1
Enquiry period
with 11.05.2020 09:13
to 21.05.2020 12:00
2
Bidding period
with 21.05.2020 12:00
to 03.06.2020 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 15 156 500 MDL
Period of clarifications: 11 May 2020, 9:13 - 21 May 2020, 12:00
Submission of proposals: 21 May 2020, 12:00 - 3 Jun 2020, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

---
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Drăgălin Cristian
Contact phone
+37322212296
Purchase data
Date created
Date modified
19 May 2020, 7:43
Estimated value (without VAT)
15 156 500 MDL
Achizitii.md ID
21022641
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
15 Jun 2020 03:00 - 31 Oct 2020 02:00
List of positions
1)
Title
Lucrări de întreținere periodică a drumurilor publice naționale cu îmbrăcăminte rutieră din beton asfaltic în raioanele Cahul, Cantemir CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
DUAE asfalt Cahul Cantemir
Bidding Documents
DUAE
11.05.20 09:13
documente licitatie lucrări asfalt Cahul Cantemir
Bidding Documents
Documente de licitație
11.05.20 09:13
Anunt de participare lucrari asfalt Cahul Cantemir
Bidding Documents
Anunț de atribuire
11.05.20 09:13
06-22.2006
Clarification of Tender Documents
Clarificări
19.05.20 07:43

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

MASTERDRUM

Normalized price: 14 967 208,70 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S.,,Administraţia de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1589177285707 din 11.06.2020 ce ţine de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1589177285707 din 03.06.2020, în vederea achiziţionării lucrărilor de întreținere periodică a drumurilor publice naționale cu îmbrăcăminte rutieră din beton asfaltic în raioanele Cahul, Cantemir, vă comunicăm următoarele: Toți operatorii economici calificați au prezentat oferte care corespund cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi tehnică rutieră specializată care urmează a fi antrenată la execuţia lucrărilor. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiile pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare a ofertelor s-a constatat că operatorii economici calificați au elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Conform clasamentului cel mai mic preț cu corespunderea cerințelor înaintate a fost propus de operatorul economic S.R.L.,,Masterdrum,, în sumă de 14 967 208,70 (paisprezece milioane nouă sute șaizeci și șapte mii două sute opt lei, 70 bani) fără TVA și 17 960 650,44 (șaptesprezece milioane nouă sute șaizeci mii șase sute cincizeci lei, 44 bani) inclusiv TVA. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul cîştigător numai după expirarea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

„GENESIS International„SRL

Normalized price: 15 171 998,28 MDL
Status: Cancelled
Reason: Vizualizarea tuturor ofertelor pentru stabilirea minimului de trei operatori economici calificați
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

S.C. NELEDIMPEX S.R.L.

Normalized price: 15 890 794,22 MDL
Status: Cancelled
Reason: Vizualizarea tuturor ofertelor pentru stabilirea minimului de trei operatori economici calificați
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications