Status Cancelled
Estimated value without VAT 804 571,39 MDL
Period of clarifications: 4 Mar 2020, 11:40 - 15 Mar 2020, 13:35
Submission of proposals: 15 Mar 2020, 13:35 - 19 Mar 2020, 13:35

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare,volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii
nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați:
I parte până -30.08.2020
II parte până – 30.08.2021
Information about the cancellation
The reason of cancellation
în conformitate cu anunțarea stării de urgență pe perioada 17.03.2020 – 15.05.2020 prin Hotărârea Parlamentului nr. 55/2020 art.1 art.3, Deciziei Comisiei pentru situații excepționale a mun. Chișinău nr. 10 din 10.04.2020 pct. 3, 4, 5, tot odată și lipsa surselor financiare
Lot 1,2 În temeiul art. 71 alin. (1) lit. b)
Argumentare:
Lot 1,2 În temeiul art. 71 alin. (1) lit. b) – numărul de ofertanţi/candidaţi care întrunesc cerințele de calificare și selecție este mai mic decît numărul minim prevăzut pentru fiecare procedură, iar autoritatea nu a optat, conform prevederilor specifice, pentru continuarea procedurii de atribuire.
Date of cancellation
29 May 2020, 13:20
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Full name
Inna Frunză
Contact phone
+37322776711
Purchase data
Date created
4 Mar 2020, 11:40
Date modified
29 May 2020, 13:20
Achizitii.md ID
21020758
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Cancelled
Cancelled
Date:
6 Mar 2020, 17:52
Question's name:
3.Criterii și cerințe de calificare
Question:
Reieșind din faptul că, metoda de resurse pentru calculul devizelor de cheltuieli aferent lucrărilor de construcții a fost implementată în Republica Moldova prin Hotărârea Guvernului nr. 1570 din 09.12.2002 cu privire la măsurile urgente de trecere la noua bază normativă de deviz în construcţii, totodată această metodă este reglementată și pe larg descrisă în documentele normative CPL.01.01-2012 și NCML.01.01-2012, și nici unul din actele normative menționate nu face referire expres la obligativitatea utilizării în acest sens doar a programului Wincmeta, în măsura în care, în Republica Moldova există și alte programe de întocmire a devizelor de cheltuieli în construcții prin metoda de resurse, rugăm respectuos să ne oferiți următoarele clarificări: - ce se are în vedere prin cerința de la pct. 4 din FDA „În conformitate cu metoda de resurse Winsmeta 2000”?, Solicitarea respectivă apare a fi necesară de clarificat, reieșind din faptul că metoda de resurse este reglementată în Republica Moldova de actele normative menționate supra și nu de către programul (softul) Wincmeta 2000, care este proprietatea unui operator economic privat și nu are statut de act normativ în sensul Legii nr. 100 din 22.12.2017 cu privire la actele normative; - dacă intenționați cumva să respingeți o ofertă care a fost întocmită în conformitate cu actele normative menționate supra, doar că în alt program de întocmire a devizelor de cheltuieli în construcții prin metoda de resurse, decât numitul soft Winsmeta 2000?
Answer (9 Mar 2020, 11:28):
Poate fi folosit orice soft la formarea devizului. La pct. 4 sa avut în vedere că OE trebuie să prezinte devizele de cheltuieli forma F 3,5,7.
Lucrări de reparație în cadrul IET nr. 122
Date:
13 Mar 2020, 11:28
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. Va rugam sa ne faceti o claritate. La pozitia nr.104 ( CG01A1 (Strat suport pentru pardoseli executat din mortar din ciment M 100-T de 3 cm grosime cu fata driscuita fin.Diferenta in plus sau in minus pentru fiecare 0,5 cm de strat suport din mortar M 100-T, se adauga sau se scade)) in textul normei se scrie ca se aplica un coeficient k=2 (Strat suport pentru pardoseli executat din mortar din ciment M 100-T de 3 cm grosime cu fata driscuita fin.Diferenta in plus sau in minus pentru fiecare 0,5 cm de strat suport din mortar M 100-T, se adauga sau se scade (pu 1 cm in plus K=2)), iar la simbolul normei este indicat ca se aplica un coeficient k=4 (CG01A1 k=4). Va rugam sa precizati ce coeficient se aplica la norma indicata din pozitia 104. Multumim anticipat.
Answer (13 Mar 2020, 13:35):
K=4 se adaugă 2 cm
Lucrări de reparație în cadrul IET nr.142
Date:
13 Mar 2020, 11:29
Question's name:
Caiet de sarcini.
Question:
Buna ziua. În caietul de sarcini publicat în poziția 8 norma CG01A1 este indicat ca se adauga 2 cm grosime de strat suport pentru pardoseli. Dvs dati un coeficient de K=2 (adica pentru 1 cm). Va rugăm să concretizați grosimea stratului suport pentru pardoseli necesar de adaugat sau grosimea totala și să ne comunicați coeficientul corect care este necesar de aplicat la norma data (pozitia 8)
Answer (13 Mar 2020, 13:35):
K=2 se adaugă 1 cm
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.