1
Enquiry period
with 28.02.2020 14:41
to 03.03.2020 15:00
2
Bidding period
with 03.03.2020 15:00
to 12.03.2020 10:00
3
Auction
with 13.03.2020 14:00
to 13.03.2020 14:18
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 401 670 MDL
Period of clarifications: 28 Feb 2020, 14:41 - 3 Mar 2020, 15:00
Submission of proposals: 3 Mar 2020, 15:00 - 12 Mar 2020, 10:00
Auction start date: 13 Mar 2020, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Prestarea serviciilor se va efectua la etajele 1,2,3,4,5, subsol.
1. Servicii prestate pe toată durata zilei de muncă între orele 08:00 și 17:00 (conform graficului de lucru al CNAS) minimum 4 dereticătoare de serviciu în blocul administrativ.
1.1.Întreținerea curățeniei cu ștergerea umedă de praf și dezinfectarea uşilor, mânerelor și sticlei la uși, a pervazurilor, a mobilierului din holurile pentru toate etaje și birourilor 115, 208, 221, 329 și a celor două ascensoare, cu utilizarea spray-uri speciale pentru fiecare tip de suprafață etc. Persoana de serviciu va curăța și alte suprafețe, la solicitarea Beneficiarului;
1.2. Întreținerea curățeniei în blocurile sanitare (întreținerea continue) : Curățarea umedă cu soluții speciale a ușilor, oglinzilor, pereților de la cabine și a faianței de pe pereți dezinfectarea cu ajutorul soluțiilor speciale a mînerelor la uși, gresiei, wc-urilor, pisoarelor, chiuvetelor și odorizarea încăperilor cu deodorante plăcut mirositoare, etc. (13 blocuri sanitare cu o suprafața de – 115.7 m2);
1.2.1. Dotarea cabinelor sanitare cu hîrtie igienică și completarea zilnic a dozatoarelor cu săpun lichid,
1.2.2. Curăţarea coşurilor pentru gunoi și înlocuirea sacilor în WC-uri.
1.3. Ștergerea umedă cu soluții speciale și dezinfectante a coridoarelor holurilor, scărilor și balustradelor de la toate nivelele etaje 1,2,3,4,5, (1170.9 m2).
1.4. Curățarea coșurilor de gunoi și înlocuirea sacilor în toate birourile din blocul administrativ, cel puțin 1 dată pe zi (135 birouri);
1.5 . Servicii prestate de 2 ori pe săptămîna în birourile, holurile și sălile de ședința blocurilor administrative, (2441,4 m2)
1.5.1. Ștergerea umedă de praf a mobilierului, uşi, pervazuri, cu spray-uri speciale pentru fiecare tip de suprafață etc.,
1.5.2 Aspirarea covoarelor în birouri și coridoare;
1.5.3 Ștergerea umedă cu soluții speciale a pardoselilor în birouri
1.5.4. Irigarea și ștergerea prafului de pe plantele amplasate în holuri, pe scări și în sălile de ședințe la toate nivelele;
2. Servicii prestate semestrial-programul de lucru la solicitarea Beneficiarului: (două ori pe an)
2.1. Ștergerea prafului la poduri, îndepărtarea pînzei de păianjen din locurile greu accesibile
2.2. Spălarea geamurilor și ușilor din sticlă pe ambele părți cu soluții speciale;
2.3. Curățarea chimică a covoarelor și mochetelor (750 m2) la sediul prestatorului. Primirea și livrarea (încărcare /descărcare) covoarelor se va efectua de către prestator cu transportul propriu. Comenzile vor fi preluate în termen de max 3 zile de la solicitarea Beneficiarului.
3. Servicii prestate trimestrial:
3.1. Aspirarea și spălarea cu soluții speciale a pardoselilor din depozite, arhive si a scărilor cu acces interzis), ștergerea umedă de praf a mobilierului, uşi, pervazuri, cu spray-uri speciale (256.1 m2) – programul de lucru la solicitarea Beneficiarului

* Notă: În cazul în care se vor efectua lucrări de reparație curentă
pentru anul 2020– 01.04.2021, serviciile de curățenie în urma reparației vor fi incluse în costul total al ofertei.

Nota:Pentru evidență serviciului Prestatorul va completa registrul de evidența curățeniei, cu indicarea zilelor și birourilor în care a fost prestate servicii, care va fi prezentat întru semnarea persoanelor responsabile din CNAS.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
The contact person
Full name
Donici Serghei
Contact phone
+37322257681
Purchase data
Date created
Date modified
28 Feb 2020, 14:41
Estimated value (without VAT)
401 670 MDL
The minimum downward of the price
4 000 MDL
Achizitii.md ID
21020526
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Clădirea administrativă CNAS mun. Chișinău str. Gheorghe Tudor 3
Contract period
1 Apr 2020 03:00 - 31 Mar 2021 03:00
List of positions
1)
Title
Serviciile de curățenie/cleaning pentru 12 luni începînd cu 01.04.2020 CPV: 90900000-6 - Cleaning and sanitation services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
ANUNȚ DE PARTICIPARE cleaning 2020-converted.semnat
tenderNotice
Anunț Invitație
28.02.20 14:41
DUAE Cleaning 2020-converted.semnat
Evaluation Criteria
DUAE
28.02.20 14:41
DOC STANDARD Cleaning 2020-converted.semnat
Bidding Documents
Documentația Standard
28.02.20 14:41

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Easy Clean

Normalized price: 349 450 MDL
Status: Winner
Reason: Conform deciziei grupului de lucru
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

CLEAN&CLEAN

Normalized price: 349 500 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

AV BUSINESS MIX

Normalized price: 358 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

IGIENA COMPANY

Normalized price: 395 880 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications