1
Enquiry period
with 28.02.2020 10:30
to 03.03.2020 10:55
2
Bidding period
with 03.03.2020 10:55
to 10.04.2020 10:00
3
Auction
13.04.2020 15:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 75 000 MDL
Period of clarifications: 28 Feb 2020, 10:30 - 3 Mar 2020, 10:55
Submission of proposals: 3 Mar 2020, 10:55 - 10 Apr 2020, 10:00
Auction start date: 13 Apr 2020, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Serviciil de deservire tehnică, exploatare și întreținere a cazanelor de gaz, ale sistemelor autonome de încălzire externe și interne, ale conductelor de gaz, a sistemului de încălzire autonomă ale posturilor vamale și ale clădirilor administrative din cadrul Biroului Vamal NORD.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str. Cicicalo, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Diana Rosipanu
Contact phone
+37378783285
Purchase data
Date created
Date modified
28 Feb 2020, 10:30
Estimated value (without VAT)
75 000 MDL
The minimum downward of the price
100 MDL
Achizitii.md ID
21020506
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Biroul Vamal NORD (Conform specificatiei)
Contract period
20 Apr 2020 03:00 - 31 Dec 2020 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii profesionale privind industria gazului CPV: 76100000-4 - Professional services for the gas industry
Quantity: 17.0
Unit of measurement: Unitate de utilaj
Documents of the procurement procedure
3 DUAE cazangerii
Bidding Documents
DUAE
28.02.20 10:30
1 Anunt de participare
Bidding Documents
Anunț de participare
28.02.20 10:30
2 COP documentatia standard
Bidding Documents
Documentatia standard
28.02.20 10:30

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

KAZINST GRUP SRL

Normalized price: 66 666,66 MDL
Status: Winner
Reason: In conformitate cu alin.(4) art.17 din Legea RM nr.131 din 03.07.2015 ”privind achizițiile publice”, Autoritatea contractantă solicită ofertantului să suplimenteze, în termen de până la 18 mai 2020, documentele după cum urmează: 1. Garanția pentru ofertă; 2. Declarația privind Conduita etică și neâmplicare în practice frauduloase și de corupere; 3. Certificatul de înregistrare a întreprinderii; 4. Extras din Registrul de Stat al persoanelor juridice actualizat; 5. Certificat de efectuare sistematică a plății impozitelor, contribuțiilor; 6. Declarația pe propria răspundere privind condițiile tehnice de prestare a serviciilor. P.S. Documentele solicitate vor fi prezentate în copii autentificate prin semnătură electronică.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications