1
Enquiry period
with 10.06.2020 14:06
to 25.06.2020 12:00
2
Bidding period
with 25.06.2020 12:00
to 17.07.2020 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 101 640 000 MDL
Period of clarifications: 10 Jun 2020, 14:06 - 25 Jun 2020, 12:00
Submission of proposals: 25 Jun 2020, 12:00 - 17 Jul 2020, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

---
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Drăgălin Cristian
Contact phone
+37322212296
Purchase data
Date created
Date modified
17 Jun 2020, 12:32
Estimated value (without VAT)
101 640 000 MDL
Achizitii.md ID
21024301
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
31 Jul 2020 03:00 - 30 Nov 2020 02:00
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație periodică/întreținere a drumurilor publice locale, comunale și străzi amplasate teritorial în mun. Chișinău CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
documente licitatie lucrări mun. Chișinău
Bidding Documents
Documente de licitație
10.06.20 14:06
DUAE mun. Chișinău
Bidding Documents
DUAE
10.06.20 14:06
Anunt de participare lucrari mun. Chișinău
Bidding Documents
Anunț de participare
10.06.20 14:06
Anunt participare mun Chisinau engleza
Bidding Documents
Anunț de participare
11.06.20 08:44
FDA mun Chisinau engleza
Bidding Documents
FDA
11.06.20 08:44
06-22.2481
Bidding Documents
Clarificări
11.06.20 14:50

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

S.A. LUSMECON

Normalized price: 112 596 908,24 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S.,,Administraţia de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1591786193866 din 20.07.2020 ce ţine de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1591786193866 din 17.07.2020, în vederea achiziţionării lucrărilor de reparație periodică/întreținere a drumurilor publice locale, comunale și străzi amplasate teritorial în mun. Chișinău, vă comunicăm următoarele: Operatorii economici participanți conform documentelor de calificare au prezentat oferte care corespund cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi tehnică rutieră specializată care urmează a fi antrenată la execuţia lucrărilor. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiile pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare a ofertelor s-a constatat că operatorii economici participanţi au elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Conform clasamentului cel mai mic preț cu corespunderea cerințelor înaintate a fost propus de operatorul economic S.A.,,Lusmecon,, în sumă de 112 596 908,24 (una sută douăsprezece milioane cinci sute nouăzeci și șase mii nouă sute opt lei, 24 bani) fără TVA și 135 116 289,89 (una sută treizeci și cinci milioane una sută șaisprezece mii două sute opt zeci și nouă lei, 89 bani) inclusiv TVA. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul cîştigător numai după expirarea termenului de așteptare de 11 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 32 (1) lit.a) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Rutador

Normalized price: 114 700 953,50 MDL
Status: Cancelled
Reason: Vizualizarea tuturor ofertelor pentru stabilirea a minimului de 3 (trei) operatori economici calificați
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Nouconst

Normalized price: 115 305 036,61 MDL
Status: Cancelled
Reason: Vizualizarea tuturor ofertelor pentru stabilirea a minimului de 3 (trei) operatori economici calificați
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications