Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
30.03.2020 15:33
to 09.04.2020 16:00
to 09.04.2020 16:00
2
Bidding period
with
09.04.2020 16:00
to 21.04.2020 16:00
to 21.04.2020 16:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 250 000 MDL
Period of clarifications:
30 Mar 2020, 15:33 - 9 Apr 2020, 16:00
Submission of proposals:
9 Apr 2020, 16:00 - 21 Apr 2020, 16:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Echipament pentru militari
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
30 Mar 2020, 15:33
Date modified
9 Apr 2020, 12:17
Achizitii.md ID
21021813
MTender ID
CPV
35800000-2 - Echipament individual şi de sprijin
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 2 - Cămaşă cu mînecă lungă, culoare albă (femeilor – militare
Budget: 17400.0 MDL
Active
Lot nr. 4 - Cămaşa cu mânecă scurtă, culoare albă (femeilor – militare):
Budget: 11200.0 MDL
Active
Lot nr. 5 - Costum de instrucţie pentru militarii prin contract
Budget: 400000.0 MDL
Active
Lot nr. 10 - Echipament pentru militarii prin contract (cusut individual)
Budget: 301255.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 12 - Bocanci cu carâmb înalt pentru militarii în termen
Budget: 174000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini pentru echipament i 2020 .doc
Technical Specifications
Caiet de sarcini
30.03.20 15:33
anunț.pdf
anunț.pdf
Documents history
-
anunț.pdf
anunț.pdf
ID: 4beb2ef6-6128-4d51-9600-5c7ec1100ff9
tenderNotice
-
anunț de participare.pdf
anunț de participare.pdf
ID: 4beb2ef6-6128-4d51-9600-5c7ec1100ff9
tenderNotice
-
anunt_de_participare (21).docx
ID: 4beb2ef6-6128-4d51-9600-5c7ec1100ff9
tenderNotice
tenderNotice
Anunț de participare
1.04.20 14:41
Date:
9 Apr 2020, 12:17
Question's name:
Echipament pentru militarii prin contract
Question:
Adunarea in lot scade posibilitati pentru concurentia majoreaza preturi
Rugam sa fie evaluarea pe pozitii
Answer (9 Apr 2020, 13:39):
Într-un lot au fost incluse mai multe poziții luând în considerație de categoria de port (ex: pentru acoperirea capului: chipiu de serviciu, beretă din fetru, chipiu de tip beisbolcă )
Date:
9 Apr 2020, 12:27
Question's name:
Termenii de livrare.
Question:
45 zile este insuficient pentru a livra asa o cantitate mare de bunuri. Pentru a confectiona, fabrica are nevoie de a procura materia prima si alte lucruri logistice. Solicitam ca termenul de livrare sa fie marit pana la 3 luni pentru a nu incalca termenii de livrare. Cu respect.
Answer (9 Apr 2020, 13:13):
Termenul de 45 zile a fost selectat din motiv că în luna iunie necesită ca tot efectivul să fie echipat conform normelor.
Echipament pentru militarii prin contract
Date:
9 Apr 2020, 12:33
Question's name:
Echipament pentru militarii prin contract
Question:
Dupa care criterii a fost adunat lotul. De ce nu este inclus si costume
Answer (9 Apr 2020, 13:18):
La care costume vă referiți?
Date:
9 Apr 2020, 13:26
Question's name:
Echipament pentru militarii prin contract
Question:
Costum de instrucţie (tunică şi pantaloni) logic de inclus in lot tot echipament pentru militari prin contract sau sa pare ca lot este format la necesitate favor.Propun evaluarea in cadrul lotului dat pe pozitii.
Answer (9 Apr 2020, 13:30):
Costum de instrucție (tunică și pantaloni) este un lot separat
Date:
9 Apr 2020, 13:28
Question's name:
Termenul de 45 zile a fost selectat din motiv că în luna iunie necesită ca tot efectivul să fie echipat conform normelor.
Question:
Echipament pentru militarii prin contract (cusut individual):----pînă la finele anului 2020 (la comandă)
Answer (9 Apr 2020, 13:44):
Echipament pentru militarii prin contract (cusut individual), termenul de livrare este până la finele anului 2020 deoarece vor fi echipați angajații noi primiți.
Date:
9 Apr 2020, 13:32
Question's name:
Garantia bunului
Question:
Buna ziua, ce aveti in vedere Garantia bunului si mai departe scriti cretificat de garantie??? Certificat de calitatatea va trebuie, sau garantia bancara ofertei?
Answer (9 Apr 2020, 13:46):
Desigur că avem nevoie de certificat de conformitate și garanția pentru ofertă de 1%.
Vizualizați anunțul de participare, secțiunea nr. 13.
Date:
9 Apr 2020, 13:34
Question's name:
Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului
Question:
Buna ziua , impartiti va rog licitati pe pozitii, ca sa pot participa mai multe productori autohtoni. o zi buna.
Answer (9 Apr 2020, 13:57):
Licitația este împărțita pe loturi.
Loturile care au mai multe poziții sau clasificat în dependență de categoria de port.
Date:
9 Apr 2020, 13:38
Question's name:
Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referinţă
Question:
Care GOST la confectionarea costumelor Costum de instrucție (tunică și pantaloni)
Answer (9 Apr 2020, 13:54):
La prezentarea certificatului de conformitate/raport de încercări și a mostrei se va lua în considerație compoziția țesăturii solicitată. În caietul de sarcini nu s-a solicitat Gostul.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK