Status Cancelled
Estimated value without VAT 342 000 MDL
Period of clarifications: 25 Feb 2020, 10:39 - 9 Mar 2020, 9:00
Submission of proposals: 9 Mar 2020, 9:00 - 18 Mar 2020, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Produse alimentare pentru bolnavi de TBC.
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Greașeala tehnică
Date of cancellation
25 Feb 2020, 13:55
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, str.Ștefan cel Mare,23
Web site
---
The contact person
Full name
Arteni Tatiana
Contact phone
076700112
Purchase data
Date created
25 Feb 2020, 10:39
Date modified
25 Feb 2020, 13:55
Achizitii.md ID
21020328
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Cancelled
Date:
25 Feb 2020, 10:54
Question's name:
CLARIFICARE
Question:
Ce cantitati se solicita?
Answer (25 Feb 2020, 11:04):
Cantitățile vor fi comandate pe parcursul anului după necesitatea.
Date:
25 Feb 2020, 10:56
Question's name:
CLARIFICARE
Question:
De ce aveti nevoie de 2 livrari pe saptamana? Produsele solicitate au termen de pastrare mare. Nu ar fi mai bine 1/luna?
Answer (25 Feb 2020, 11:08):
Livrarea se efectuează 2 ori pe saptamana, conform cerințelor în documentația de atribuire.
Date:
25 Feb 2020, 11:14
Question's name:
CLARIFICARE
Question:
Va rugam frumos sa raspundeti concret: indicati cantitatea per produs sau, daca e vorba de pachete, nr. de pachete. Criteriul este cel mai mic pret.
Answer (25 Feb 2020, 11:20):
Pachete formăm noi singuri, operatorul economic aduce numai produse conform anunțului.
Date:
25 Feb 2020, 11:36
Question's name:
CLARIFICARE
Question:
Insistam sa fim intelesi corect: cum putem inainta oferta daca nu stim despre ce cantitati e vorba. Mai mult decat atat cum veti determina oferta invingatoare dupa cel mai mic pret?
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.