Public procurement
21021399
Articole de hârtie pentru uz sanitar
1
Enquiry period
with 18.03.2020 13:08
to 19.03.2020 13:30
to 19.03.2020 13:30
2
Bidding period
with 19.03.2020 13:30
to 23.03.2020 13:30
to 23.03.2020 13:30
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
80 000 MDL
Period of clarifications:
18 Mar 2020, 13:08 - 19 Mar 2020, 13:30
Submission of proposals:
19 Mar 2020, 13:30 - 23 Mar 2020, 13:30
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Articole de hârtie pentru uz sanitar
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
18 Mar 2020, 12:43
Date modified
18 Mar 2020, 13:08
Estimated value (without VAT)
80 000 MDL
Achizitii.md ID
21021399
MTender ID
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
25 Mar 2020 13:01 - 30 Dec 2020 13:01
List of positions
1)
Title
Quantity: 42.0
Unit of measurement: Ambalaj
2)
Title
Quantity: 108.0
Unit of measurement: Ambalaj
3)
Title
Quantity: 450.0
Unit of measurement: Bucata
4)
Title
Quantity: 30.0
Unit of measurement: Ambalaj
5)
Title
Quantity: 636.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Lot documents
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.
2) Choose winner by clicking the button
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
SRL DENIADI
Normalized price:
79 704 MDL
Status:
Cancelled
The bid is irregular
28.03.20 10:07
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
scr. atrib contr._articole de hartie, uz sanitar.docx
ID: 8b3419ff-7f83-4922-bcc3-7c5921428f44
Award Notification
28.03.20 10:07
Documents provided with the proposal
Financial proposal
Date of download:
23.03.20 13:22
Opening date:
23.03.20 13:30
extras 2019 semnat.semnat.semnat.pdf
extras 2019 semnat.semnat.semnat.pdf
ID: 674566fd-52c3-4c5d-a788-5bbec49ff108
Documents of submission
Date of download:
23.03.20 13:22
Opening date:
23.03.20 13:30
Documents of submission
Date of download:
23.03.20 13:22
Opening date:
23.03.20 13:30
Financial proposal
Date of download:
23.03.20 13:22
Opening date:
23.03.20 13:30
certificat de inregistrare.semnat (2).semnat.semnat.semnat.semnat.semnat.semnat.semnat.pdf
certificat de inregistrare.semnat (2).semnat.semnat.semnat.semnat.semnat.semnat.semnat.pdf
ID: baf35ee3-556f-4375-abd7-53664b4f4f10
Documents of submission
Date of download:
23.03.20 13:22
Opening date:
23.03.20 13:30
2
Participant(s) name(s):
TORECO SRL
Normalized price:
79 954,42 MDL
Status:
Winner
pînă la termenul limită - 23.03.2020, ora 13:30, au fost depuse 2 (două) oferte de către următorii operatori economici:
− ”Deniadi” SRL cu prețul ofertei 79704,00 MDL fără TVA;
− ”TORECO” SRL cu prețul ofertei 79954,42 MDL, fără TVA.
Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate, s-au constatat următoarele:
Ofertantul ”Deniadi” SRL conform specificațiilor tehnice prezentate, la rubrica ”Specificarea tehnică deplină propusă de către ofertant” a preluat prin copy-paste de la autoritatea contractantă specificațiile tehnice, fapt care a dus la solicitarea mostrelor de la ambii operatori economici, participanți la concurs, pentru analiza mai profundă caracteristicilor tehnice a bunurilor solicitate.
Urmare examinării mostrelor prezentate de către ofertanți s-au stabilit următoarele:
1) Referitor la mostrele prezentate de către ofertantul ”Deniadi” SRL:
− Hîrtia igienică - nu corespunde cerințelor solicitate: lungimea porționată a prosopului e de 11,5 cm în loc de 14 cm solicitate;
− Prosop de hîrtie - nu corespunde cerințelor solicitate: lungimea porționată a prosopului e de 25 cm în loc de 35 cm solicitate;
− Șervețele igienice faciale uscate corespund cerințelor;
− Șervețele umede antibacteriene – nu s-a prezentat mostra;
− Huse pentru colac WC – corespund cerințelor tehnice solicitate, însă se atestă o diferența de preț per unitate și sumă, comparativ cu ”TORECO” SRL:
preț per unitate fără TVA / suma fără TVA
”Deniani” SRL 256,70 lei / 27723,60 lei;
”TORECO” SRL 140,47 lei / 15170,42 lei.
Astfel, operatorul economic ”Deniani” SRL nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție, din motivele expuse supra.
2) Mostrele prezentate de ”TORECO” SRL corespund specificațiilor tehnice solicitate, inclusiv cerințelor de calitate în comparație cu mostrele prezentate de ”Deniani” SRL.
Astfel, Ofertantul ”TORECO” SRL a întrunit cerințele de calificare și oferta propusă corespunde cerințelor tehnice solicitate.
Urmare celor expuse, Grupul de lucru pentru achiziții a decis atribuirea contractului de valoare mică privind achiziționarea Articolelor de hârtie pentru uz sanitar (Cod CPV 33770000-8), operatorului economic ”TORECO” SRL cu preţul ofertei 79954,42 MDL, fără TVA.
28.03.20 10:09
Reason: pînă la termenul limită - 23.03.2020, ora 13:30, au fost depuse 2 (două) oferte de către următorii operatori economici:
− ”Deniadi” SRL cu prețul ofertei 79704,00 MDL fără TVA;
− ”TORECO” SRL cu prețul ofertei 79954,42 MDL, fără TVA.
Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate, s-au constatat următoarele:
Ofertantul ”Deniadi” SRL conform specificațiilor tehnice prezentate, la rubrica ”Specificarea tehnică deplină propusă de către ofertant” a preluat prin copy-paste de la autoritatea contractantă specificațiile tehnice, fapt care a dus la solicitarea mostrelor de la ambii operatori economici, participanți la concurs, pentru analiza mai profundă caracteristicilor tehnice a bunurilor solicitate.
Urmare examinării mostrelor prezentate de către ofertanți s-au stabilit următoarele:
1) Referitor la mostrele prezentate de către ofertantul ”Deniadi” SRL:
− Hîrtia igienică - nu corespunde cerințelor solicitate: lungimea porționată a prosopului e de 11,5 cm în loc de 14 cm solicitate;
− Prosop de hîrtie - nu corespunde cerințelor solicitate: lungimea porționată a prosopului e de 25 cm în loc de 35 cm solicitate;
− Șervețele igienice faciale uscate corespund cerințelor;
− Șervețele umede antibacteriene – nu s-a prezentat mostra;
− Huse pentru colac WC – corespund cerințelor tehnice solicitate, însă se atestă o diferența de preț per unitate și sumă, comparativ cu ”TORECO” SRL:
preț per unitate fără TVA / suma fără TVA
”Deniani” SRL 256,70 lei / 27723,60 lei;
”TORECO” SRL 140,47 lei / 15170,42 lei.
Astfel, operatorul economic ”Deniani” SRL nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție, din motivele expuse supra.
2) Mostrele prezentate de ”TORECO” SRL corespund specificațiilor tehnice solicitate, inclusiv cerințelor de calitate în comparație cu mostrele prezentate de ”Deniani” SRL.
Astfel, Ofertantul ”TORECO” SRL a întrunit cerințele de calificare și oferta propusă corespunde cerințelor tehnice solicitate.
Urmare celor expuse, Grupul de lucru pentru achiziții a decis atribuirea contractului de valoare mică privind achiziționarea Articolelor de hârtie pentru uz sanitar (Cod CPV 33770000-8), operatorului economic ”TORECO” SRL cu preţul ofertei 79954,42 MDL, fără TVA.
Qualification documents
scr. atrib contr._articole de hartie, uz sanitar.docx
ID: 2174061b-bbd3-454d-8079-16d29abdea20
Award Notification
28.03.20 10:09
Documents provided with the proposal
Documents of submission
Date of download:
21.03.20 12:07
Opening date:
23.03.20 13:30
f3.1, f4.1, f4.2, .semnat.pdf
f3.1, f4.1, f4.2, .semnat.pdf
ID: 2ba3cb96-519f-4c3f-b2a2-9a087c5ddc29
Documents of submission
Date of download:
21.03.20 12:06
Opening date:
23.03.20 13:30
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK