1
Enquiry period
with 26.02.2020 14:49
to 09.03.2020 10:00
2
Bidding period
with 09.03.2020 10:00
to 19.03.2020 10:00
3
Auction
20.03.2020 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 166 666 MDL
Period of clarifications: 26 Feb 2020, 14:49 - 9 Mar 2020, 10:00
Submission of proposals: 9 Mar 2020, 10:00 - 19 Mar 2020, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Produse nutriționale speciale
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Decebal 72/2
Web site
---
The contact person
Full name
Valeriu Golub
Contact phone
0 22 55 30 77
Purchase data
Date created
26 Feb 2020, 14:49
Date modified
3 Mar 2020, 9:31
Achizitii.md ID
21020386
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Produse nutriționale speciale
Budget: 1166666.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
riskProvisions
26.02.20 14:49
documentatia_standard_bunuri.semnat.pdf documentatia_standard_bunuri.semnat.pdf
Bidding Documents
3.03.20 09:31
Date:
2 Mar 2020, 16:50
Question's name:
Clarificari la documentatia de atribuire
Question:
In atentia Grupului de lucru Urmare a examinării Anuntului de participare privind achizitionarea produselor nutriționale speciale, prin procedura Licitatie deschisa (numărul unic de identificare al procedurii de achiziție - ocds-b3wdp1-MD-1582700539090), iniţiată de către Centrul Sportiv de Pregătire a Loturilor Naționale si a Documentatiei de atribuire, plasate in SIA RSAP la data de 26.02.2020 s-a constatat că: 1) pe pagina electronica de vizualizare a procedurii de achizitie mentionate, la compartimentul Datele achizitiei, este inscrisa pozitia CPV - 15800000-6 - Diverse produse alimentare, pe cand • Anuntul de participare prevede achizitionarea produselor nutritionale speciale, cod CPV 15880000-0; • in colonita Cod CPV, sectiunea 2. Lista bunurilor/serviciilor și specificațiile tehnice, capitolul FDA al Documentatiei standard, deasemenea este indicat codul 15880000-0. 2) punctul 11. ”Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați” din Anuntul de participare, prevede: 45 zile calendaristice, din data semnarii contractului de achizitie, pe cand • pozitia 3.5. ”Termenul de livrare/prestare”, din Sectiunea 3. ”Pregătirea ofertelor”, capitolul FDA al Documentatiei standard, prevede: 45 zile dupa semnarea contractului, • deasemenea, in colonita ”Termenul de livrare/prestare” din formularul Specificații de preț (F4.2), este inscris: 45 zile dupa semnarea contractului, fapt ce crează neclarități vis-a-vis de solicitările vizate. In contextul celor expuse, în conformitate cu prevederile art. 35 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 solicităm: 1) sa clarificati care esre codul CPV si denumirea bunurilor supuse achizitiei; 2) sa precizati care sunt termenii de livrare a bunurilor (nota: avind in vedere spectrul si cantitatea produselor solicitate la concurs termenul rezonabil de livrare ar fi - 45 zile calendaristice, din data semnarii contractului de achizitie);
Answer (3 Mar 2020, 09:30):
La compartimentul Datele achizitiei este înscris codul CPV general, iar în Anunțul de participare și Documentația standard este înscris codul CPV detaliat, astfel bunurile supuse achiziției sunt produse nutriționale speciale, iar codul CPV - 15880000-0; Totodată, au fost operate modificari în Documentația standard, termenul de livrare fiind stabilit, 45 zile calendaristice, din data semnarii contractului de achizitie;
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".