1
Enquiry period
with 25.05.2020 10:46
to 05.06.2020 09:17
2
Bidding period
with 05.06.2020 09:17
to 11.06.2020 09:17
3
Auction
with 12.06.2020 12:00
to 12.06.2020 15:37
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 579 760 MDL
Period of clarifications: 25 May 2020, 10:46 - 5 Jun 2020, 9:17
Submission of proposals: 5 Jun 2020, 9:17 - 11 Jun 2020, 9:17

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Mobilier conform Anexelor

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Iovu
Contact phone
022259610
Purchase data
Date created
25 May 2020, 10:46
Date modified
28 May 2020, 10:04
Achizitii.md ID
21023339
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anexe.doc
Bidding Documents
25.05.20 10:46
loturi.docx
Bidding Documents
25.05.20 10:46
duae.doc
Bidding Documents
25.05.20 10:46
documentatia_standard_cop.docx
Bidding Documents
28.05.20 10:04
anunt_de_participare.docx
Bidding Documents
28.05.20 10:04
Date:
25 May 2020, 16:26
Question's name:
LOT 5 DULAP P/U CONDUCATOR
Question:
A) LUNGIME 800/800/800 ADINCIME NU POATE 800
Answer (26 May 2020, 14:16):
Mobilierul urmează a fi confecționat conform caietului de sarcini cu dimensiunile stipulate.
Date:
26 May 2020, 10:25
Question's name:
Specificatii
Question:
Buna ziua. indicati, va rog adresele de instalare a mobilierului, deoarece in anexa 1 nu este indicat. Multumesc anticipat
Answer (26 May 2020, 13:10):
Bună ziua. Orașul Briceni și Orașul Soroca.
Date:
26 May 2020, 11:59
Question's name:
LOT 5 DULAP si Masa P/U CONDUCATOR
Question:
Pretul estimativ nicidecum nu poate fi pentru doua bucati
Answer (26 May 2020, 13:12):
Bună ziua. Prețul este estimativ,rog să prezentați oferta dvs.
Date:
28 May 2020, 09:16
Question's name:
termenul de livrare
Question:
Bună ziua! Conform documentatiei standard - termenul de livrare/prestare este de 60 de zile din data înregistrării contractului la MF, pe cînd în anunțul de participare este indicat - Trimestrial, în decurs a 14 zile din momentul plasării comenzii (prin email) de către subdiviziuni IGPF (pe adresele or. Briceni și or. Soroca). Vă rugăm să concretizati care este termenul de livrare/prestare corect? Mulțumim anticipat.
Answer (28 May 2020, 10:02):
Bună ziua. S-a produs o greșeală. Prestarea serviciilor se efectuează de către Prestator în decurs de 30 de zile, după înregistrarea contractului la Ministerul Finanțelor. Informația a fost actualizată și în documentația de atribuire.
Date:
2 Jun 2020, 15:30
Question's name:
Lotul 2, pozițiile 2.2 și 2.3
Question:
Din specificarea tehnică nu este clar, cu ce tehnică trebuie să fie completate bucătăriile. Puteți vă rog, să enumerați unitățile de tehnică de uz casnic, ce urmează să fie incluse în ofertă.
Answer (3 Jun 2020, 09:17):
Bună ziua. Bucătăria necesită a fi dotată doar cu Lavoarul (spălătorul) din inox în complect cu robinet și sifon (spatiu pentru lavoar și aragaz nu este preconizat). Specificația din anunțul de participare, și anume: ”tehnica de bucatarie in copleu” - este o eroare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.