1
Enquiry period
with 14.04.2020 13:33
to 27.04.2020 12:00
2
Bidding period
with 27.04.2020 12:00
to 12.05.2020 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 6 333 500 MDL
Period of clarifications: 14 Apr 2020, 13:33 - 27 Apr 2020, 12:00
Submission of proposals: 27 Apr 2020, 12:00 - 12 May 2020, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

---
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Drăgălin Cristian
Contact phone
+37322212296
Purchase data
Date created
Date modified
21 Apr 2020, 18:38
Estimated value (without VAT)
6 333 500 MDL
Achizitii.md ID
21022085
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău str. Bucuriei 12a
Contract period
29 May 2020 03:00 - 31 Dec 2020 02:00
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație a podului pe drumul G71 R3 – Ialoveni – Băcioi – Sîngera – R2, km 2 CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
DUAE G71 km 2
Bidding Documents
DUAE
14.04.20 13:33
Anunt de participare lucrari G71 km 2
Bidding Documents
Anunț de participare
14.04.20 13:33
6_Memoriul explicativ (Ialoveni)
Technical Specifications
Memoriu tehnic
14.04.20 13:33
documente licitatie lucrări G71 km 2
Bidding Documents
Documente de licitație
14.04.20 13:33
10 - 30Memoriu Ialoveni final 17.12(POD)
Technical Specifications
Memoriu tehnic
14.04.20 13:33

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

IRINDA PRIM

Normalized price: 7 309 513,30 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S.,,Administraţia de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1586858989962 din 28.05.2020, ce ţine de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1586858989962 din 12.05.2020, în vederea achiziţionării lucrărilor de reparație a podului pe drumul G71 R3 – Ialoveni – Băcioi – Sîngera – R2, km 2, vă comunicăm următoarele: Oferta câştigătoare este cea care întruneşte toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentele de licitaţie. Licitația se repetă ca urmare a anulării licitației ocds-b3wdp1-MD-1584621274388 din 10.04.2020, din motiv că nu a fost depusă nici o ofertă. Operatorii economici participanți conform documentelor de calificare au prezentat oferte care corespund cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi tehnică rutieră specializată care urmează a fi antrenată la execuţia lucrărilor. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiile pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare a ofertelor s-a constatat că operatorii economici participanţi au elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Conform clasamentului cel mai mic preț cu corespunderea cerințelor înaintate a fost propus de operatorul economic S.R.L.,,Irinda Prim,, în sumă de 7 309 513,30 (șapte milioane trei sute nouă mii cinci sute treisprezece lei, 30 bani) fără TVA și 8 771 415,96 (opt milioane șapte sute șaptezeci și una mii patru sute cincisprezece lei, 96 bani) inclusiv TVA. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul cîştigător numai după expirarea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

S.C. NELEDIMPEX S.R.L.

Normalized price: 8 127 424,63 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications