1
Enquiry period
with 24.04.2020 11:00
to 15.05.2020 14:32
2
Bidding period
with 15.05.2020 14:32
to 22.05.2020 14:32
3
Auction
with 25.05.2020 15:00
to 25.05.2020 15:54
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 724 531,80 MDL
Period of clarifications: 24 Apr 2020, 11:00 - 15 May 2020, 14:32
Submission of proposals: 15 May 2020, 14:32 - 22 May 2020, 14:32

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lucrări de renovare a trotuarului cu pavaj
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-7201, MOLDOVA, Şoldăneşti, or.Şoldăneşti, or. Şoldăneşti str Victoriei 24
Web site
---
The contact person
Full name
Raisa Gonţa
Contact phone
027223460, 060107504
Purchase data
Date created
24 Apr 2020, 11:00
Date modified
13 May 2020, 14:32
Achizitii.md ID
21022264
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Lucrări de pavare la IP liceul Teoretic "Ştefan cel Mare" din or. Şoldăneşti
Date:
24 Apr 2020, 11:16
Question's name:
Anuntul de participare
Question:
Buna ziua incarcati va rog anunt de participare, documentatia standart si duaeul.
Answer (30 Apr 2020, 12:51):
Buna ziua! Incarcam
Date:
28 Apr 2020, 14:51
Question's name:
Documentatia
Question:
De ce nu incarcati si restul documentelor? Cum putem elabora oferta fara cerintele Dvs?
Answer (30 Apr 2020, 12:52):
Incarcam acum
Date:
7 May 2020, 21:02
Question's name:
experienta similara
Question:
Referitor la solicitarea de a demonstra experienta similara al operatorului (p.15, subpunctul 17 din anunt de participare) care sunt cerintele stabilite si valoarea minima cumulata sau solicitata, valoarea pentru un contract, astfel ca operatorul economic sa se considere calificat?
Answer (12 May 2020, 14:22):
Vom schimba în anunţ punctul dat.
Date:
12 May 2020, 14:33
Question's name:
Documentatia
Question:
In raport cu ce solicitatii garantie de 10 ani (maxim) ?
Answer (12 May 2020, 14:45):
În raport cu calitatea pavajului şi execuţia calitativă a lucrărilor
Date:
12 May 2020, 15:11
Question's name:
Documentatia
Question:
Pentru calitatea pavajului se solicita certificat de conformitate iar executia calitativa a lucrarilor - experienta similara iar 10 ani in raport cu ce solicitati la COP de mai putin de un 1mln lei? Vreau sa argumentati de ce puneti maxim la un astfel de COP? Oricum alegeti pretul cel mai scazut si nu va uitati nici la pavaj nici la cine il pune.
Answer (12 May 2020, 15:44):
Noi am indicat că solicităm nu la preţ cel mai scăzut dar preţ şi calitate şi dacă va fi calitate va fi garanţia asigurată deoarece este solicitat certificat de conformitate.
Date:
13 May 2020, 09:11
Question's name:
Documente
Question:
Buna ziua. Nu ce ati modificat in anuntul de participare, dar cu siguranta la experienta nu ati modificat nimic. Totodata rugam insistent sa modificati cerinta pentru demonstrarea experientei si anume in loc de Proces verbal de receptie finala, indicati Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor plus recomandare la contractele prezentate, ceea ce e corect pentru demostrarea experientei. Va multumim anticipat.
Answer (13 May 2020, 13:16):
Vom adăuga subpunctul 17 la punctul 15, vom adăuga proces verbal la termninarea lucrărilor.
Date:
13 May 2020, 11:17
Question's name:
Licitatia electronica
Question:
Va rugam sa consultati legislatia referitor la licitatia elecronica care nu este compatibila cu licitatia deschisa si nici nu intruneste conditiile necesare pentru petrecerea acesteia. Solicitam respectuos excluderea licitatiei electronice din procedura de achizitii.
Answer (13 May 2020, 13:26):
Va rog frumos unde am indicat ca licitatia este electronica?
Date:
13 May 2020, 13:36
Question's name:
Licitație electronica
Question:
Procedura inițiată de Dvs este în 4 etape: 1. Perioada de actualizare 2. Propunerea ofertelor 3. Licitație care la moment e pe data de 22.05 ora 15.00 și care ar trebui exclusa și 4. Evaluarea ofertelor
Answer (13 May 2020, 14:00):
Decizia Grupului de lucru este că neapărat ar trebui licitaţie electronică deoarece suma este mare.
Date:
13 May 2020, 14:44
Question's name:
Documentatia
Question:
Solicitati garantie bancara?
Answer (13 May 2020, 15:09):
nu
Date:
13 May 2020, 21:19
Question's name:
Documente
Question:
Ati modificat punctul cu experienta, dar tot ati lasat cuvintul "finala". Eliminati va rugam acest cuvint. Multumesc anticipat.
Answer (14 May 2020, 09:50):
Aceasta reprezintă o cerinţă a Grupului de lucru prin solicitarea proceselor-verbale de recepţie finală la terminarea lucrărilor (copii care corespund cu originalul)
Date:
14 May 2020, 13:49
Question's name:
Licitație electronica
Question:
In cazul în care grupul de lucru a hotărît petrecerea licitației electronice, indicați ce anume se licitează și respectați procedura prevazuta de Legea 131/2015. De asemenea aduceți în concordanta anunțul de participare cu documentația standard unde este indicat ca solicitați garanția bancara în mărime de 1%. În caz contrar ne rezervam dreptul de a contesta procedura la ANSC.
Answer (14 May 2020, 17:39):
Pavaj.
Date:
14 May 2020, 15:29
Question's name:
Acte
Question:
Receptia finala a obiectului se face dupa ce expira termenul de garantie pentru lucrarile executate, iar receptia la terminarea lucrarilor se efectueaza cind se termina executarea obiectului si se da in exploatare. Experienta similara se demonstreaza prin prezentarea contractului+procesul verbal la terminarea lucrarilor+recomandare. Informati-va inca o data, sa vedeti daca ati inteles ce cereti dvs. Totodata rugam scoaterea cuvintului "finala"!!!
Answer (15 May 2020, 09:44):
Suntem informaţi.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.