Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 431 231,51 MDL
Period of clarifications: 6 Mar 2020, 14:35 - 13 Mar 2020, 14:00
Submission of proposals: 13 Mar 2020, 14:00 - 20 Mar 2020, 14:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați:
I parte până -20.08.2020
II parte până – 20.08.2021
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Full name
Inna Frunză
Contact phone
+37322776711
Purchase data
Date created
6 Mar 2020, 14:35
Date modified
15 May 2020, 11:14
Achizitii.md ID
21020904
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Purchase has not taken place
Date:
6 Mar 2020, 14:57
Question's name:
Caiet de sarcini. Punct 25
Question:
Radiatoare Bimetal cu 11 - 20 elemente. Fie care element are pret. Clarificati cantitatea elementelor.
Answer (9 Mar 2020, 11:20):
în mediu 15 secții
Date:
9 Mar 2020, 13:32
Question's name:
Anunt de participare. Punct 10.
Question:
Care sunt volumurile si suma de bani pentru I parte, si care sunt pentru a II parte?
Answer (9 Mar 2020, 15:19):
pentru anul 2020 suma aprobată este 150800 lei fără TVA pentru anul 2021 suma fără TVA 280431.51. volumurile de lucrări vor fi stabilite reișind din rezultatele concursului și sumele propuse de OE care va fi desemnat câștigător.
Date:
9 Mar 2020, 16:04
Question's name:
Răspuns
Question:
Pentru anul 2021 oferta nu va fi valabila. Cum va fi mai departe?
Answer (9 Mar 2020, 16:09):
În urma concursului în anul 2020 va fi încheiat contract cu termen de valabilitate până la 31.12.2021. o să executați lucrări în baza contractului.
Date:
9 Mar 2020, 16:13
Question's name:
Nu e raspuns
Question:
Termenul de valabilitate a ofertelor: 60 zile. Cum se poate de prevazut preturile pentru anul 2021?
Answer (9 Mar 2020, 16:51):
Termenul de valabilitate a ofertelor: 60 zile este termen stabilit pentru evaluare și desemnarea câștigătorului de AC. În urma desemnării câștigătorului se încheie contract de antrepriză.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.