1
Enquiry period
with 01.06.2020 11:49
to 18.06.2020 13:00
2
Bidding period
with 18.06.2020 13:00
to 18.07.2020 10:00
3
Auction
with 20.07.2020 15:00
to 20.07.2020 15:09
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 600 000 MDL
Period of clarifications: 1 Jun 2020, 11:49 - 18 Jun 2020, 13:00
Submission of proposals: 18 Jun 2020, 13:00 - 18 Jul 2020, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Instrumente de măsurare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2064, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Coca 28
Web site
---
The contact person
Full name
Irina Strutescu
Contact phone
+37368070022
Purchase data
Date created
1 Jun 2020, 10:15
Date modified
16 Jun 2020, 11:28
Achizitii.md ID
21023806
CPV
38300000-8 - Instrumente de măsurare
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt (ANULAT)
tenderNotice
Anunt
1.06.20 11:49
documentatia (ANULATA)
Bidding Documents
Doc standart
1.06.20 11:49
Documentatie standart
Bidding Documents
Doc stantart
16.06.20 11:28
duae
Evaluation Criteria
DUAE
16.06.20 11:28
Anunt, Invitatie participare
tenderNotice
Anunt participare
16.06.20 11:28
Date:
2 Jun 2020, 10:17
Question's name:
clarificare
Question:
Ati publicat 2 proceduri identice cu termeni de depunere difiriti. Va rog sa precizati care procedura este veridica? Si una din proceduri va fi anulata?
Answer (4 Jun 2020, 10:16):
Procedura valabila este de la data 01.06.2020 (actuala), procedura veche va fi anulata.
Date:
5 Jun 2020, 10:31
Question's name:
DUAE
Question:
Buna ziua! Rugam respectuos sa incarcati DUAE pe platforma. Multumesc anticipat!
Answer (16 Jun 2020, 10:49):
Raspuns atasat in procedura
Date:
5 Jun 2020, 10:43
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Buna ziua! Va rog sa revizuiti lista de documente obligatorii. Conform ultimilor modificari al legii Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice, nu mai exista formularele solicitate de dvs. in anuntul de participare la punctele 2,3,4,5,6,7,11,12,17. In prezent exista doar 5 formulare standard: Formularul ofertei (F3.1), Garanţia pentru oferta (Garanția bancară) (F3.2), Garanţie de bună execuţie (F3.3), Specificaţii tehnice (F4.1), Specificații de preț (F4.2).
Answer (16 Jun 2020, 10:50):
Raspuns atasat in procedura
Date:
5 Jun 2020, 11:24
Question's name:
Anunt participare
Question:
Solicitam respectuos sa actualizati lista de documente solicitate in anuntul de participare. Dvs faceti referinta la formulare care au fost schimbate de cel putin 2 ori, iar incepind cu modificarile legii achizitiilor publice nr. 131/2015, acestea nu mai exista, respectiv nu pot fi prezentate. Totodata, consideram inoportuna solicitarea de a prezenta raportul financiar pentru anul 2015, deoarece informatiile continute in acest document nu dovedesc situatia economica actuala o operatorilor economici participanti.
Answer (16 Jun 2020, 10:50):
Raspuns atasat in procedura
Date:
5 Jun 2020, 11:31
Question's name:
Valoarea garantiei pentru oferta
Question:
In conformitate cu prevederile legii cu privire la achizitiile publice 131/2015, art. 68 alin. (6) Cuantumul garanţiei pentru ofertă nu trebuie să depăşească 2% din valoarea ofertei fără taxa pe valoarea adăugată. Din acest considerent, solicitam respectuos sa modificati documentatia standard si sa reduceti cuantumul garantiei pentru oferta la pragul stabilit de legislatia in vigoare, sau mai jos. Va multumim.
Answer (16 Jun 2020, 10:51):
Raspuns : Anunt/ Invitatie de participare modificata.
Date:
16 Jun 2020, 10:59
Question's name:
Raspuns atasat in procedura
Question:
???? Ce aveti in vedere prin astfel de raspuns?! Va rog respectuos sa raspundeti clar la intrebarile adresate!
Answer (16 Jun 2020, 11:37):
Documentele de licitatie au fost modificate
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.