1
Enquiry period
with 04.03.2020 15:35
to 16.03.2020 10:00
2
Bidding period
with 16.03.2020 10:00
to 25.03.2020 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 584 741,66 MDL
Period of clarifications: 4 Mar 2020, 15:35 - 16 Mar 2020, 10:00
Submission of proposals: 16 Mar 2020, 10:00 - 25 Mar 2020, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Mobilier:
-pat cu 2 nivele;
-pat cu 1 nivel;
-tumbă pentru 2 persoane;
-tumbă pentru 2 persoane
-masă pentru cantină;
-scaun pentru cantina;
-raft metallic de tip bibliotecă.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
The contact person
Full name
Maria Tropoțel
Contact phone
022409748
Purchase data
Date created
4 Mar 2020, 15:35
Date modified
12 Mar 2020, 9:59
Achizitii.md ID
21020771
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Masă pentru cantină
Budget: 81000.0 MDL
Active
Tumbă pentru 2 persoane
Budget: 108825.0 MDL
Active
Pat cu 2 nivele
Budget: 1325000.0 MDL
Active
Tumbă pentru 1 persoană
Budget: 8333.33 MDL
Active
Scaun pentru cantină
Budget: 8333.33 MDL
Active
Raft metalic de tip bibliotecă
Budget: 15000.0 MDL
Active
Pat cu 1 nivel
Budget: 38250.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
duae mobilier.pdf duae mobilier.pdf
Bidding Documents
3. DUAE
4.03.20 15:35
anunț de participare mobilier.pdf anunț de participare mobilier.pdf
tenderNotice
1. Anunț de participare
4.03.20 15:35
documentația de atribuire mobilier.pdf documentația de atribuire mobilier.pdf
Bidding Documents
2. Documentația de atribuire
4.03.20 15:35
model tumbă pentru 2 persoane.docx
Bidding Documents
Model tumbă pentru 2 persoane
10.03.20 14:47
schiță pat.jpg
Bidding Documents
Schiță pat
12.03.20 09:59
Date:
9 Mar 2020, 09:58
Question's name:
anuntul de participare
Question:
anexati va rog si modelele pentru tumba pentru 2 persoane si tumba pentru 1 persoana
Answer (9 Mar 2020, 11:51):
Buna ziua vor fi incluse. Multumim.
Date:
10 Mar 2020, 15:24
Question's name:
Garantia bancara
Question:
Buna ziua, se cere garantie bancara, dar nu este stipulat cite procente.
Answer (10 Mar 2020, 15:29):
Buna ziua, conform documentatiei de atribuire pct.3.3 al Fisei de Date, garanție pentru oferta 1% din suma fără TVA.
Date:
11 Mar 2020, 16:03
Question's name:
Pat cu 2 nivele
Question:
Anexati va rog o schita mai clara sau o fotografie. Din schita nu se vede daca carcasa patuui are Pal melaminat 18 mm sau numai suportul pentru saltea este din Pal melaminat?
Answer (12 Mar 2020, 09:57):
Bună ziua, va fi atașată o schiță detaliată, iar carcasa patului este metalică.
Date:
11 Mar 2020, 16:08
Question's name:
Masa si scaunul pentru cantina
Question:
Concretizati vă rog capacul mesei si a scaunului din ce material este confectionat (pal melaminat 18 mm, blat pentru bucatarie 28 mm, fanera filandeza laminata) ? Dimensiunile scaunului sunt corecte? Fiindca sunt indicate mai mari decit masa. Multumim
Answer (12 Mar 2020, 09:56):
Bună ziua, conform anexei nr.2 și anexei nr.3 capacul mesei și scaunului urmează a fi confecționate din placaj laminat de rezistență sporită, (фанера финская ламинированная) de minim 15mm grosime.
Date:
12 Mar 2020, 12:03
Question's name:
garantia de oferta
Question:
Buna ziua. In cazul in care dorim sa participam la toate loturile, este posibil de prezentat o garantie bancara pentru toate loturile, sau pentru fiecare lot separat garantia bancara din valoarea fiecarui lot? Multumim anticipat.
Answer (12 Mar 2020, 13:01):
Buna ziua, puteti prezenta o garantie bancara pentru toate loturile la care participați (1% din suma totală fără TVA.)
Date:
13 Mar 2020, 08:25
Question's name:
termenul de livrare
Question:
Bună ziua! Va rugam sa concretizati termenul de livrare este iunie-august 2020 sau poate fi solicitat si mai devreme?
Answer (13 Mar 2020, 09:04):
Buna ziua, termenul de livrare este iunie-august 2020 conform documentației de atribuire, însă în cazul în care operatorul economic poate să execute bunurile mai devreme, după înregistrarea contractului la Trezorărie, poate să fie livrate. Mulțumim.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.