod – „Un act juridic poate fi încheiat personal sau prin reprezentant”. Astfel, în cazul în care Societatea urmează a fi reprezentată de o altă persoană decât administratorul acesteia, este necesară întocmirea unei procuri, care, în conformitate cu prevederile art. 374 din Codul menționat, reprezintă înscrisul întocmit pentru atestarea împuternicirilor conferite de reprezentat unui sau mai multor reprezentanți. Prin urmare, se atestă că, în lipsa unei împuterniciri în acest sens, eliberată persoanei Boțan Alina, semnătura aplicată pe documentele din ofertă nu confirmă angajamentul ofertantului. SRL ”Gricons-Impex” a prezentat oferta cu al treilea preț și nu a justificat prețul anormal scăzut. SRL ”Euromontaj CTI” a prezentat oferta cu preț mai mare, fiind a patra după preț și nu a justificat prețul anormal scăzut. SRL ”LIVART PRIM” a prezentat oferta cu preț mai mare, fiind a cincea după preț. SRL ,,Elinatcons” a prezentat oferta cu preț mai mare, fiind a șasea după preț și nu a justificat prețul anormal scăzut. SRL ”Softconstruct” a prezentat oferta cu preț mai mare, fiind a șaptea după preț. SRL ”Reniur cons” a prezentat oferta cu preț mai mare, fiind a opta după preț. Totodată nu a atașat avizul în construcții. SRL ”Vega Total” a prezentat oferta cu preț mai mare, fiind a noua după preț. SRL ”Nepaconplast” se descalifică, întrucât a prezentat oferta nesemnată electronic, iar semnarea electronică a ofertelor reprezintă mecanismul prin care este garantată respectarea condiției de validitate a documentelor depuse de ofertanți.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SRL IQ Fenster

Normalized price: 112 000,17 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Gricons-Impex

Normalized price: 122 456,83 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

Euromontaj CTI SRL

Normalized price: 127 939,13 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

LIVART PRIM SRL

Normalized price: 136 247,77 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
6
Participant(s) name(s):

SC,,Elinatcons”SRL

Normalized price: 137 845,11 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
7
Participant(s) name(s):

Softconstruct

Normalized price: 153 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
8
Participant(s) name(s):

Reniur cons

Normalized price: 159 213,11 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
9
Participant(s) name(s):

Vega Total

Normalized price: 159 234,41 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
10
Participant(s) name(s):

Nepaconplast

Normalized price: 164 227,57 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications