1
Enquiry period
with 23.02.2020 21:41
to 28.02.2020 10:00
2
Bidding period
with 28.02.2020 10:00
to 03.03.2020 10:00
3
Auction
with 04.03.2020 09:00
to 04.03.2020 14:10
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 252 630 MDL
Period of clarifications: 23 Feb 2020, 21:41 - 28 Feb 2020, 10:00
Submission of proposals: 28 Feb 2020, 10:00 - 3 Mar 2020, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Reactivi și consumabile de laborator, conform necesităților , IMSP SR Anenii Noi , 2020
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 6501, MOLDOVA, Anenii Noi, or.Anenii Noi, or Anenii Noi, str Uzinelor 30
Web site
---
The contact person
Full name
Larisa Slivinscaia
Contact phone
068267339
Purchase data
Date created
23 Feb 2020, 21:41
Date modified
25 Feb 2020, 1:24
Achizitii.md ID
21020249
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
LOT 4
Budget: 2700.0 MDL
Active
LOT 7
Budget: 3250.0 MDL
Active
LOT 8
Budget: 5000.0 MDL
Active
LOT 17
Budget: 200.0 MDL
Active
LOT 9
Budget: 3800.0 MDL
Active
LOT 16
Budget: 3000.0 MDL
Active
LOT 1
Budget: 77220.0 MDL
Active
LOT 3
Budget: 62750.0 MDL
Active
LOT 18
Budget: 120.0 MDL
Active
LOT 5
Budget: 1420.0 MDL
Active
LOT 15
Budget: 1500.0 MDL
Active
LOT 13
Budget: 17500.0 MDL
Active
LOT 14
Budget: 25770.0 MDL
Active
LOT 10
Budget: 1000.0 MDL
Active
LOT 12
Budget: 27550.0 MDL
Active
LOT 6
Budget: 900.0 MDL
Active
LOT 2
Budget: 6350.0 MDL
Active
LOT 11
Budget: 12600.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
2.duae imsp sr aneniii noi .doc
Evaluation Criteria
DUAE
23.02.20 21:41
doc ._standard reactivi și comsumabile 2020.docx
Clarification of Tender Documents
Documentatie standart
25.02.20 01:24
Date:
24 Feb 2020, 11:27
Question's name:
Divizare pe pozitii
Question:
Buna ziua divizati va rog lotul 11 si 14 pe pozitii aparte. Multumim
Answer (25 Feb 2020, 00:50):
Scuzați ,,,, deja am anulat o dată procedura // privind divizarea loturilot //// Nu putem satisface pe toți agenții economici / Nu este posibil la această etapă de devizat / Vom lua în considerație propunerile Dvs. pe viitor , dar acum instituția are nevoie urgent de reactivi/
Date:
24 Feb 2020, 13:37
Question's name:
Documentatia standard
Question:
Buna ziua, in primul rind formular F3.3 conform doc standard este garantia de buna executie (pe cind in anunt de participare este denumit gresit date despre participant). In al doilea rind, nu ati completat p.10 sanctiuni din contract-model (deci nu cunoastem conditii dupa semnarea).
Answer (25 Feb 2020, 01:32):
În vederea Formularului F 3.3 - este o greșală mecanică /// Prezentați - Date despre despre ofertanti /// În Documentația standart este clar că nu se solicită garanția de bună execuție . Pct 10 din contract va fi completat / O zi bună să aveți . Vă exprimăm recunoștință pentru o bună colaborare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.