Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 60 000 MDL
Period of clarifications: 22 Apr 2020, 13:20 - 4 May 2020, 9:00
Submission of proposals: 4 May 2020, 9:00 - 7 May 2020, 9:30
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Compozit de restaurare universal foto, radioopac cu un concept innovator al nuanțelor pentru toate restaurările și pentru toate vîrstele (tineri, adulți și pacienți în vîrstă) cu următoarele culori în set:
- Light Dentin și Light Enamel pentru junior
- Medium Dentin pentru tineri
- Dark Enamel pentru adulți
- Dark Dentin + Dark Enamel pentru vîrstnici
- Liner de mascare injectabil și foarte opac
Datorită compoziției diferită a nuanțelor de dentină și smalț oferă un comportament optic natural pentru rezultate estetice.Nuanțele de dentină foarte opace, iar smalțul foarte compact și lucios, astfel că doar cu două straturi simple să obținem un rezultat mult mai natural. Set: 7 seringi de 2 ml.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
The contact person
Full name
Eugenia Gligor
Contact phone
022205265
Purchase data
Date created
22 Apr 2020, 10:27
Date modified
29 Apr 2020, 13:19
Estimated value (without VAT)
60 000 MDL
Achizitii.md ID
21022204
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Contract period
11 May 2020 03:00 - 30 Dec 2020 02:00
List of positions
1)
Title
3.Compozit de restaurare universal fotopolimerizabil radioopac CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 12.0
Unit of measurement: Complet
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare.docx
Bidding Documents
29.04.20 13:17
documentatia_standard_bunuri.docx
Bidding Documents
29.04.20 13:17
duae.doc
Bidding Documents
29.04.20 13:19

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

GBG-MLD SRL

Normalized price: 58 440 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bidder falls under the exclusion grounds
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Visiosystems SRL

Normalized price: 570 402,60 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is unacceptable
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications