1
Enquiry period
with 24.03.2020 15:03
to 07.04.2020 10:00
2
Bidding period
with 07.04.2020 10:00
to 20.04.2020 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 9 000 MDL
Period of clarifications: 24 Mar 2020, 15:03 - 7 Apr 2020, 10:00
Submission of proposals: 7 Apr 2020, 10:00 - 20 Apr 2020, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

- Implanturile traumatologo ortopedice să fie confecţionate din inox;
- Fiecare lot să fie produs de un singur producător;
- Ofertantul se obligă să accepte schimbul de implante după dimensiuni, la necesitatea instituției, în caz de adjudecare a contractului;
- Certificat CE și/sau Declarație de conformitate în funcție de evaluarea conformității cu anexele corespunzătoare p/u produsele oferite;
- Certificat ISO 13485 p/u produsele oferite;
- Catalogul producătorului și/sau pliant original sau copie p/u produsele oferite confirmat prin semnătura și ștampila participantului, pe suport hârtie sau în format electronic pe CD (împreună cu fișierul ofertei electronice);
- Instrucțiunea de utilizare tradusă în limba de stat sau altă limbă de circulație internațională (Engleză/Rusă) - la livrare;
- Instruirea specialiștilor în centre de referință specializate a producătorului și/sau la sediul beneficiarului final p/u produsele care nu au fost folosite anterior, în termen de o lună de la solicitare;
- Pentru evaluarea obiectivă a ofertelor, participanții la licitație vor prezenta mostre de fixatoare, utilaj de aplicare și cataloagele producătorilor.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
Purchase data
Date created
24 Mar 2020, 12:42
Date modified
24 Mar 2020, 15:03
Estimated value (without VAT)
9 000 MDL
Achizitii.md ID
21021603
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Contract period
1 May 2020 03:00 - 30 Dec 2020 02:00
List of positions
1)
Title
7.1.Șuruburi Herbert canulate 3,0mm; Lungime 14-20mm. CPV: 33183100-7 - Orthopaedic implants
Quantity: 20.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
7.2.Set de instrumente p/u șuruburi Herbert gratis în folosință (1.Compatibil cu implantele livrate. 2.Va fi oferit pe toată perioada derulării contractului până la implantarea ultimei proteze existente în stocul beneficiarului. 3.Va fi în trusă de sterilizare specială cu indicarea codurilor de instrumente din catalog și desenelor p/u acestea. 4.Va fi nou (neutilizat). În caz de defecțiune, furnizorul va repara sau va înlocui utilajul deteriorat în decurs de 24 ore de la solicitarea scrisă a beneficiarului. 5.Fixatoarele și instrumentele vor fi de la același producător. 6.Instrumentarul va fi cu locuri bine determinate în trusă: •Cutie p/u instrumente; •Instrumente p/u îndoirea plăcilor (flexor dreapta și stânga); •Retractor mare și mic de tip Farabeuf; •Razusa (elevator) drept, elevator rotungit; •Burghiu 3.0mm; •Burghiu 2.5mm; •Burghiu 2.8mm L-250mm; •Burghiu canulat 2,5mm; •Tarod canulat 3,5; •Fixator de os mic; •Extractor de șuruburi deteriorate; •Extractor de șuruburi 2.5; •Fixator de repoziție (fixator de os); •Șurubelniță hexagonală 2.5; •Șablon plăcii reconstructive 3.5; •Șablon DCP 3.5 și LC-DCP 3.5; •Pencetă p/u șuruburi; •Tarod p/u șuruburi spongioase 4; •Tarod p/u șuruburi corticale 3.5; •Dispozitiv p/u măsurarea șuruburilor; •Ghidaj (drill sleeve) p/u DCP 2.5; •Ghidaj (drill sleeve) dublu 2.5/3.0; •Ghidaj (drill sleeve) dublu 2.5/3.5; •Ghidaj (drill sleeve) p/u plăcile blocate, p/u burghiu 2,8mm). CPV: 33183100-7 - Orthopaedic implants
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
4.doc. standart 21021603.docx
Bidding Documents
24.03.20 15:03
5.duae 21021603.doc
Bidding Documents
24.03.20 15:03

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SOGNO

Normalized price: 7 000 MDL
Status: Winner
Reason: Oferta corespunde cerintelor solicitate
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SC"Imunotehnomed"SRL

Normalized price: 7 095,83 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

SALMED GRUP SRL

Normalized price: 9 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

ICS "Farmina" SRL

Normalized price: 28 927,61 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications