1
Enquiry period
with 19.05.2020 17:45
to 01.06.2020 16:00
2
Bidding period
with 01.06.2020 16:00
to 08.06.2020 16:00
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 500 000 MDL
Period of clarifications: 19 May 2020, 17:45 - 1 Jun 2020, 16:00
Submission of proposals: 1 Jun 2020, 16:00 - 8 Jun 2020, 16:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Hârtie perforată
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
The contact person
Full name
Coteț Cristina
Contact phone
+37367497697
Purchase data
Date created
19 May 2020, 17:38
Date modified
20 May 2020, 2:44
Achizitii.md ID
21023074
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Hârtie perforată
Budget: 1500000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Anunț de participare
Evaluation Criteria
Anunt de participare
19.05.20 17:45
Specificatia tehnica si financiara
Technical Specifications
Specificatia tehnica si financiara
19.05.20 17:45
Date:
20 May 2020, 02:44
Question's name:
Specificatia tehnica
Question:
Buna ziua. Introduceți numărul de cutii
Answer (20 May 2020, 16:34):
Buna ziua, Achiziția a fost creată în conformitate cu prevederile Regulamentului cu privire la procedura de realizare a achizițiilor de bunuri, lucrări și servicii pentru necesitățile Î.S. Poșta Moldovei. Astfel operatorii economici care vor participa la procedură, vor prezenta oferta financiară și de preț, formularul F3.1, pentru o cutie. Vă multumim pentru interesul prezentat față de achiziția dată.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".