Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
19.05.2020 17:45
to 01.06.2020 16:00
to 01.06.2020 16:00
2
Bidding period
with
01.06.2020 16:00
to 08.06.2020 16:00
to 08.06.2020 16:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 500 000 MDL
Period of clarifications:
19 May 2020, 17:45 - 1 Jun 2020, 16:00
Submission of proposals:
1 Jun 2020, 16:00 - 8 Jun 2020, 16:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Hârtie perforată
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
19 May 2020, 17:38
Date modified
20 May 2020, 2:44
Achizitii.md ID
21023074
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Specificatia tehnica si financiara
Technical Specifications
Specificatia tehnica si financiara
19.05.20 17:45
Date:
20 May 2020, 02:44
Question's name:
Specificatia tehnica
Question:
Buna ziua.
Introduceți numărul de cutii
Answer (20 May 2020, 16:34):
Buna ziua, Achiziția a fost creată în conformitate cu prevederile Regulamentului cu privire la procedura de realizare a achizițiilor de bunuri, lucrări și servicii pentru necesitățile Î.S. Poșta Moldovei. Astfel operatorii economici care vor participa la procedură, vor prezenta oferta financiară și de preț, formularul F3.1, pentru o cutie.
Vă multumim pentru interesul prezentat față de achiziția dată.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK