1
Enquiry period
with 10.06.2020 22:51
to 20.06.2020 16:24
2
Bidding period
with 20.06.2020 16:24
to 01.07.2020 16:24
3
Auction
with 02.07.2020 13:00
to 02.07.2020 15:42
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 2 114 625 MDL
Period of clarifications: 10 Jun 2020, 22:51 - 20 Jun 2020, 16:24
Submission of proposals: 20 Jun 2020, 16:24 - 1 Jul 2020, 16:24

Supplier technical support:

(+373) 79999801

mobilier

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6234, MOLDOVA, Sîngerei, s.Pepeni, s.Pepeni,r-l Singerei
Web site
---
The contact person
Full name
RUDEI Liuba
Contact phone
067700098
Purchase data
Date created
10 Jun 2020, 22:51
Date modified
18 Jun 2020, 16:24
Achizitii.md ID
21024328
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae-mobilier 2020.doc
Bidding Documents
duae
12.06.20 20:57
imagini15.06.2020).docx
Bidding Documents
15.06.20 13:11
documentatia_standard (1) mobilier 2020.docx
Bidding Documents
docum.stand.
18.06.20 16:24
anunt_pepeni_agapie (1)-mobilier2020.docx
Bidding Documents
anunt
18.06.20 16:24
Masă pentru cantină 12 locuri pliabilă, mobilă
Date:
11 Jun 2020, 09:18
Question's name:
Schite/fotografii
Question:
Bună ziua! Vă rugăm să anexati schite/fotografii pentru mobilierul pentru cantină. Multumim.
Answer (11 Jun 2020, 17:27):
Bună ziua! Avem probleme cu transferul imaginii de pe masa de lucru in în dreptungiul răspunsului.Vă rugăm să ne indicați email dv. pentru a vă trimite desenul mesei din cantină și a dulapurilor metalice.Vom modifica in anunț solicitarea garanției bancare și nu garanției pentru ofertă.
Date:
11 Jun 2020, 09:35
Question's name:
garanția pentru ofertă
Question:
În anunțul de participare se solicită garantia pentru oferta, dar nu este indicat anume cite % și nici modalitatea de efectuare a acesteia. Totodată în documentul Documentația standard este indicat că garantia pentru ofertă va constitui 0 % din valoarea ofertei fără TVA. Solicităm să faceti modificările necesare. Cîte % trebuie să constituie garantia pentru ofertă? Va fi efecuată prin transfer la contul autorității contractante? Dacă da, atunci indicati rechizitele bancare. Sau ca garantie bancară? Multumim
Answer (11 Jun 2020, 13:51):
garantia pentru ofertă va constitui 0 %
Date:
15 Jun 2020, 11:13
Question's name:
Specificatii tehnice
Question:
Bună ziua! Vă rugăm să indicați dimensiunile la mobilierul pu cantină. Multumim
Answer (15 Jun 2020, 13:27):
Buna ziua,Am facut modificare la lotul nr.8(dimensiunile la mobilierul pu cantină.)
Date:
15 Jun 2020, 11:18
Question's name:
garanția pentru ofertă
Question:
Dacă garantia pentru ofertă va constitui 0 % din valoarea ofertei fără TVA, atunci solicităm să faceti modificări la anuntul de participare, fiindcă este solicitat ca document obligatoriu. Informatia din documentatia standard trebuie sa fie identică cu cea din anuntul de participare.
Answer (15 Jun 2020, 13:38):
Buna ziua. Modificarile referitor la garantia pentru ofertă au fost facute in anunt de participare si in documentatia standard.
Date:
15 Jun 2020, 11:27
Question's name:
Schite/fotografii
Question:
Buna ziua, Vă rugăm să anexati schite/fotografii pentru mobilierul solicitat.
Answer (15 Jun 2020, 13:39):
Buna ziua.Am anexat imaginile pentru mobilierul solicitat
Date:
18 Jun 2020, 13:33
Question's name:
Termenul de livrare
Question:
Bună ziua!!! În documentația standart este indicat termenul de livrare/prestare: septembrie-decembrie 2020. În anunțul de participare: livrarea se va efectua gratuit de către vînzător în termen de 15 de zile după semnarea contractului. Vă rugăm sa concretizati care este termenul de livrare a bunurilor.
Answer (18 Jun 2020, 16:20):
Bună ziua. Modificările respective au fost făcute : livrarea se va efectua gratuit de către vînzător în termen de 30 de zile după semnarea contractului, la Autoritatea Contractantă
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.