1
Enquiry period
with 16.03.2020 17:41
to 26.03.2020 11:00
2
Bidding period
with 26.03.2020 11:00
to 31.03.2020 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 416 670 MDL
Period of clarifications: 16 Mar 2020, 17:41 - 26 Mar 2020, 11:00
Submission of proposals: 26 Mar 2020, 11:00 - 31 Mar 2020, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Diverse utilaje de uz general şi special
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Web site
---
The contact person
Full name
Livia S
Contact phone
+37322820954
Purchase data
Date created
16 Mar 2020, 17:18
Date modified
23 Mar 2020, 9:26
Achizitii.md ID
21021330
CPV
42900000-5 - Diverse utilaje de uz general şi special
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Sisteme de control al accesului
Budget: 416670.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
DUAE
Eligibility Criteria
DUAE
16.03.20 17:41
Specificatia tehnica
Technical Specifications
Specificații tehnice
16.03.20 17:41
FDI
Bidding Documents
Fișa de date a achiziției
16.03.20 17:41
Anuntul de participare
Bidding Documents
Anunțul de participare
16.03.20 17:41
Documentatia_standard_bunuri
Bidding Documents
Documentația standard
16.03.20 17:41
Date:
23 Mar 2020, 09:26
Question's name:
Clarificari
Question:
Buna ziua, in caietul de sarcini nu sunt specificate lucrarile de instalare si reglare, sau prezentam doar costul echipamentului.
Answer (23 Mar 2020, 12:59):
Bună ziua. Vă rugăm să prezentați informația în conformitate cu solicitările autorității contractante. Menționăm, că se intenționează doar achiziția de bunuri.
Date:
25 Mar 2020, 16:21
Question's name:
Clarificări
Question:
Bună ziua. Câteva întrebări de clarificare: 1. Sistemul propus spre achiziționare este nou sau urmează a fi integrat cu ceva existent? 2. Echipamentele solicitate urmează a fi instalate în mai multe locații? dacă în mai multe - atunci în câte ?
Answer (26 Mar 2020, 10:58):
Bună ziua. 1. Bunurile propuse spre achiziționare sunt destinate pentru un sistem nou de control al accesului, care urmează a fi absolut compatibile între toate componentele solicitate pentru achiziție și care nu se limitează la extinderea acestuia. Totodată, Soluția centralizată de gestionare a sistemului de control al accesului, trebuie să asigure gestionarea tuturor componentelor (cititoare de card și amprente) în baza protocolului TCP/IP. 2. Fiecare cititor (card sau amprentă) necesită a fi tratate ca zone/locații separate și autonome.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.