1
Enquiry period
with 17.03.2020 08:41
to 02.04.2020 11:58
2
Bidding period
with 02.04.2020 11:58
to 10.04.2020 11:58
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 950 000 MDL
Period of clarifications: 17 Mar 2020, 8:41 - 2 Apr 2020, 11:58
Submission of proposals: 2 Apr 2020, 11:58 - 10 Apr 2020, 11:58

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de reîncărcare a cartuşelor pentru imprimante laser pentru 8 luni ale anului 2020

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Daniela Turtureanu
Contact phone
022504891
Purchase data
Date created
17 Mar 2020, 8:41
Date modified
30 Mar 2020, 10:31
Achizitii.md ID
21021331
CPV
50313200-4 - Servicii de întreţinere a fotocopiatoarelor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anexa nr. 4.signed.pdf anexa nr. 4.signed.pdf
Technical Specifications
Anexa nr. 4
17.03.20 08:41
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Bidding Documents
DUAE.pdf
17.03.20 08:41
documentatia standard.signed.pdf documentatia standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentatia standard.pdf
17.03.20 08:41
anexa nr. 5.signed.pdf anexa nr. 5.signed.pdf
Technical Specifications
Anexa nr. 5
17.03.20 08:41
duae.docx
Bidding Documents
DUAE.word
17.03.20 08:41
anexa nr. 1.signed.pdf anexa nr. 1.signed.pdf
Technical Specifications
Anexa nr. 1
17.03.20 08:41
anexa nr. 2.signed.pdf anexa nr. 2.signed.pdf
Technical Specifications
Anexa nr. 2
17.03.20 08:41
anexa nr. 3.signed.pdf anexa nr. 3.signed.pdf
Technical Specifications
Anexa nr. 3
17.03.20 08:41
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare
17.03.20 08:41
documentatia standard.docx
Bidding Documents
Documentatia standard.word
17.03.20 08:41
Servicii de reîncărcare a cartuşelor pentru imprimante laser pentru 8 luni ale anului 2020
Date:
30 Mar 2020, 10:31
Question's name:
Актуальность тендера
Question:
Добрый день,в связи с обстановкой в стране/мире - тендер актуален? Сроки остаются теми же или будет продление сроков? Государственные структуры не работают и большинство справок невозможно получить в данный момент ( справка из налоговой, казьер журидик....) Что делать с этими документами и будет ли их отсутствие влиять на решение комиссии?
Answer (31 Mar 2020, 11:58):
Bună ziua, deschiderea ofertelor privind achiziționarea serviciilor de reîncărcare a cartuşelor pentru imprimante laser pentru 8 luni ale anului 2020 va avea loc pe data de 08.04.2020 ora 10:00. Totodată, luând în considerare că, potrivit art. 1 din Hotărârea Parlamentului nr. 55 din 17.03.2020 privind declararea stării de urgență, perioada 17 martie – 15 mai 2020 se declară stare de urgență pe întreg teritoriul Republicii Moldova și în legătură cu imposibilitatea prezentării de către operatorii economici a documentelor solicitate în anunțul de participare, Agenția Servicii Publice acceptă Documentul Unic de Achiziții European semnat electronic prin care aceştia îşi vor asuma responsabilitatea asupra informaţiei prezentate privind lipsa antecedentelor penale şi restanţelor faţă de bugetul public naţional. Totodată, operatorul economic va prezenta Extrasul din Registrul de Stat al persoanelor juridice și ultimul raport financiar cu ștampila Biroului Național de Statistică sau cu prezentarea unei recipise privind confirmarea înregistrării și verificării on-line, deoarece prezentarea actelor respective nu necesită deplasarea operatorilor economici la oficiul instituțiilor competente.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.