Select the type of procedure
Commercial procurement
21023596
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
1 990 180 MDL
Period of clarifications:
27 May 2020, 16:00 - 8 Jun 2020, 9:00
Submission of proposals:
8 Jun 2020, 9:00 - 16 Jun 2020, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Lucrări de construcție a Sectorului de poliție nr.1 a IP Nisporeni al IGP amplast în or. Nisporeni, str. Alexandru cel Bun, 88
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Procedura a fost anulată în temeiul lit. b) alin.(1) art.71 al Legii nr.131/2015 și subpct. 1) art.150 al Hotărârii Guvernului nr.669/2016 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziţiile publice de lucrări, din motiv că nu există cel puţin trei ofertanţi, care au întrunit condiţiile de calificare stabilite, în cadrul procedurii a fost depusă o singură ofertă.
Date of cancellation
29 Jun 2020, 13:02
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
27 May 2020, 16:00
Date modified
29 Jun 2020, 13:02
Achizitii.md ID
21023596
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de construcție a Sectorului de poliție nr.1 a IP Nisporeni al IGP
Budget: 1990180.0 MDL
Cancelled
Date:
28 May 2020, 09:28
Question's name:
Proiect
Question:
buna ziua incarca-ti va rog proiectul!
Answer (28 May 2020, 09:34):
Cu proiectul puteți face cunoștință la adresa: mun. Chișinău, str. O. Goga 33, preventiv îl apelați pe Petru Hanganu -060602442
Date:
3 Jun 2020, 15:49
Question's name:
documentatia
Question:
garantia de buna executie se accepta doar emisa de banca, transfer pe cont sau si prin retineri succesive din platile lunare
Answer (4 Jun 2020, 07:55):
Conform Documentației Standar garanția de bună execuție va fi acceptată sub 2 forme:
1. Scrisoare de garanție bancară emisă de o bancă autohtonă;
2. Transfer la contul autorității contractante.
Valoare garanției de bună execuție este de 5% din valoare totală a contractului atribuit cu TVA.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK