1
Enquiry period
with 14.04.2020 13:33
to 27.04.2020 12:00
2
Bidding period
with 27.04.2020 12:00
to 12.05.2020 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 6 333 500 MDL
Period of clarifications: 14 Apr 2020, 13:33 - 27 Apr 2020, 12:00
Submission of proposals: 27 Apr 2020, 12:00 - 12 May 2020, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparație a podului pe drumul G71 R3 – Ialoveni – Băcioi – Sîngera – R2, km 2

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Drăgălin Cristian
Contact phone
+37322212296
Purchase data
Date created
14 Apr 2020, 13:09
Date modified
21 Apr 2020, 18:38
Achizitii.md ID
21022085
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
DUAE G71 km 2
Bidding Documents
DUAE
14.04.20 13:33
Anunt de participare lucrari G71 km 2
Bidding Documents
Anunț de participare
14.04.20 13:33
6_Memoriul explicativ (Ialoveni)
Technical Specifications
Memoriu tehnic
14.04.20 13:33
documente licitatie lucrări G71 km 2
Bidding Documents
Documente de licitație
14.04.20 13:33
10 - 30Memoriu Ialoveni final 17.12(POD)
Technical Specifications
Memoriu tehnic
14.04.20 13:33
Date:
21 Apr 2020, 18:38
Question's name:
interpretarea cerintei de calificare
Question:
Hristos a inviat! Va rugam sa clarificati cerinta nr.9 din anuntul de participare, legata de experienta similara a operatorilor economici: in cazul, in care se prezinta o experienta in cuantumul solicitat din domeniul de constructie a drumurilor, aceasta va fi luata in considerare la procedura respectiva avand in vedere ca este acelasi domeniu profesional?
Answer (22 Apr 2020, 08:35):
Da , experiența în execuția lucrărilor rutiere va fi acceptată, cu condiția că întreprinderea este dotată cu tehnică corespunzătoare cerințelor caietului de sarcini și este asigurată cu personal de specialitate.
Date:
25 Apr 2020, 12:40
Question's name:
Sistemul rutier
Question:
Pentru executarea stratului superior a fundatie se prevede pregatirea si asternerea stratului Recycling tip M h=13 cm. Ce latimea medie are acest strat conform proiectului? Dupa tehnologie el trebuie sa fie mai lat ca stratul inferior din beton asfltic, dar in caietul de sarcini este dat volum calculat pentru suprafata de 2323 m2 (2323 * 0.13 *2.2=664.38 tn). Daca densitatea acceptata este - 2.2 tn/m3 insamna ca volumul dat pentru pregatirea amestecului calculat gresit. Asemanator si situatia cu ciment si piatra sparta, volumul acestor materiale este calculat pentru pregatirea 302 m3 de recycling.
Answer (27 Apr 2020, 09:43):
Amenajarea stratului de resailing după tehnologie se execută cu finisorul cu aceiași lățime ca și straturile de beton asfaltic h=6cm și h=4cm. Consumul de materiale pentru pregătirea amestecului a fost calculat fără a fi aplicat coeficientul de compactare, din care considerente este necesar de a modifica în poziția 93 din 13,3 tn în 16,02 tn; în poziția 94 din143,1 м3 în 172,5 м3; în poziția 95 din 664,41 tn în 800,8 tn; în poziția 96 din 664,41 tn în 800,8 tn. Solicităm ca modificările date a volumelor să fie luate în calculul de deviz la prezentarea ofertei.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.