Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 5 000 000 MDL
Period of clarifications: 1 Mar 2020, 19:38 - 28 Apr 2020, 17:00
Submission of proposals: 28 Apr 2020, 17:00 - 11 May 2020, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Reparaţia capitală a cantinei din cadrul Brigăzii 1 Infanterie Motorizată.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Mihail Turanin
Contact phone
078681682
Purchase data
Date created
1 Mar 2020, 19:38
Date modified
14 May 2020, 14:37
Achizitii.md ID
21020582
CPV
45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
2 Mar 2020, 12:37
Question's name:
Buna ziua
Question:
Caiet de sarcini 2, poz. 7 (tabla din otel galvanizat cu acoperire polimerica) cu ce unitate de masură și consum se ia în materiale ? poz. 8 Cornier din aluminiu l = 3m consum 0 ?
Answer (2 Mar 2020, 15:32):
1. La Poziția 7 codul CE05B în paranteze este indicat concret de care tablă, iar norma de resursă va fi cea prevăzută la codul CE05B (5,55 kg la m2). 2. La Poziția 8 este necesară de introdus cornier din aluminiu (l=3m) cantitatea fixa - 21m.
Date:
3 Mar 2020, 11:29
Question's name:
Caiet de sarcini Compartimentul electricitate
Question:
La compartimentul Electricitate, in "Lucrari de montare" sint foarte multe utilaje care se monteaza, dar care nu se gasesc in resurse si nici in compartimentul "Utilaje". Ca exemplu poz.3,9, 10,11 etc. Aceste utilaje sunt la beneficiar sau trebuie incluse in pozitii?
Answer (3 Mar 2020, 11:35):
Utilajul tehnologic pentru cantina va fi pus la dispozitie de catre beneficiar.
Date:
4 Mar 2020, 13:58
Question's name:
Buna ziua
Question:
Caiet de sarcini 11 Electricitate - dulapuri, automate, intrerupatoare, corpuri de iluminat, prize - toate (în afara de compartiment utilaj) sunt materiale beneficiarului ???
Answer (4 Mar 2020, 14:20):
Beneficiarul va pune la dispoziție doar utilajul pentru Blocul tehnologic a Cantinei, iar utilajul (dulapuri, automate, întrerupătoare, corpuri de iluminat, prize, etc) vor fi din partea Antreprenorului.
Date:
5 Mar 2020, 14:11
Question's name:
Buna ziua
Question:
Caiet de sarcini 16. Automatizare AIVC - poz.22, 23 montare cablu 100m 6.60+0.10=6.7. Dar poz.24, 25 material m 300+70=370. Clarificați vă rog care cantitate este gresită.
Answer (5 Mar 2020, 14:18):
Este o greșeala tehnica de tipar, cantitatea corecta este: Cablu KBBГнг-FRLS-4*1.0 mm2 - 600 m, iar Cablu КВВГнг-FRLS-7*1,0 - 70m.
Date:
10 Mar 2020, 15:51
Question's name:
Caiet de sarcini - Lucrari generale
Question:
Caiet de sarcini - Lucrari generale, poz. 80 CP31A corect - indicati resursele corectate si norma lor de consum, si materialele care sunt excluse!
Answer (10 Mar 2020, 16:32):
În poziția nr.80 (CP31A corect), se includ următoarele materiale și norma de consum pentru materiale după cum urmează: cod resurse 2416566101576, Spuma de poliuretan pentru etansarea imbinarilor in cartuse cu capacitatea de 0,75 l, buc 0,2000; cod resurse 252130260237, Izolatie poroasa "Вилатерм" Dn50 mm, m 1,0500; cod resurse 2462106109872 Aracet tip E 50, kg 0,0950; cod resurse 1421102200513 Nisip sortat nespalat de riu si lacuri 0,0-3,0 mm, m3 0,0035; cod resurse 243022610212 Chit "Оксипласт", kg 0,5500; cod resurse 2320322600036 Bitum pt. hidroizolatii, kg 0,0500; cod resurse 2651122100402, Ciment metalurgic cu adaosuri M 30 saci S1500, kg 1,0000; cod resurse 2010102906500, Sipci de rasinoase geluite, m 0,00006; cod resurse 2952160007200, Utilaj de ridicat pentru lucrari de finisaj, h-ut 0,0030; cod resurse 2912340002502 Electrocompresor mobil de joasa presiune pina la 0,25 mc/min, h-ut 0,0500.
Date:
12 Mar 2020, 09:35
Question's name:
Caiet de sarcini Compartimentul ventilare
Question:
Buna ziua. In pozitiile 67,74 si 81 sint doar lucrari de montare a utilajului приточно-вытяжная установка Systemair si coasta foarte scump aceste utilaje. Spuneti va rog, aceste utilaje sint al beneficiarului sau trebuie incluse in lucrari de catre beneficiar?
Answer (12 Mar 2020, 09:49):
Utilajul pentru ventilare trebuie sa fie inclus in calcul. El va fi procurat si instalat din contul antreprenorului.
Date:
12 Mar 2020, 09:41
Question's name:
Caiet de sarcini Compartimentul electricitate
Question:
Buna ziua. Spuneti va rog, atunci cind scrieti ca "Beneficiarul va pune la dispoziție doar utilajul pentru Blocul tehnologic a Cantinei?, la ce utilaj va referiti.
Answer (12 Mar 2020, 09:51):
Utilaj tehnologic pentru cantina se are in vedere utilajul folosit la prepararea hranei (cazane, tigaie, cuptoare, etc.)
Date:
17 Mar 2020, 10:47
Question's name:
Procedura de achizitie
Question:
Buna ziua. In legatura cu situatia exceptionala pe teritoriul RM, solicitam respectuos prelungirea termenului procedurii.
Answer (17 Mar 2020, 14:50):
Prin prezenta informăm, că în legătură cu situaţia epidemiologică naţională şi hotărârile Comisiei naţionale extraordinare de sănătate publică, termenul perioadei de clarificări pentru procedura de achiziţie respectivă, se prelungeşte până la data 31.03.2020.
Date:
17 Mar 2020, 10:48
Question's name:
?
Question:
?
Answer (17 Mar 2020, 14:50):
Prin prezenta informăm, că în legătură cu situaţia epidemiologică naţională şi hotărârile Comisiei naţionale extraordinare de sănătate publică, termenul perioadei de clarificări pentru procedura de achiziţie respectivă, se prelungeşte până la data 31.03.2020.
Date:
17 Mar 2020, 16:20
Question's name:
Caiet de sarcini - Ventilare
Question:
Poz. 20, 22, 30, 31, 32, 33, 34 - Norma de consum pentru tabla, la grosimile respective?
Answer (18 Mar 2020, 00:04):
Normă de consum pentru Tablă, în Pozițiile indicate nu se regăsește. Pentru celelalte materiale prevăzute de pozițiile respective, norma de consum se ia de bază.
Date:
18 Mar 2020, 16:06
Question's name:
anunt de participare
Question:
Buna ziua, in anuntul de participare pct. 19. Criterii de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului si anume in tabela cu denumirea documentului/cerintei- in nr. 10. Demonstrarea accesului la personal necesar pentru indeplinirea corespunzatoare a obiectului s.a solicitati obligatoriu Documentele, care atesta faptul, ca operatorul economic are angajat, sau are raporturi contractuale cu personal calificat, necesar pentru realizarea asemenea tipuri de lucrari. Va aducem la cunostinca ca atit contractele de angajare cit si alte rapoarte cu personalul calificat prezinta date cu caracter personal (confidential), solicitam excluderea acestui punct . Va multumesc
Answer (18 Mar 2020, 16:38):
Datele privind demonstrarea accesului la personal necesar pentru indeplinirea corespunzatoare a obiectului si nr. Documentelor, care atesta faptul, ca operatorul economic are angajat, sau are raporturi contractuale cu personal calificat, necesar pentru realizarea asemenea tipuri de lucrari, vor fi reflecate in Formularul standard F3.12, fara a indica careva date cu caracter personal.
Date:
27 Mar 2020, 13:41
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. Deviz 2-1-3. 1)Sunt pozitii la lucrari de montare si utilaj la care cantitatile nu coincid, spre exemplu poz 143 si 150 (montare) = 3 buc, cu 172 (utilaj) = 2 buc; poz 144 si 151 (montare) = 3 buc cu poz 173 (utilaj) =2 buc. 2) Pozitiile 134, 141, 148 (montare) aceluiasi deviz, nu se regasesc in utilaj. Va fi utilajul beneficiarului? 3) Daca nu este utilajul beneficiarului atunci lipsesc parametrii utilajelor solicitate. 4) Poz 191 aceluiasi deviz lipsesc parametrii sistemei, si la lucrari de montare nu se regaseste pozitia. Va rog sa clarificati concret pe puncte actiunile ulterioare pentru intocmirea corecta a ofertei. Multumesc
Answer (27 Mar 2020, 16:23):
1. Poz.172 - 3 buc, poz.173 – 3 buc. 2. și 3. La compartimentul utilaj se adaugă poziții suplimentare: - poz.192 ,,Приточно-вытяжная установка” tip Topvex TR12 Systemair sau analogic – 2 buc; - Poz. 193 ,,Приточно-вытяжная установка” tip Topvex TR15 Systemair sau analogic – 1 buc. 4. Se adaugă poziții suplimentare: - La compartimentul montare se adaugă poziție (Cod poz. VC37D) – 1 buc. coeficientul de consum pentru manoperă K=1,5; - La compartimentul Utilaj se adaugă poziție ,,Bloc interior tip RAS-B10N3KV2-E” sau analogic – 2 buc. • Caracteristicile Blocului exterior – Invertor răcire/încălzire 5,2kW/8,5kW; • Caracteristicele Blocului interior – răcire/încălzire 2,5kW/3,2kW.
Date:
27 Mar 2020, 15:04
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. Deviz 2-1-2. La pozitia 61 si 62 la lucrari de montare sunt indicate cite 1 buc.,dar la poz. 64 si 65 la utilaje sunt cite 2 buc. Clarificati va rog ! Multumesc !
Answer (27 Mar 2020, 16:26):
La pozițiile 61 și 62 se iau în calcul cîte 2 buc de Contoare și Manometru, în corespundere cu pozițiile 64 și 65.
Date:
27 Mar 2020, 15:58
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. Deviz 2-1-4. La pozitia 11 la lucrari de montare este indicat 2 buc., dar la poz. 66 la utilaje este indicat 1 buc. Clarificati va rog ! Multumesc !
Answer (27 Mar 2020, 16:31):
La poziția 11 se ia în calcul 1 buc, în corespundere cu poziția 66.
Date:
30 Mar 2020, 08:12
Question's name:
Răspuns (27 mart 2020, 16:23):
Question:
Punctul 4. Dvstra scrieti despre fatul ca La compartimentul Utilaj se adaugă poziție ,,Bloc interior tip RAS-B10N3KV2-E” sau analogic – 2 buc. astfel din nou nu coincide volumul de la montare cu cel din utilaj. (Cod poz. VC37D)- prevede instalarea unui bloc de exterior si a unui interior. Cel mai bine sa faceti modificari in caietul de sarcini, sa adaugati corect pozitiile pentru corectitudinea asimilarii informatiei pentru fiecare participant si pentru a exclude faptul de lamuriri la contestatie. Va rugam respectuos.
Answer (30 Mar 2020, 15:28):
Lista cantităților de lucrări pentru Ventilare, cu completările și corectările necesare, în curând va fi atașată.
Date:
30 Mar 2020, 23:42
Question's name:
Situaţia epidemiologică naţională
Question:
Prin prezenta, în legătură cu situaţia epidemiologică naţională şi deciziei Guvernului RM, de a declara o săptămînă liberă pentru sectorul bugetar, și a noilor restricții, solicităm respectuos, în acest temei, de a prelungi termenul perioadei de clarificări și/sau perioada de depunere a ofertelor, cu perioada cel putin similară deciziei Guvernului, adică cu 7-9 zile. Multumesc anticipat.
Answer (31 Mar 2020, 13:46):
În legătură cu situaţia epidemiologică naţională şi hotărârile Comisiei naţionale extraordinare de sănătate publică, termenul perioadei de deschidere a ofertelor pentru procedura de achiziţie respectivă se prelungeşte până la data 21.04.2020.
Date:
31 Mar 2020, 09:49
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua ! Deviz 2-1-5 , pozitia 12 este lucrari de montare pentru pozitiile 13 si 14 ? Daca da atunci de ce la pozitia 12 este scris Кабель КВВГнг 4х1,5 ??? Clarificati va rog ! Multumesc !
Answer (31 Mar 2020, 12:55):
Întrebarea la care Vă referiți, se află în Lista cantităților de lucrări nr.2-1-6. În poz.12, este prevăzută montarea cablului electric din poz.13 și 14. Informația indicată în poz.12 este o eroare mecanică.
Date:
31 Mar 2020, 11:56
Question's name:
2-1-1 SA
Question:
Poz. 62, norma la cornier din aluminiu?
Answer (31 Mar 2020, 14:32):
Poz.62 – Lungimea cornierelor din aluminiu este de 273 m/l.
Date:
31 Mar 2020, 12:44
Question's name:
2-1-1 SA, poz. 84
Question:
Componenta resurselor si norma de consum la art. RpCU07A dupa modificarea descrierii
Answer (31 Mar 2020, 14:33):
Poz.84 – Resursa ,,Ipsos pentru constructii tip A” se înlocuiește cu resursa ,,Ancoraj Chimic”, fără modificarea normei de consum.
Date:
31 Mar 2020, 12:55
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua! CS 2-1-1 Solutii arhitecturale, pozitia 98 - ce presupune coeficient de consum a tigle metalice K=1,3? sau se apilca coeficient la toate materialele sau indicati norma de consum concreta a tigle metalice! Nu este posibil de aplicat coeficient numai la un singur material!
Answer (31 Mar 2020, 14:33):
Poz.98 – Coeficientul de consum K=1,3 se aplică doar la resursa „țigla metalică”.
Date:
6 Apr 2020, 14:48
Question's name:
SOLICITARE ! ! !
Question:
Prin prezenta, în legătură cu situaţia epidemiologică naţională şi deciziei Guvernului RM, de a declara o perioadă liberă pentru sectorul bugetar, și a noilor restricții, solicităm respectuos, în acest temei, de a prelungi termenul perioadei de clarificări și/sau perioada de depunere a ofertelor, cu perioada cel putin similară deciziei Guvernului, adică de la data de 7-17 aprilie. Din ceea ce rezultă că perioada de depunere a ofertelor trebuie să fie prelungită pînă la cel puțin data de 18.04.2020. Multumesc anticipat.
Answer (6 Apr 2020, 22:01):
Solicitările abordate vor fi luate în considerație.
Date:
10 Apr 2020, 12:50
Question's name:
2-1-1
Question:
pozitia 98 - la tabla se aplica coeficient 1.3 sau se modifica norma de consum in loc de 1.15 va fi 1.3? aplicind coeficient norma va fi 1.15*1.3=1.495. Cum e corect?
Answer (10 Apr 2020, 13:11):
La poziția respectivă se modifică norma de consum pentru tablă. Norma de consum 1.5 se înlocuiește cu 1.3.
Date:
10 Apr 2020, 12:52
Question's name:
2-1-1 SA
Question:
poz 76 - norma cornier din aluminiu sau cantitatea acestuia?
Answer (10 Apr 2020, 13:13):
La poziția respectivă este prevăzută montarea soclului, respectiv nu se necesită corniere.
Date:
10 Apr 2020, 14:39
Question's name:
2-1-1
Question:
Pozitia 103 unitatea de masura si norma de consum la lambriu din lemn 12.5 mm?
Answer (10 Apr 2020, 15:24):
Conform prevederilor Proiectului de execuție, pentru codul de resurse 2010102903497 ,,Scinduri geluite si faltuite” norma de consum 0,04 m3, se înlocuiește cu ,,Lambriu din lemn 12.5mm” norma de consum 1,0 m2.
Date:
10 Apr 2020, 14:49
Question's name:
Suma alocata
Question:
Verificati si corectati suma alocata pentru executarea lucrarilor! Suma indicata este departe de costul lucrarilor incluse in caietul de sarcini!
Answer (10 Apr 2020, 19:59):
Valoarea indicată este estimativă.
Date:
14 Apr 2020, 23:29
Question's name:
Procedura de achizitie
Question:
Buna seara. In cazul in care la momentul desfasurarii licitatiei, cadrele bugetare nu vor prelua activitatea si operatorul economic nu va putea face rost de certificatul privind lipsa datoriilor eliberat de catre Inspectoratul Fiscal, cum procedam?
Answer (15 Apr 2020, 08:23):
Bună ziua! În urma discuțiilor cu Serviciul fiscal de stat, în perioada actuală ei lucrează de la distanță. Astfel cererile privind eliberarea certificatelor pot fi depuse la adresa mail@sfs.md. Pentru detalii puteți telefona la serviciul fiscal la nr. de telefon 080001525.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.