Select the type of procedure
Commercial procurement
21021749
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
214 771,36 MDL
Period of clarifications:
27 Mar 2020, 11:06 - 2 Apr 2020, 14:00
Submission of proposals:
2 Apr 2020, 14:00 - 9 Apr 2020, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Iluminat stradal s.Mana
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Procedura se anuleaza în baza Deciziei ANSC Nr. 03d-239-20 din data: 28.04.2020
Date of cancellation
4 May 2020, 13:13
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3545, MOLDOVA, Orhei, s.Selişte (r-l Orhei), s.Seliste r. Orhei
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
27 Mar 2020, 11:06
Date modified
4 May 2020, 13:13
Achizitii.md ID
21021749
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Alimentarea cu energie electrică a sistemelor de iluminat a localităților com Seliște satul Mana
Budget: 214771.36 MDL
Cancelled
Date:
29 Mar 2020, 15:07
Question's name:
Clarificari
Question:
In lista cu cantitatile de lucrari se indica tipul si cantitatea de licrari si materiale, dar nimic nu se spune despre unde si cum sa fie efectuate lucrarile. Conform caror documente va fi evaluarea conformitatii efectuarii lucrarilor? Si cum se va aplica Garanţia de bună execuţie?
Answer (29 Mar 2020, 21:49):
Lucrările sunt prevăzute pentru întreaga localiate; Conform listei de documente solicitate în anunț; Forma garanției de bună execuție se va decide la încheierea contractului.
Date:
29 Mar 2020, 15:24
Question's name:
Clarificari
Question:
Divizarea procedurilor de achiziție este interzisă conform art. 76 al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice și Hotărârii Guvernului nr. 1419/2016 cu privire la aprobarea Regulamentului privind modul de planificare al contractelor de achiziții publice
Answer (29 Mar 2020, 21:50):
Pentru fiecare localitate au fost alocații separate.
Date:
30 Mar 2020, 09:15
Question's name:
Позиция 11
Question:
Добрый день, не хватает работы для позиции 11!
Answer (30 Mar 2020, 21:00):
Poziția 11 este indicat doar material.
Date:
30 Mar 2020, 12:31
Question's name:
Clarificari
Question:
Nu corespunde codul CPV 45316110-9 Instalare de echipament de iluminare stradală, cu obiectul achizitiei -Alimentarea cu energie electrică a sistemelor de iluminat a localităților com Seliște satul Mana.
Nu corespunde DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de lucrări publicata in Documentele procedurii de achiziție cu procedura de achiziție:__ Cererea ofertelor de preț _. pentru procedura Cererea ofertelor de pret este alta lista de documente solicitate. Cum se va petrece evaluarea?
Answer (30 Mar 2020, 21:00):
Oferta trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire. Codul CPV a fost atribuit de către Direcția Economie și Atragerea Investițiilor.
Date:
30 Mar 2020, 15:18
Question's name:
lista cant. de lucrari
Question:
s.Mana, e corect asa- 170 felinare?
Answer (30 Mar 2020, 21:00):
Da
Date:
30 Mar 2020, 16:09
Question's name:
Darea in exploatare????
Question:
Cum o sa fie efectuata darea in exploatare? Racordarea retelei noi construite va fii de la operatorul de distributie (Premier Energy Distribution SRL) sau de la retelel proprii? Cine o sa dea in exploatare retelele respective?
Answer (30 Mar 2020, 21:06):
Rețele proprii. Lucrarile executate vor fi recepționate de către APL.
Date:
1 Apr 2020, 12:42
Question's name:
Certificat lipsa datoriilor la FISC.
Question:
Serviciul fiscal este inchis, datorita situatiei de urgenta pe care o avem.
Certificatul lipsa datoriilor la FISC nu il putem obtine.
Puteti excude acest punct din documentatia standard? sau ce alta varianta am putea face?
Answer (1 Apr 2020, 14:20):
Certificatul privind lipsa sau existența restanțelor față de bugetul public național nu poate fi exclus din lista documentelor solicitate din Anunțul de participare și documentația standard. Oferta Dvs. finală trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire
Date:
1 Apr 2020, 13:23
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
p.6- Suporturi -170 buc. Unde e montarea lor? Cine le montează?
p.11-Cablu AVVG 2x1,5 mm2 -170 m Cine -l supendează? De ce ați publicat caiet de sarcini cu abateri ?
Answer (1 Apr 2020, 14:08):
Lucrările vor fi executate conform devizului de cheltuieli.... AVVG 2x1,5 mm2 este indicat ca material, poziția nr. 11 nu conține manopera și utilaj.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK