1
Enquiry period
with 26.02.2020 09:43
to 04.03.2020 15:00
2
Bidding period
with 04.03.2020 15:00
to 09.03.2020 11:00
3
Auction
with 10.03.2020 14:00
to 10.03.2020 14:51
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 437 000 MDL
Period of clarifications: 26 Feb 2020, 9:43 - 4 Mar 2020, 15:00
Submission of proposals: 4 Mar 2020, 15:00 - 9 Mar 2020, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Obiectul de achiziție reprezintă calculatoare și accesorii necesare pentru ele, proiectoare, imprimante, etc.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Gh. Iablocikin 5
Web site
---
The contact person
Full name
Botezatu Ion
Contact phone
067728589
Purchase data
Date created
26 Feb 2020, 9:43
Date modified
27 Feb 2020, 14:03
Achizitii.md ID
21020385
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt de participare_tic_25.02.2020.pdf anunt de participare_tic_25.02.2020.pdf
tenderNotice
Anunț de participare format PDF
27.02.20 11:24
documentatia_standard_cop_echipament informatic_ 2020.docx
Bidding Documents
Documentația standard
27.02.20 11:24
duae echipament informatic 2020.doc
Bidding Documents
DUAE.
27.02.20 11:24
anunt de participare_tic_25.02.2020.docx
tenderNotice
Anunț de participare format Word
27.02.20 14:03
Multiplicator digital.
Date:
26 Feb 2020, 18:15
Question's name:
Parametru Card feed
Question:
Buna ziua ! In Lotul nr.1 Multiplicator digital - au fost solicitate urmatoare parametri tehnici : sistemul RISO iQuality ; Card feed Kit, S-3451 si dispozitiv de alimentare hartie groasa Card fed. Parametri indicate apartin brandului Riso unde sunt indicate componente si modele concrete. Va rugam sa excludeti aceste specificatii conform Legii achizitii publice. Va multumim !
Answer (27 Feb 2020, 09:40):
Buna ziua. Am verificat cele solicitate de D-stre. Observațiile sunt luate în considerație și se vor corecta în documentația de atribuire. Vă mulțumim.
Date:
28 Feb 2020, 15:35
Question's name:
Document „Împuternicire”
Question:
Vă rugăm să explicați ce fel de document se înțelege „Împuternicire”. Vă rugăm să dați o decriptare.
Answer (28 Feb 2020, 15:53):
Se are în vedere împuternicirea unei persoane care v-a fi responsabilă de această procedură (dacă este cazul desigur.).
Date:
28 Feb 2020, 15:37
Question's name:
Document „Împuternicire”
Question:
Vă rugăm să explicați ce fel de document se înțelege „Împuternicire”. Vă rugăm să dați o decriptare.
Answer (28 Feb 2020, 15:53):
Se are în vedere împuternicirea unei persoane care v-a fi responsabilă de această procedură (dacă este cazul desigur.).
Date:
4 Mar 2020, 14:38
Question's name:
Garanția pentru ofertă
Question:
În lista documentației pentru oferta este scris: Garanția pentru ofertă - original confirmat prin semnătura / ștampila participantului. Obligatoriu. Iar, în DOCUMENTAŢIA STANDARD este scris: Garanţia pentru ofertă va fi în valoare de: 0% din valoarea ofertei fără TVA. Vă rugăm să specificați dacă să plătiți o garanție sau nu?
Answer (4 Mar 2020, 14:49):
E o greșală tehnică. Garanția pentru ofertă nu se cere.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.