1
Enquiry period
with 10.03.2020 17:00
to 16.03.2020 08:30
2
Bidding period
with 16.03.2020 08:30
to 23.03.2020 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 414 166 MDL
Period of clarifications: 10 Mar 2020, 17:00 - 16 Mar 2020, 8:30
Submission of proposals: 16 Mar 2020, 8:30 - 23 Mar 2020, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lotul 1 Lucrări de reparatie categorie general scări și holul central Gradinița nr.130
Lotul 2 Lucrări de reparative categorie generală Reparația fasadei Gradinița nr.138
Lotul 3 Lucrări de reparative categorie general Amenajarea teritoriului Gradinița nr.155
Lotul 4 Lucrări de reparative categorie generală scări și holul centralGradinița nr.225
Lotul 5 Lucrări de reparative categorie general reparația blocului alimentar Școala primară nr/82
Lotul 6 Lucrări de reparative categorie general (reparația pardoselei în holul central) CCC ”Ghiocel”
Lotul 7 Lucrări de reparative tehnice sanitare , sist. De încălzire Gradinița nr.32
Lotul 8 Lucrări de reparative tehnice sanitare , sist. De încălzire Gradinița nr.211
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
The contact person
Full name
Irina Braga Angela Chirița
Contact phone
022499661
Purchase data
Date created
10 Mar 2020, 17:00
Date modified
11 Mar 2020, 9:18
Achizitii.md ID
21021057
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard_lucrari.doc
Bidding Documents
10.03.20 17:00
duae (1).doc
Bidding Documents
11.03.20 09:18
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.