Status Cancelled
Estimated value without VAT 570 687,77 MDL
Period of clarifications: 26 Mar 2020, 15:09 - 1 Apr 2020, 15:00
Submission of proposals: 1 Apr 2020, 15:00 - 8 Apr 2020, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Iluminat stradal in s.Lucașeuca

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Procedura se anuleaza în baza Deciziei ANSC Nr. 03d-237-20 din data: 28.04.2020
Date of cancellation
4 May 2020, 13:16
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3545, MOLDOVA, Orhei, s.Selişte (r-l Orhei), s.Seliste r. Orhei
Web site
---
The contact person
Full name
Galesco Andrei
Contact phone
023544438
Purchase data
Date created
26 Mar 2020, 15:09
Date modified
4 May 2020, 13:16
Achizitii.md ID
21021726
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
26 Mar 2020, 15:17
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Luminozitate : 2700lm ce este acasta?
Answer (27 Mar 2020, 11:12):
2700 lumeni -Unitate de măsură a fluxului luminos
Date:
26 Mar 2020, 15:18
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Temperatura culoare : 6000k-alb/galben rece. Concretizati alb, galben sau rece?
Answer (27 Mar 2020, 11:13):
Temperatura culoare: alb rece
Date:
26 Mar 2020, 15:18
Question's name:
Clarificari
Question:
In anunt referinta se face la lista cantitatilor de lucrari, unde este acasta lista?
Answer (27 Mar 2020, 10:40):
Fisierul atasat ”caiet de sarcini” contine lista cantitaților de lucrari.
Date:
26 Mar 2020, 16:15
Question's name:
Clarificari
Question:
Care este scopul proiectului? Reesind din denumirea proiectului si cerintele expuse se intelege ca proiectul se refera numei la alimentarea cu energie electrica a unui sistem de iluminat deja existent cu caracterictici luminotehnice care nu pot fi schimbate ?
Answer (27 Mar 2020, 11:13):
Da-sistem existent.
Date:
27 Mar 2020, 11:43
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Răspuns (27 mart 2020, 11:12): 2700 lumeni -Unitate de măsură a fluxului luminos. Intrebare cum luminozitatea - care se masoara cu cd/m2 poate fi reprezentata prin unitatea de masura a fluxului luminos lm?
Answer (27 Mar 2020, 21:08):
În pașaportul corpului de iluminat indicat în caietul de sarcini este indicată unitatea de masură lumeni.
Date:
27 Mar 2020, 11:48
Question's name:
Clarificari
Question:
Răspuns (27 mart 2020, 11:13): Da-sistem existent. Intrebare: concretizati ce este existent din sistem de iluminat, daca se achizitioneaza corpuri de iluminat, suport, cablu?
Answer (27 Mar 2020, 20:59):
Conform caietului de sarcini
Date:
27 Mar 2020, 11:50
Question's name:
Clarificari
Question:
care documente sunt la baza listei de lucrari? Exista proiect, deviz, de cine e elaborat si verificat?
Answer (27 Mar 2020, 21:04):
Devizul elaborat de către direcția construcții conform măsurărilor la fața locului, proiect nu există, Lucrările se vor executa conform devizului de cheltuieli
Date:
27 Mar 2020, 11:53
Question's name:
Clarificari
Question:
Reesind din situatia existenta solicitam sa fie publicat proiectul sau schema monofilara cu verificare, Va multumim de intelegere.
Answer (27 Mar 2020, 21:05):
Conform devizului de cheltuieli, proiect sau schemă nu există.
Date:
28 Mar 2020, 15:20
Question's name:
Clarificari
Question:
In baza la ce documente este intocmit deviul de cheltueli?
Answer (28 Mar 2020, 21:08):
Conform măsurărilor la fața locului.
Date:
29 Mar 2020, 15:07
Question's name:
Clarificari
Question:
In lista cu cantitatile de lucrari se indica tipul si cantitatea de licrari si materiale, dar nimic nu se spune despre unde si cum sa fie efectuate lucrarile. Conform caror documente va fi evaluarea conformitatii efectuarii lucrarilor? Si cum se va aplica Garanţia de bună execuţie?
Answer (29 Mar 2020, 21:47):
Lucrările sunt prevăzute pentru întreaga localiate; Conform listei de documente solicitate în anunț; Forma garanției de bună execuție se va decide la încheierea contractului.
Date:
29 Mar 2020, 15:24
Question's name:
Clarificari
Question:
Divizarea procedurilor de achiziție este interzisă conform art. 76 al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice și Hotărârii Guvernului nr. 1419/2016 cu privire la aprobarea Regulamentului privind modul de planificare al contractelor de achiziții publice
Answer (29 Mar 2020, 21:46):
Pentru fiecare localitate au fost alocații separate.
Date:
30 Mar 2020, 09:23
Question's name:
Позиция 14
Question:
Добрый день, не хватает работы для позиции 14!
Answer (30 Mar 2020, 20:52):
Poziția 14 este indicat doar material.
Date:
30 Mar 2020, 12:35
Question's name:
Clarificari
Question:
Nu corespunde codul CPV 45316110-9 Instalare de echipament de iluminare stradală, cu obiectul achizitiei -Alimentarea cu energie electrică a sistemelor de iluminat a localităților com Seliște satul Mana. Nu corespunde DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de lucrări publicata in Documentele procedurii de achiziție cu procedura de achiziție:__ Cererea ofertelor de preț _. pentru procedura Cererea ofertelor de pret este alta lista de documente solicitate. Cum se va petrece evaluarea?
Answer (30 Mar 2020, 20:52):
Oferta trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire. Codul CPV a fost atribuit de către Direcția Economie și Atragerea Investițiilor.
Date:
30 Mar 2020, 12:37
Question's name:
Clarificari
Question:
Răspuns (27 mart 2020, 21:04): Devizul elaborat de către direcția construcții conform măsurărilor la fața locului, proiect nu există, Lucrările se vor executa conform devizului de cheltuieli. In art.14, aln.(1) a legii 163 din 09.07.2010 sunt enumerate Lucrările de construcţie care se pot executa in baza caietului de sarcini fara elaborarea documentatiei de proiect. Lucrari de alimentare cu enerie electrica nu se regasesc in lista. Ca urmare, toate instalaţiile electrice nou montate sau reconstruite vor fi proiectate şi executate în strictă corespundere cu cerinţele avizului de racordare eliberat de furnizor şi cu prevederile normelor, regulamentelor şi altor documente normative în vigoare. Si conform lege 131/2015 Art.4 aln.(2) Valoarea estimată a contractului de achiziţii publice se determină înainte de iniţierea procedurii de atribuire a contractului respectiv. Această valoare trebuie să fie VALABILA la momentul transmiterii spre publicare a anunţului de participare. Valoarea estimată a contractului de achiziţii publice este valabila atunci, cand este bazata pe un deviz verificat, care a fost elaborat in baza unui proiect de executie.
Answer (30 Mar 2020, 20:58):
Devizul a fost verificat și avizat de către Direcția de Construcții în urma căruia sa stabilit valoarea estimativă a lucrărilor.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.