Status Cancelled
Estimated value without VAT 625 107,20 MDL
Period of clarifications: 21 May 2020, 15:09 - 31 May 2020, 13:54
Submission of proposals: 31 May 2020, 13:54 - 3 Jun 2020, 13:55

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Aciziționarea echipamentului de laborator pentru anul 2020
Information about the cancellation
The reason of cancellation
documentatia de atributie necompleta
Date of cancellation
29 May 2020, 16:03
Information about customer
Title
IMSP Institutul de Ftiziopneumologie "Chiril Draganiuc"
Fiscal code/IDNO
10036001517242
Address
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Web site
---
The contact person
Full name
IMSP Institutul de Ftiziopneumologie "Chiril Draganiuc"
Contact phone
022 572 213
Fax
---
Purchase data
Date created
21 May 2020, 15:09
Date modified
29 May 2020, 16:03
Achizitii.md ID
21023223
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Request price offers (goods)
Evaluation criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
22 May 2020, 15:34
Question's name:
Lot 2
Question:
Precizati va rog daca domeniul de temperaturi 0 - 65°C va fi acceptat?
Answer (27 May 2020, 09:44):
Se accepta (dar nu mai joasa de 65)
Date:
22 May 2020, 15:35
Question's name:
Lot 3
Question:
Precizati va rog daca contructia interioara din otel AISI 304L va fi acceptata?
Answer (27 May 2020, 09:45):
Nu sa accepta
Date:
22 May 2020, 15:42
Question's name:
documente oferta
Question:
Potrivit art. art. 33 alin. (14) lit. i) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, pct. 25 din Hotărârea de Guvern nr. 987 din 10.10.2018 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri, pe toate documentele ofertelor încărcate de operatorii economici urmează a fi aplicată semnătura electronică. Astfel, solicităm respectuos să modificați cerințele față de semnarea documentelor în conformitate cu prevederile legislative în vigoare.
Answer (27 May 2020, 13:21):
Oferta - Original F3.1.Confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului. Nu este specifficat ca semnatura si stampila doar umeda, deci se admite semnatura electronica.
Date:
22 May 2020, 15:53
Question's name:
documente oferta
Question:
Buna ziua, dorim sa va atragem atentia asupra faptului ca o parte din formularele solicitate, au fost excluse dupa modificarile legii achizitiilor din octombrie 2018. Din acest considerent va rugam sa actualizati lista documentelor care sunt solicitate de a fi prezentate impreuna cu oferta. Pentru referinta vedeti art. 65 alin 4 din legea cu privire la achizitiile publice.
Answer (27 May 2020, 13:51):
Ne conducem dupa legislatie.
Date:
25 May 2020, 11:08
Question's name:
Licenta de activitate
Question:
Stimata autoritate contractanta,consultati legislatia, deja nu se mai elibereaza licente in domeniul achipamentului medical . Revedeti lista documentelor solicitate
Answer (27 May 2020, 13:51):
Ne conducem dupa legislatie.
Date:
25 May 2020, 14:36
Question's name:
lotul 4
Question:
Valoarea estimativa pentru 2 aparate este prea mica.
Answer (27 May 2020, 13:33):
Noi ne-am condus de pretul de pe sait, care continea pretul estimativ fara TVA.
Date:
25 May 2020, 15:17
Question's name:
Lot 1
Question:
Rugăm să explicația mai detaliat parametrul solicitat ”Capac de închidere a exhaustării”? Ce fel de capac se solicită, care e funcția și destinația acestuia?
Answer (27 May 2020, 13:41):
Este vorba despre dotarea hotei cu supapa la etapa de evacuare a aerului.
Date:
25 May 2020, 15:26
Question's name:
Termen livrare
Question:
Buna ziua, dorim sa va atragem atentia asupra faptului ca pentru unele dintre echipamentele solicitate, in contextul situatiei pandemice globale, toate stocurile au fost epuizate si termenul de producere este de circa 2 luni. Din acest considerent, solicitam respectuos sa extindeti termenul de livrare la cel putin 60 de zile. Va multumim anticipat!
Answer (27 May 2020, 13:44):
Este acceptabil terminul de 60 zile pentru echipamente.
Date:
27 May 2020, 15:17
Question's name:
Anuntul de participare
Question:
Pentru ca modificarile acceptate sa intre in vigoare, va rugam sa incarcati documentatia de atribuire din nou, actualizand modificarile cu privire la termenul de livrare si cele tehnice. In caz contrar, raspunsurile Dvs. nu vor fi putea fi considerate la etapa de evaluare. Totodata, dorim sa va precizam faptul ca in conformitate cu art. 33 alin. (14) lit. i) al Legii nr. 131, pe toate documentele incarcate in platforma trebuie sa fie aplicata doar semnatura electronica. Aceasta este o cerinta normativa obligatorie si nicidecum nu este o alternativa a semnaturii olografe si stampilei.
Answer (28 May 2020, 13:22):
Buna ziua, incercam sa incarcam documentatia de atribuire din nou, dar se suprapun datele si tabelul EXcel nu se poate de modificat. Deci reese ca vom fi nevoiti sa anulam procedura si sa incarcam din nou.
Date:
29 May 2020, 13:27
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, care este cuantumul garantiei pentru oferta? 1%?
Answer (29 May 2020, 13:54):
1 % din valoarea ofertei fără TVA.
Date:
29 May 2020, 15:29
Question's name:
Lotul 1 - Hota cu flux laminar
Question:
Capac de inchidere a exhaustarii. Va rugam sa oferiti o descriere mai detaliata a cerintei, deoarec nu este prea calr la ce se refera. Multumim anticipat
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".