Status Cancelled
Estimated value without VAT 180 209 MDL
Period of clarifications: 11 May 2020, 14:40 - 12 May 2020, 15:34
Submission of proposals: 12 May 2020, 15:34 - 15 May 2020, 15:33

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Mobilier pentru Terapia nr.3
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Procedura de achiziție se anulează deoarece au invervenit schimbări în amenajarea secției Terapie și respectiv se modifică caietul de sarcini
Date of cancellation
19 May 2020, 17:01
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Web site
---
The contact person
Full name
Nina Colodrotchi
Contact phone
022-809-405
Purchase data
Date created
11 May 2020, 14:40
Date modified
19 May 2020, 17:01
Achizitii.md ID
21022673
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Mobilier pentru Terapia nr.3
Budget: 180209.0 MDL
Cancelled
Date:
11 May 2020, 15:22
Question's name:
garanția pentru ofertă
Question:
Buna ziua! Va rugam sa indicati datele bancare pentru a putea efectua transferul privind Garanția pentru ofertă. Multumim anticipat
Answer (11 May 2020, 15:32):
Oferta va fi însoţită de o Garanţie pentru ofertă (emisă de o bancă comercială) conform formularului F3.2 din secţiunea a 3-a – Formulare pentru depunerea ofertei sau Garanţia pentru ofertă prin transfer la contul autorităţii contractante, conform următoarelor date bancare: Beneficiarul plăţii: I.M.S.P. Spitalul Clinic Municipal Nr. 1 Denumirea Băncii: BC VictoriaBank SA sucursala nr. 11 Codul fiscal: 1003600152673 IBAN: MD69VI000002251711136MDL cu nota “Pentru garanţia pentru ofertă la licitaţia publică nr. __________ din ____________
Date:
11 May 2020, 15:46
Question's name:
DUAE
Question:
Buna ziua! In documentul ,,cerinte" nu se solicita DUAE (Documentul unic de achiziţii european). S-a produs o eroare sau totusi Operatorul economic va trebui sa completeze DUAE? Multumim
Answer (12 May 2020, 08:49):
Aceasta este procedura de valoare mica si nu este obligatoriu
Date:
11 May 2020, 18:33
Question's name:
Specificatii
Question:
Buna ziua. Aferent caiet de sarcini, p.9: In formularul f4.2 trebuie de indicat pretul aparte pentru masa, tumba,dulap si tumba pentru imprimanta, sau doar un pret per total sub denumirea de receptie?
Answer (12 May 2020, 08:52):
Scrieti prețul total pe recepție
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.