Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 500 000 MDL
Period of clarifications: 23 Apr 2020, 15:50 - 3 May 2020, 16:00
Submission of proposals: 3 May 2020, 16:00 - 13 May 2020, 17:00
Auction start date: 14 May 2020, 14:55

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Brînză topită cu frişcă (smântână) – cu conținut de grăsime nu mai puţin de 45 %, în ambalaj individual (porţionat a cîte 17-18 gr./ buc.) în cutii.
Conform cerinţelor Legea nr. 279 din 15.12.2017. HG nr. 158 din 07-03-2019.
Etichetarea şi marcarea conform HG nr. 435 din 28.05.2010
Termen de valabilitate minim 45 zile din data livrării
Condiţii de livrare a mărfii:
-livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului în garnizoana Chişinău, pe parcursul lunilor iunie - decembrie anul 2020, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, la data şi în cantităţi conform cererii şefului Secţiei alimentare (Depozit alimentar), remise la adresa electronică (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
- la livrare se va prezenta pentru fiecare partidă copia certificatului sanitar - veterinar confirmată prin semnătura şi ştampila umedă a Ofertantului.
- Ofertanţii pentru prezenta poziţie vor prezenta mostrele în decurs de 3 zile de la termenul limită de deschidere a ofertelor.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Colesnic Elena
Contact phone
022-25-21-28
Purchase data
Date created
23 Apr 2020, 14:15
Date modified
23 Apr 2020, 15:50
Estimated value (without VAT)
500 000 MDL
The minimum downward of the price
2 000 MDL
Achizitii.md ID
21022250
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău, str.Vasile Lupu 37
Contract period
25 May 2020 15:16 - 31 Dec 2020 15:21
List of positions
1)
Title
Brînză topită CPV: 15813000-0 - Morning goods
Quantity: 4000.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
23.04.20 15:50
Documentatia standard.pdf Documentatia standard.pdf
Draft contract - special conditions
Documentația standard
23.04.20 15:50
DUAE.pdf DUAE.pdf
Eligibility Criteria
Document Unic de Achiziţii European
23.04.20 15:50

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Moravix

Normalized price: 484 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is not suitable
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SRL BAGUETTE

Normalized price: 509 920 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is not suitable
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

GEOTER-COM

Normalized price: 516 668 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is not suitable
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

Credoprim SRL

Normalized price: 638 466,67 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is not suitable
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications