1
Enquiry period
with 04.05.2020 15:47
to 15.05.2020 14:30
2
Bidding period
with 15.05.2020 14:30
to 27.05.2020 14:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 2 521 683,33 MDL
Period of clarifications: 4 May 2020, 15:47 - 15 May 2020, 14:30
Submission of proposals: 15 May 2020, 14:30 - 27 May 2020, 14:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Fabricarea marcilor poștale, efectelor și accesoriilor poștale.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
The contact person
Full name
Coteț Cristina
Contact phone
+37367497697
Purchase data
Date created
4 May 2020, 15:25
Date modified
13 May 2020, 14:30
Achizitii.md ID
21022476
CPV
22400000-4 - Timbre, carnete de cecuri, bancnote, acţiuni, materiale publicitare, cataloage şi manuale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Accesorii poștale
Budget: 313333.33 MDL
Active
Mărci poștale
Budget: 2041666.67 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Anunț de participare Marci
Evaluation Criteria
Anunt de participare
4.05.20 15:47
Anexa nr. 1
Technical Specifications
Specificatia tehnica si financiara
4.05.20 15:47
FORMULARUL F3.8
Technical Specifications
Fornular F3.8
13.05.20 14:30
FORMULARUL F3.6
Technical Specifications
Formular F3.6
13.05.20 14:30
FORMULARUL F3.9
Technical Specifications
Fornular F3.9
13.05.20 14:30
FORMULARUL F3.2
Contract Guarantees
Formular F3.2
13.05.20 14:30
Efecte poștale (plicuri și cărți poștale cu marcă fixă)
Date:
8 May 2020, 10:17
Question's name:
Intrebari referitor la licitație
Question:
Solictare de clarificare. Prin prezenta solicităm următoarele clarificări referitoare la licitația de fabricare mărcilor poștale, efectelor și accesoriilor poștale: 1. În p. 10 în descrierea criteriilor/cerințelor se indică următoarele formulare care nu sunt atașate : A. Formularul F 3.2 B. formularul F3.6, C. formularul F3.8 D. formularul F 3.9 E. În p. 10.12 se solicită anexarea materialelor confirmative privind deținerea utilajului special necesar pentru executarea comenzii. Care sunt materialele confirmative solicitate? 2. În baza la ce criterii se face evaluarea tehnică? 3. În anexa nr. 1 este solicitat costul tiparului mărcilor poștale conform formatelor disponibile. Formatele disponibile pentru mărci (în mm) 27.5/23, 7.5/46, 34/34 respectiv sunt diferite mărimi iar unele sunt de 2 ori mai mari, respectiv va fi un consum dublu de materiale și un alt preț. În anexa 1 se solicită un preț unic la diferite tehnici de tipar: cu imprimare cu folie, în relief, cu lac, cu ștanțare, toate aceste procese măresc prețul la fabricarea mărcilor poștale. Propunem de a solicita separat preț pentru formate diferite și diferite tehnici de tipar (cu imprimare cu folie, în relief, cu lac, cu ștanțare), deoarece va fi o discrepanță majoră în prețuri.
Answer (11 May 2020, 09:08):
Buna ziua, Mai jos vă rugam să vedeți raspunsurile la solicitarea Dvs. de clarificare: 1. Formularele standard conform literei A, B, C, D - Le puteti găsi pe linkul – https://tender.gov.md/ro/documents-terms/modele-de-documente Punct E. - Puteți prezenta copia pașapoartelor tehnice, invoice, declaratie pe propria raspundere confirmată prin semnatura și stampila operatorului economic, privind detinerea de utilaj. 2. Criteriile de evaluare tehnică sunt incluse în specificația tehnică (Tehnici de tipărire – ofset 1-5 culori (culoare fluorescentă, înfoliere; lăcuire; ștanțare; tipărire în relief etc., Condiții speciale de securitate și păstrare a mărcilor poștale; Proces de perforare disponibil, inclusiv cu elemente figurative). Un alt criteriu de evaluare tehnică este diversitatea formatelor de mărci. 3. Operatorul economic va include în specificația sa tehnică și de preț, toate formatele disponibile pentru mărci.
Efecte poștale (plicuri și cărți poștale cu marcă fixă)
Date:
11 May 2020, 10:03
Question's name:
Solictare de clarificare.
Question:
Bună ziua, Mulțumim pentru răspuns. De obicei, pentru tender sunt stabilite anumite formate de timbre, de perforație în baza cărora se formează prețul. Rugăm să fie enunțate formatele solicitate pentru licitație. Mulțumim!
Answer (11 May 2020, 10:44):
Buna ziua, Operatorul economic va include în specificația tehnică și de preț, toate formatele sale de timbre și de perforație disponibile. Mulțumim!
Efecte poștale (plicuri și cărți poștale cu marcă fixă)
Date:
13 May 2020, 09:34
Question's name:
Solicitare de clarificare
Question:
Bună ziua, Vă rugăm să scrieți câte mărci vor fi în coală la livrare pentru tabelul solicitat ”Costul tiparului pentru mărcile poștale conform formatelor disponibile”?
Answer (13 May 2020, 16:31):
Buna ziua, Cu referință la solicitarea dvs. vă informăm că, indiferent de formatele mărcilor de care dispun tipografiile, mărcile poștale vor fi emise în coli cu un număr diferit de mărci: • Coli mici cu 4, 6, 8, 9, 10 mărci în coală • Pentru mărcile de formate mici vor fi emise coli cu 10, 15, 20 și 50 mărci în coală Vă mulțumim.
Accesorii poștale
Date:
13 May 2020, 12:45
Question's name:
documentatia standard
Question:
Vă rugăm să anexați formularele 3.6, 3.8 și 3.9, să fie clar ce informații anume solicitați întru evitarea descalificării din motiv că nu am prezentat documente care trebuie sau completarea necorespunzătoare. Am accesat linkul propus anterior, dar nu am găsit acolo aceste formulare
Answer (13 May 2020, 14:11):
Buna ziua, Modelele standard pentru formularele F3.2, F.3.6, F3.8; F3.9. au fost încărcate. Vă mulțumim.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.